אירופה...אבל מתי ואיפה?

הנושא בפורום 'עידן ורד מגיע לאייסוקר' פורסם ע"י Rosner, ‏19/5/11.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שלום עידן ותודה שהסכמת לבוא להתארח בפורום מספר אחד בארץ http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    אני חייב להודות שכל פעם שראיתי את ההרכב שאלישע העמיד ואתה לא היית ברשימה די כעסתי, רק שתבין לכמה אני מעריך את הכישרון העצום שלך.
    וזה מוביל אותי לשאלה שלי, הרבה שחקנים ישראלים ממהרים לצאת לאירופה, הטרנד החדש מצביע על שחקנים צעירים בערך בגילך, האם גם אתה חושב שכבר בגילאים 20-23 זה הזמן לצאת לאירופה?

    ואם כן, לאיזה כיוון אתה שואף? לחוות את החלום הישראלי בליגה האנגלית או הספרדית או שמא לעשות כמו רבים וטובים ולחפש סוג של תחנת מעבר עם תנאים קלים יותר להתאקלמות כמו בליגה הבלגית או לפזול אפילו לדרכם של גל אלברמן (שפחות הצליח) וכמובן אלמוג כהן (אליל בנירנברג) ולכוון לעבר הבונדסליגה?

    אני חושב ששחקנים כמוך וכמו איתי שכטר (במגעים עם קייזרסלאוטרן) יכולים להיות הצלחה כבירה בבונדסליגה ומקווה יום אחד לראות אותך באחת הקבוצות פה.

    אבל לפני זה עוד עונה או שתיים בחיפה והמון, המון בהצלחה!
    לירן
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/11
  2. עידן ורד Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/05
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני התעצבנתי שלא הייתי בהרכב אבל הכל ברוח טובה וטובת הקבוצה מעל הכל..אני חושב כל שחקן זה אחרת יש כאלה שמתאימים לעבור לאירופה בגיל 20 ויש כאלה שמתאימים לעבור בגיל 24 +.באופן אישי החלום תמיד היה אירופה, ליגה ספרדית גרמנית זה הסטייל שלי ואני מכוןן לשם..בעבר דחיתי הצעות טובות מבלגיה יוון כי לשחק עם מכבי חיפה באירופה יותר משתלם..