עידן ורד - העבר, ההווה, העתיד...

הנושא בפורום 'עידן ורד מגיע לאייסוקר' פורסם ע"י Raulito, ‏18/5/11.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ערב טוב עידן, אנחנו מאוד שמחים כאן שהגעת להתארח בפורום שלנו ושתוכל להקדיש לנו מזמנך. מזל טוב על האליפות כמובן. אני יכול לומר בנימה אישית שלמרות שאני אוהד הפועל ת"א, אי-אפשר היה שלא להעריך אותך גם כאשר שיחקת בבית"ר ירושלים בעונה שעברה.
    ברשותך, כמה שאלות על הקריירה שלך - מה שהיה, מה שקורה ומה שיהיה.

    1) איך היית מסכם את עונת הבכורה שלו במכבי חיפה? הצלחת להותיר חותם מאז שחזרת מפציעה?
    2) כמדומני אתה משחק לרוב בעמדת הקשר הימני. האם זוהי העמדה המועדפת עלייך? או שהיית מעדיף לשחק מתחת לחלוצים, נניח בעמדה שקטן מאייש כרגע(לאו דווקא על חשבונו)
    3) שאלה לא מקורית במיוחד אבל לא חשוב - האם יש שחקן שמהווה עבורך מודל לחיקוי, נניח מהכדורגל האירופי? או אפילו שחקן ישראלי. אתה מחבב קבוצת כדורגל מחו"ל?
    4) אין שחקן שלא חולם לצאת לאירופה. העניין הוא שאני מרגיש שבשנים האחרונות שחקנים ממהרים מידי לנטוש את הביצה המקומית ועוברים לאירופה 'בכל מחיר'. כמובן שלא תוכל להגיד זאת בפירוש - אבל האם אירופה היא יעד בטווח הקצר, נניח שנה, או שאתה רוצה לבסס עוד יותר את מעמדך בכדורגל הישראלי ואחרי 3-4 עונות טובות להמשיך הלאה?

     
  2. עידן ורד Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/05
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה על המחמאות. את העונה התחלתי מצויין ואחרי זה חזרה לי הפציעה בכתף..לצערי זה הפריע לי להמשיך את היכולת ואיבדתי חודשיים מאד חשובים מבחינתי..למרות זאת חזרתי ושיחקתי ויש גם מי שיגיד שהייתי טוב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx בסה?כ שיחקתי 29 משחקים בליגה ועוד 4 בגביע, זה כמעט הכי הרבה בקבוצה, ןהעונה הסתיימה באליפות אז כל אחד מעצים את העונה באופן אישי. אני מגדיר את עצמי מספר 10 כלומר שחקן חופשי אבל יש מאמן ןהוא קובע אז אני מתגמש. המודל שלי זה זידאן - הטוב בעולם אי פעם לדעתי
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/5/11