מסע אל העבר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י מטורף!!!, ‏18/6/04.

  1. מטורף!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏18/6/04
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעוד היורו דופק לו שוק המלפפונים פה באר ניראה שקוע בתרדמת פה סיכום של אלון מזרחי פה איזה העברה שלו שווה ליותר מהיזכור לש שורה אחת או משהו רציני הכל עדין ככה בזולה שלו.

    אבל עם מסתכלים על השמעות שרצות בין השורות אפשר בהחלט ליראות תופעה של חזרה לעבר. הרבה שחקנים שהיו בקבוצות שלהם לפני כמה שנים או עשור אפילו פתאום מעומדים לקבוצות שבהם החלו את הקריירה או נתנו את השניה היפות שלהם שמה.

    תחילה אפשר ליראות את הסיכום של נג'ואן גרייב במכבי חיפה לאחר עשור של שניה הוא מבצע סגירת מעגל. לא יודע עד כמה גרייב עדין יהיה טוב לחיפה אבל ככל הניראה הדבר הזה יצא לפועל.

    מכבי ת"א מעוניינת שוב בשירותו של אלון חזן קשר מ.ס אשדוד. לאחר שנתן שמה שנים טובות היה חזן כבר לא צעיר מתקרב לגיל 38 ולפרישה אבל קלינגר רואה בו כמי שיכול לקדם לו את כל השחקנים הצעירים שמחפשים שחקן בעל ניסיון במרכז המגרש.

    ואם כבר במכבי ת"א עסקינן אז לא נשכח את תורג'מן (חרוז). גם הוא מעומד לחזור לשורת סגנית האלופה במטרה לחזק את חוד הקבוצה. שוב לא יודע עד כמה הצעד הזה טוב ונחוץ בסגל של מכבי ת"א כרגע.. אבל הנה שוב מסע אל העבר.

    נעזוב את הצהובים של ת"א לרגע בשקט ונחצה את הכביש.. או בכלל נעבור ליפו בכל מיקרה האדומים של הפועל. אחרי שקשטן הלך מנסה עכשיו לנדאו ליראות איך הוא מחזק את עצמו הוא מסתכל על הספרים של הפועל כמה שנים לאחור ומגלה שאת הונות הטובות של הקבוצה בעיקר באירופה היא נתנה דווקא מתי שהיה לה את חוליית ההגנה אולי הטובה בליגה שכללה את אילן בכר אסי דומב שמעון גרשון קלימי וחליס. בא אדון לאנדו חושב קצת למי מרימים טלפונים ולמי פונים בדרישה שיחזור לשורות האדומים לחזק. ראשון מקבל טלפון מר דומב שיש לו קצת בעיות עם הקבוצה אבל כולם מאמינים שקצת צ'ופרים קצת מילים יפות וחמות ואיזה חוזה שמן וטוב יחזירו אותו לקבוצה. בזמן שדומב חושב הטלפון של בכר כבר מצלצל (איי איזה מקריות גם בבית שלי - לא קשור) בכל מיקרה בכר מקבל טלפון.. עונה שלום יפה.. מקבל את הההצעה ואומר שיחזיר תשובה אחרי שיבדוק מה קורה עם האופציות שיש לו מאירופה.

    תמיד אומרים שלפני 5 שנים אולי קצת יותר הכדורגל היה בשיא שלו. אז עושים כניראה הכל לחזור לאחור אז אל תתפלאו עם תיראו שחקנים מוכרים עם קצת קמטים על הפנים רצות לכם על הדשא. הכל בכוונה טובה.
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המסע לעבר[חוץ מחזן] אלה ברירות מחדל ולא איזה משהו שנזכרים פתאום בשחקן שהיה מצויין ומנסים להחזיר אותו.

    גרייב בא רק כי אין מישהו יותר טוב ממנו להחליף את קייסי ובמילא הקהל לא ממש מעוניין בו.
    תורג'י בא אחרי שהוא לא היה משהו במכבי וכנראה שפשוט חסר להם איזה מחליף שיש לו קצת יותר כישרון מאסף כריספיס.
    ובהפועל פשוט העיפו את כל ההגנה חוץ מגרשון וטל והם מחפשים בלם ומגן ימני והם לא ממש מוצאים כאלה בליגה חוץ מכבר ודומב,תכלס איזה עוד בלם יש בליגה שהפועל יכולים להביא?

    החזרה לעבר זה לא ממש דבר טוב,זה נעשה בתור ברירת מחדל ולא בתור משהו זה שמצטערים ששחקן עזב ומנסים להחזיר אותו.