מאבקי סוף העונה בליגה הספרדית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י RubberSoul, ‏7/5/11.

  1. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    העונה עומדת לקראת הסוף, וההכרעות מתחממות. אם זה על המקום השלישי שמוביל ישירות לשלב הבתים של הצ'מפיונס, אם זה הקרב על הליגה האירופית או אם זה הקרב הגדול נגד הירידה לליגה השנייה. וכמו בכל שנה, גם השנה נסקור את המלחמות הגדולות.


    הקרב על שלב הבתים בליגת האלופות
    פה העניינים לא לוהטים, בטח כשמדובר בשתי קבוצות שהבטיחו את הכרטיס לצ'מפיונס, אבל עדיין מדובר על שני משחקים שמפרידים בין שלב הבתים של הצ'מפיונס לשלב הבתים של הליגה האירופית.
    ולנסיה מוליכה ב3 נקודות על ויאריאל, שנראה שאם תיכשל סופית מול פורטו, תחזור לשחק עם הרכב מלא כדי לסגור פער של 4 נקודות מולנסיה(ה5-0 האדיר טורף את הקלפים).

    מה נשאר?
    ולנסיה - סוסידאד(ב), אספניול(ח), לבאנטה(ב), דפורטיבו(ח). ולנסיה לא רוצה לאבד את המקום הישיר בבתים, והיא צריכה לא לאבד 4 נקודות ב4 משחקים, וזה לא יהיה פשוט מול שתי קבוצות שחייבות נקודות בתחתית.
    ויאריאל - מאיורקה(ח), אלמריה(ח), ריאל מדריד(ב), אוססונה(ח). עם חצי עין על ולנסיה, ועוד עין וחצי על פורטו, אפשר לאמר שויאריאל יצאה פוזלת - בליגה גארידו עולה עם הרכב משני, ובאירופה הוא הובס 5-1 לפורטו הגדולה ולמרות ניצחון ענק 3-2 בגומלין, היא נשארת רק עם 3 נקודות פיגור ממקום בטוח בבתים.

    בשנים האחרונות
    2006 - ולנסיה הבטיחה את ההשתתפות שלה בצ'מפיונס, היתה מועמדת לאליפות, אבל במחזורים האחרונים כשלה והגיעה למוקדמות כשעוד היו מקום שלישי. אוססונה ניצחה במאבק את סביליה(ניקוד פנימי) וסלטה ויגו(4 נק' הפרש).. סביליה הצליחה לצמצם פער של 6 נקודות עד למחזור האחרון, אבל לא יותר מזה.
    2007 - בעונה כזו מיוחדת מאבק על הצ'מפיונס לא היה, כשהמקום הרביעי, האחרון שמוביל למוקדמות, היה רחוק 4 נקודות מאליפות. אבל רק במחזור האחרון סביליה נכשלה במאבק על האליפות והצטרפה לולנסיה, כשאפילו מקום אוטומטי בשלב הבתים היא לא השיגה, אבל מקום בצ'מפיונס אחרי הרבה מאוד שנים.
    2008 - עם סוף העונה, ההדרדרות של ברצלונה הביאה אותה למקום שלישי במוקדמות הצ'מפיונס, כשויאריאל עושה הסטוריה ומעפילה לשלב הבתים באופן ישיר מהמקום השני.רק במחזור האחרון אתלטיקו מדריד מכריעה את סביליה במאבק בזכות מאזן פנימי ועולה למוקדמות הצ'מפיונס.
    2009 - בפעם הראשונה, 3 הראשונות עולות ישירות לשלב הבתים והרביעית בלבד למוקדמות. הפעם תורה של סביליה להיות מעל אתלטיקו, ששוב עולה למוקדמות. סביליה במחזור האחרון הבטיחה את העלייה לשלב הבתים מהמקום השלישי, כשהמרחק מהמקום השני הוא 8 נקודות בסוף העונה.
    2010 - ולנסיה כבר הרבה זמן היתה בטוחה בשלב הבתים, ורק במחזור האחרון סביליה הבטיחה עלייה לשלב הבתים אחרי שמאיורקה נכנעה לה במאבק אחרי מחזור מותח שכלל שער בדקה ה90.

    הקרב על הליגה האירופית
    העונה, בגלל העובדה שהכרטיס לאירופה דרך הגביע לא ילך לפיינליסטיות, המקום השביעי מקבל כרטיס לליגה האירופית. הסיכויים של אחת מהקבוצות שנאבקות להתברג לצ'מפיונס נמוכים, ככה שמקבלים מאבק על שלושה כרטיסים ולא יותר מזה.
    במחזורים האחרונים המאבק נהיה פחות פתוח, כשאתלטיק בילבאו במקום החמישי עם 7 נקודות יתרון מעל אספניול שלא במקום שמוביל לאירופה, אבל 2 נקודות בלבד מעל סביליה ואתלטיקו מדריד, שנמצאת במקום שמוביל רק למוקדמות ולא לפלייאוף.

    מה נשאר?
    אתלטיק בילבאו - לבאנטה(ב), דפורטיבו(ח), מלאגה(ב), סנטאנדר(ח).
    סביליה - ריאל מדריד(ב), אוססונה(ח), סוסידאד(ב), אספניול(ח).
    אתלטיקו מדריד - מלאגה(ב), סנטאנדר(ח), הרקולס(ב), מאיורקה(ח).
    אספניול - ברצלונה(ח), ולנסיה(ב), סראגוסה(ח), סביליה(ב).


    בשנים האחרונות
    2006 - אחרי שבמחזורים האחרונים סביליה וסלטה כמעט בוודאות הבטיחו עלייה לאירופה, היה גם מפעל נשכח בשם "אינטרטוטו" שהיה סוג של פלייאוף קיץ אירופי לגביע אופ"א. ויאריאל, דפורטיבו וחטאפה נלחמו על הכרטיס היחיד. במחזור האחרון הגיעה לה קורוניה כשהיא במקום השביעי במרחק נקודה מעל ויאריאל וחטאפה. אבל האחרונה והראשונה הפסידו, ויאריאל אמרה תודה ונסעה לאינטרטוטו. אספניול, שזכתה בגביע, זכתה בכרטיס נוסף לאירופה.
    2007 - המחזורים האחרונים היו ממוקדים כמעט בכל מאבק בליגה. סביליה וולנסיה עלו מזמן לצ'מפיונס ולא היתה יריבה שדיגדגה אותן. ויאריאל וסראגוסה(וחטאפה, כסגנית בגביע) עלו לגביע אופ"א כשאתלטיקו נכשלה ונשלחה רק לאינטרטוטו(ופספסה מפגש עם מכבי חיפה...).
    2008 - סביליה נכשלה להעפיל לליגת האלופות, ובגלל נחיתות במפגשים הפנימיים עם אתלטיקו, היא הלכה לגביע אופ"א. את המקום השני השיגה "יורו ראסינג", שבפעם הראשונה בתולדותיה מעפילה לאירופה. רק במחזור האחרון היא הבטיחה את ההעפלה, כשהצליחה לגבור במאבק על מאיורקה עיקשת. את המקום באינטרטוטו האחרון השיגה דפורטיבו, למרות שדורגה מתחת למאיורקה ואלמריה. גם ולנסיה עלתה לגביע אופ"א בזכות הזכייה בגביע.
    2009 - ויאריאל ניסתה להתקרב לאתלטיקו שעלתה לצ'מפיונס, אבל בלי הצלחה. היא וולנסיה הסתפקו בליגה האירופית, בלי מאמץ מיוחד לגבור על דפורטיבו. אתלטיק בילבאו, שהפסידה בגמר הגביע לברצלונה, חזרה לאירופה אחרי הרבה מאוד שנים.
    2010 - במחזור האחרון סביליה כבשה שער בדקה ה90 ומאיורקה לא רק שלא עלתה לצ'מפיונס, אלא קיבלה הודעה כואבת על כך שאופ"א לא תקבל אותה לליגה האירופית. חטאפה, בעונת שיא, וויאריאל שזכתה מההפקר, עולות ביחד עם אתלטיקו מדריד, שעלתה ישירות לשלב הבתים בזכות הזכייה בליגה האירופית.

    הקרב נגד הירידה
    איזה מתח אדיר. יותר מחצי ליגה נאבקת על הירידה, עדיין. אבל בזכות הכמות של הנאבקות מספר קבוצות יכולות לנשום יותר לרווחה. כל איבוד נקודות, כל השגת נקודות - הטבלה מתהפכת. התחתית היא ללא ספק המקום הבוער ביותר בליגה הספרדית, ואולי אחת התחתיות הטובות ביותר באירופה.
    אלמריה ירדה ליגה, אבל רק בזכות יתרון במפגשים הפנימיים על מספר קבוצות שיכולות להיות איתה בשוויון נקודות זה עדיין לא רשמי. הרקולס עדיין נאבקת ומאמינה, ובמקום השלישי אף קבוצה לא רוצה להיות.

    מה נשאר?
    סוסידאד - ולנסיה(ח), סראגוסה(ב), סביליה(ח), חטאפה(ב). אחרי הניצחון על ברצלונה, לכל משחק סוסידאד יכולה לבוא עם האמונה שהיא יכולה לסיים את הסיפור. המשחק מול ולנסיה יהיה חשוב למארחת שמפסידה פעמיים ברצף ורוצה להבטיח את המקום בשלב הבתים. עוד משחק חשוב ביותר נגד סראגוסה, אח"כ מול סביליה שסביר שתבטיח עד אז את המקום באירופה, ואם סוסידאד לא תבטיח רשמית את ההישארות, במחזור האחרון יהיה משחק שיכול להיות שבו המנצחת נשארת. 4 נקודות יתרון לסוסידאד נותנות לה קצת שקט ויכול להיות שבמחזור הזה היא כבר תברח לתחתית.
    סנטאנדר - הרקולס(ח), אתלטיקו(ב), ספורטינג(ח), בילבאו(ב). משחק תחתית מסוכן, שבו הרקולס חייבת ניצחון כדי להשאיר סיכוי להינצל. אם סנטאנדר מפסידה, היא יכולה לרדת עד לקו האדום. אם היא מנצחת היא עושה לה וליריבותיה בתחתית טובה גדולה ומורידה את הרקולס מהמאבק. שאר המשחקים - אתלטיקו תרצה להבטיח מקום באירופה ויש סיכוי לראסינג להפריע לה למרות שלא בטוח שהפסד באמת יפריע לאתלטיקו. היא כן תרצה להפריע לבילבאו במחזור האחרון במקרה ששתיהן עדיין במצב הלא רצוי שלהן.
    מלאגה - אתלטיקו(ח), ספורטינג(ב), בילבאו(ח), ברצלונה(ב). משחק קשה מאוד בקלרדון מול אתלטיקו בתקופה טובה, משחק שבעצם מפגיש שתי קבוצות כאלה, אבל הפסד יכול להוריד את מלאגה מתחת לקו האדום. מלאגה רוצה להמשיך בתקופה הטובה ולברוח לתחתית, אבל זה יהיה קשה, בטח כשמסתכלים על לוח המשחקים ועל העובדה שבילבאו בחוץ תרצה להתקרב לאירופה. במחזור האחרון אם מלאגה עדיין תהיה בסכנה היא יכולה לרשום לעצמה סיכוי גבוה יותר ממה שנדמה, כשהיא פוגשת את ברצלונה שכבר תהיה אלופה ולפני גמר ליגת האלופות.
    סראגוסה - אוססונה(ב), סוסידאד(ח), אספניול(ב), לבאנטה(ח). משחק חשוב מאוד נגד אוססונה כשהמפסידה כנראה תרד מתחת לקו האדום, דווקא אחרי הניצחון הענק בברנבאו. שבוע אחרי, עוד משחק תחתית באנואטה על החיים כשמיד לאחר מכן אספניול שנלחמת על אירופה, ולקינוח לבאנטה שמסיימת את העונה ברגל על רגל.
    אוססונה - סראגוסה(ח), סביליה(ב), חטאפה(ח), ויאריאל(ב). איזה לוח קשה לאוססונה. משחק תחתית על החיים נגד סראגוסה, משחק קשה נגד סביליה שרוצה אירופה, ואז משחק אולי החשוב ביותר העונה-חטאפה בחוץ על החיים, ובסוף ויאריאל שכנראה לא יהיה לה על מה לשחק. אחרי הניצחון על ולנסיה באוססונה מאמינים, אבל יהיה קשה להמשיך את המסורת של העשור הקודם בליגה הראשונה.
    דפורטיבו לה קורוניה - ספורטינג(ח), בילבאו(ב), ברצלונה(ח), ולנסיה(ב). איפה סופרדפור ואיפה זאתי...על הנייר לדפורטיבו לוח המשחקים הכי קשה מבין קבוצות התחתית, אבל חוץ מבילבאו שבקרב על אירופה, כל השאר כנראה סיימו את העונה, וניצחון בקאמפ נואו או על ולנסיה זה לא משהו דמיוני בסוף עונה. אבל בשביל קבוצה שרחוקה נקודה מהקו האדום כל נקודה זה כמו אוויר לנשימה.
    חטאפה - אלמריה(ב), ריאל מדריד(ח), אוססונה(ב), סוסידאד(ח). הקבוצה ממדריד/דובאי לא רוצה לרדת ולהרוס כמה תוכניות שתכננו השייחים, אבל במשחקים הבאים היא תשחק נגד קבוצות שאין להן על מה לשחק. אלמריה תרד במשחק הזה, ריאל מדריד הבטיחה את הסגנות, ואז מלחמות עולם נגד אוססונה וסוסידאד על ההישארות במשחקים עם דמעות.
    הרקולס - סנטאנדר(ב), מאיורקה(ב), אתלטיקו(ח), ספורטינג(ב). 5 נקודות מפרידות בין הקו האדום לבין מי שעוד הצליחה לנצח בתחילת העונה בקאמפ נואו. שני משחקי בית מול יריבות קשות שיכולות לגמות את הסיפור בשביל הרקולס. הרקולס צריכה לקוות שאתלטיקו תבוא מולה כשהיא הבטיחה את המקום באירופה, רק בשביל הסיכוי שעוד נשאר לקבוצה מאליקנטה. מה שבטוח, עד המחזור האחרון הרקולס תילחם ותילחם.

    בשנים האחרונות
    2006 - כבר במחזור ה35 מלאגה ירדה ליגה בדיוק באותו אופן שאלמריה-לא באופן רשמי, אבל לא היה לה סיכוי להינצל. מחזור לסיום קאדיס הסימפטית הפסידה לחטאפה וירדה רשמית. את המקום האחרון תפסה אלאבס, שראתה בפעם האחרונה את הליגה הראשונה. אתלטיק בילבאו, אספניול, סנטאנדר וסוסידאד ניצלו ממש במחזור האחרון מירידה, אחרי שהיו מסובכות בתחתית הרבה מחזורים, ורק במחזור האחרון אלאבס ירדה רשמית.
    2007 - בעונה הטובה ביותר של הליגה הספרדית שראינו אי אפשר בלי קרבות תחתית לוהטים. למחזור האחרון הגיעה חימנסטיק כשהיא כבר ירדה, ואת שני המקומות הנוספים המחזור האחרון הכריע. בטיס, בילבאו, סוסידאד וסלטה ויגו נאבקו נגד הירידה. כל הקבוצות ניצחו במחזור האחרון חוץ מסוסידאד, ולא נותר שום שינוי כשבטיס ניצלת מירידה אחרי הרבה שנים בפרימרה, בילבאו ניצלת מירידה ראשונה בהסטוריה, אבל סוסידאד לא הצליחה וירדה אחרי 40 שנה. גם סלטה ויגו נפרדת מהליגה אחרי הרבה מאוד שנים.
    2008 - לבאנטה ומורסיה נפרדו מוקדם יחסית מהליגה, ולמחזורים האחרונים הגיעה אוססונה כשהיא מתחת לקו האדום והיא מתחת לרקראטיבו, סראגוסה, ויאדוליד, בטיס וחטאפה. אבל אוססונה התאוששה, ודווקא סראגוסה הצליחה לרדת ליגה עם אותה קבוצה נהדרת עם מיליטו, אוליביירה וסרג'יו גרסיה.
    2009 - שני מחזורים לסיום רקראטיבו הואלבה ירדה רשמית, מחזור אחרי נומאנסיה, ולמחזור האחרון שוב אוססונה מתחת לקו האדום. אבל אחרי שהספידו אותה היא ניצחה גם בקאמפ נואו ושבוע אחרי זה חגגה עם האוהדים ניצחון על ריאל מדריד והישארות ענקית. ספורטינג גיחון, שסימנו אותה כיורדת בטוחה לאורך כל העונה, ניצחה את יריבותיה לתחתית ויאדוליד ורקראטיבו, במשחק שהיא כמעט וירדה כשהיתה בפיגור. חטאפה ניצחה מחזור לסוף, סיימה בתיקו במחזור האחרון והיתה צריכה להיות עם אוזן לבטיס-ויאדוליד, במצב שנוצר שקובע את היורדת. בטיס היתה צריכה ניצחון לאור המצב, ויאדוליד השיגה תיקו ונשארה, אבל בטיס סיימה בשוויון נקודות עם חטאפה ובגלל נחיתות, ירדה ליגה.
    2010 - למחזור האחרון הגענו כשכל אלה שמתחת לקו האדום הן בעלות סיכוי להישארות. אפילו חרז התאוששה ובאה עם סיכוי סביר להישאר בליגה. במחזור הלפני האחרון ירדה מלאגה אל מתחת לקו האדום, וטנריפה גם נתקעה שם. במחזור האחרון ולנסיה לא ריחמה והורידה את טנריפה, חרז סיימה ב1-1 עם סנטאנדר כשהבינה שאין לה סיכוי, והמקום האחרון הוכרע בעצם ע"י קרבות האליפות - ברצלונה הובילה 4-0 על ויאדוליד, ריאל מדריד ויתרה על המשחק והיתה בפיגור מול מלאגה וגם השוותה, ומהמצב נוצר שמלאגה נחלצת מהקו האדום בזכות תיקו מול ריאל מדריד, במצב שכמעט ולא נתנו לה סיכוי. ויאדוליד יורדת לסגונדה בקאמפ נואו.


    כל הסיכויים, החישובים, וכל הדיבורים על המתח שיהיה במחזורים האחרונים, אתם מוזמנים לדבר על זה פה. כמובן שבנושאי המחזור אתם מוזמנים לדבר כרגיל על המשחקים.

    שיהיה לנו סוף עונה מותח! :aaa21: :aaa21: :aaa21:
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סקירה נהדרת של המצב, כיף לקרוא http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    לצערי, מעשית אפשר להוסיף את הרקולס לאלמריה. מהרגע שהיה את הבלאגן עם המשכורות, שדרנתה העצים אותו, הקבוצה יצאה מפוקוס לחלוטין...
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אז מה הקטע... מה הכי טוב לליגה הספרדית? איזה סידור יורדות ואיזה סידור עולות לאירופה? טוב לכם שמלאגה תישאר בשביל ההתחזקות עם הכסף הגדול - מה עוד?

    בשביל לחדד:
    1. למי יש סיכוי טוב יותר לצלוח את הפלייאוף הקטלני לפני שלב הבתים באלופות (האינטרס הוא שהקבוצה החזקה יותר תסיים רביעית ולא שלישית)?
    2. לאיזה 3 קבוצות יש את היכולת ללכת הכי רחוק באירופה, והאם לאחת מהן אולי עדיף לא להעפיל בכלל לאירופה כדי להתרכז בליגה בעונה הבאה?
    3. לאיזה קבוצות אסור לרדת ואיזה קבוצות מיותרות?


     
  4. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ולנסיה, ללא ספק בכלל, ויאריאל היא קבוצה טובה, אבל ולנסיה עדיפה עלייה והרבה יותר עמוקה מימנה, וגם מבחינת רכש ותקציב היא עולה עלייה בהרכב ותיהיה קבוצה טובה יותר בעונה שעברה.

    על השאר אני יענה יותר מאוחר, התחיל מכבי.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דיון מצויין, בראבו - http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx

    אני אגיב על קצה המזלג:
    בתחתית - חבל לי על מה שקרה להרקולס אחרי שהנשיא השאפתן העמיד סגל מעניין בעיקר בחוליית ההתקפה והרקולס גם פתחה טוב את העונה. הסגנון ההתקפי היה בעוכריה. דוד טרזגה עשה המון דברים גדולים בקריירה אבל גם לו יש כתם - ירידת ליגה.
    אם הרקולס המאכזבת אז מאלגה היא המשתפרת - ג'וליו בפטיסטה הביא תנופה אדירה לקבוצה, הוא בכושר טוב יותר אפילו מהימים בסביליה שגרמו לריאל מדריד לשים על השולחן כמעט 30 מיליון יורו כדי להביא אותו. בפטיסטה נרקב בארסנל וברומא כששיחק כקשר מרכזי והוא חזר לעמדה המקורית שלו. פלגריני לקח קבוצה במצב קשה והשאיר אותה בליגה.

    הקרב על ליגת האלופות - אחרי התבוסה המוחצת בפורטו נדמה לי שויאריאל הרימה ידיים גם על המקום השלישי. רוב הזמן הראש שלה היה בליגה האירופית, היא קיוותה לזכות בתואר ראשון בתולדותיה אבל לא הצליחה. התבוסה לולנסיה לפני כחודש גם הראתה שלמרות ששיחקה טוב ברוב העונה - אין לה אוויר לקראת הסיום, בעוד ולנסיה הייתה משוחררת אחרי שהודחה מאירופה. במחזור הבא הקרב יסתיים.

    הליגה האירופית - יהיה מאוד סקסי אם נראה שם את אתלטיק בילבאו, תענוג לראות משחקים שלה בסאן-ממס. אם היה לה שחקן(באסקי) כמובן שהיה מוסיף לה עוד קצת אגרסיביות או פחות שאננות - היא הייתה עוד יותר מעניינת.
    סביליה היא הביזיון הגדול של העונה הזאת והיא תצטרך להגיד תודה רבה אם היא תשמור על המקום השישי. לא מדובר רק בשישייה שספגה מריאל בפיחואן - פעם קבוצות היו מגיעות לפיחואן וחוזרות הביתה מותשות מרוב המלחמה והמאבקים עם הקבוצה הביתית. מסביליה נותר רק הקהל. אולי עדיף שסביליה תפספס את אירופה מה שיפגע בה לטווח הקצר אבל אולי נראה בנייה מחדש של הקבוצה. צריך להשאיר שחקנים כמו נאבאס ונגרדו כמובן אבל בסגל יש יותר מידי בינוניים.
    אספניול מחוץ למאבק משום שהיה לה משבר באמצע העונה ויש לה משחקים קשים כמו נגד ולנסיה, בעוד לשאר הקבוצות יש פחות או יותר יריבות באותה רמה בהמשך.
     
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    ככה נראית הטבלה בתום המחזור ה35

    http://up352.siz.co.il/up2/ryzgmo0lttmg.Xxx


    אחרי שנפרדנו מאלמריה ככל הנראה נצטרך להפרד מהרקולס גם, והמאבק על הכרטיס השלישי שממנו יורדים ליגה עדיין חם.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני אישית מקווה שחטאפה תהייה השלישית, לא רק בגלל המדים המכוערים והבורגר קינג, פשוט מכיוון שלמרות עונה אחת יפה עם כדורגל טוב, אני לא מוצא שום דבר ייחודי במועדון הזה. אבל התחושה שלי היא שזה לא יקרה.
     
  8. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/11
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    איזו טבלה! התחתית מתחילה מהמקום התשיעי.
     
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העיקר האנגלים אומרים אין ליגה. מלחמה!
     
  11. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ללא ספק יש עניין גדול והרבה מתח, אבל מצד שני העובדה שהקבוצה מהמקום התישיעי עשויה לרדת מאדירה את הפער שיש בין הקבוצות שמתחתיה לאלו שמעליה.
     
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    יש ליגה-כל הליגה קבוצות תחתית,נראה לי שהאנגלים יותר התכוונו לצמרת הליגה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  13. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקבוצות צמרת שלהם חרבנה. ארסנל לא הייתה מתקרבת לריאל וברסה, גם לא ליברפול. אף קבוצה מלבד צ'לסי ויונייטד לא ברמה הזאת בכלל של ברסה וריאל, כאשר צ'לסי מגמגמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/11
  14. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפערים באנגליה זהים, בין השניים הראשונות לאלו מתחתיהן, בדיוק כשם שקורה בספרד. ההבדל הוא השמות המפוארים יותר של ארסנל וליברפול להם אין שמץ סיכוי לדגדג את התואר שמוכרע כבר כמעט עשור בין צ'לסי ליונייטד.
     
  15. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תפסיק, אתה מפוצץ פה חתיכת בועה. בטח שלליברפול וארסנל יש סיכוי לקחת שם אליפות, גם לטוטנאהם. אימפריות! יש להם סיכוי לקחת אליפות כמו שלולנסיה\ויאריאל\את' מדריד יש סיכוי לקחת אליפות. בפעם האחרונה שקבוצה באנגליה חוץ ממנצ'סטר וצ'לסי לקחה אליפות (ארסנל), גם בספרד זה קרה, באותה שנה (ולנסיה). אבל תן להם להרגיש שלשחק סטנגה זה יותר קשה, יותר איכותי, והרבה יותר תחרותי. כי ארסנל ליברפול וטוטנאהם באמת מאיימות כל שנה על התואר. פחחח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/11