המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏10/5/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המלצות הווינר להיום מחכות לכם באתר
    http://iwinner.co.il
    הנה כמה נבחרות:

    11. פאלרמו - מילאן
    משחק הגומלין בחצי גמר הגביע האיטלקי, אחרי שפאלרמו הפתיעה וחילצה 2:2 בסן סירו במשחק הראשון. מילאן חוגגת את הזכייה הרשמית באליפות שהובטחה בשבת אבל חייבת לחזור למציאות וצריכה ניצחון או תיקו 3:3 ומעלה כדי לעלות לגמר מול אינטר או רומא. בליגה פאלרמו מדורגת 8 עם 3 נצחונות ב-4 המחזורים האחרונים אך יש לה סיכוי קלוש להשיג את המקום ה-6 ממנו מגיעים לאירופה. בעונה הסדירה באותו מגרש לפני חודשיים זה נגמר ב-0:1 מפתיע לפאלרמו, שמגרשה היא קבוצה לא רעה בכלל וניצחה בו העונה 11 משחקים מ-18 בסה'כ. אנחנו חושבים שעבור המארחים זהו משחק על עונה שלמה בו הם ישקיעו את מירב המאמצים, מול מילאן שאולי תגיע עדיין כשראשה בחגיגות האליפות. ההימור: איקס. רמת בטחון: 5/10.

    13. מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם
    משחק השלמה בפרמייר ליג בו ניצחון של הסיטי (4) יסגור עבורה את הפער מארסנל ה-3 לשתי נק' בלבד, בקרב על המקום ה-3 שמוביל ישירות לשלב הבתים בליגת האלופות. סיכויי הכחולים לסיים שם נפגעו בשבת עם ההפסד 2:1 באברטון, שקטע להם רצף של 2 נצחונות. טוטנהאם מהצד השני ירדה אתמול למקום ה-6 ממנו לא מגיעים לאירופה, בגלל הניצחון של ליברפול בפולהאם, והיא רחוקה מהאדומים כעת 2 נק'. התרנוגלים ללא ניצחון ב-4 המחזורים האחרונים (3 תיקו והפסד) והם חילצו בקושי בשבת תיקו במגרשם מול בלקפול מהתחתית בזכות שער בדקה ה-89. אנחנו חושבים שהם יאלצו להשאיר הערב את כל הנקודות במנצ'סטר. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    17. ראסינג סנטאנדר - אתלטיקו מדריד
    סנטאנדר ברצף של 2 נצחונות כולל במחזור האחרון 2:3 בהרקולס, ועלתה למקום ה-12 בטבלה אך רק 4 נק' מהקו האדום עם 9 נק' בקופה עד לסיום. אתלטיקו שישית במקום ממנו מגיעים לליגה האירופית אך רק בזכות הפרש שערים מעל סביליה שבמקום ממנו לא מגיעים לאירופה. הקבוצה ספגה תבוסה ביתי משפילה וכואבת במחזור האחרון 3:0 למאלגה מהתחתית, זאת אחרי 4 משחקים ללא הפסד בהם ניצחה 3. גם בסיבוב הראשון אתלטיקו התקשתה מול יריבתה וסיימה רק ב-0:0 ביתי, ואנחנו חושבים שגם הערב המשחק יסתיים בתיקו. ההימור: איקס. רמת בטחון: 5/10.

    19. סט. אטיין - ליל
    ליל פתחה פער מבטיח של 4 נק' בפסגה על מארסיי בעקבות הפסדה של האחרונה בליון. לסיום העונה נותרו 4 מחזורים כשליל ללא הפסד ב-4 האחרונים (2 נצחונות רצופים אחרי 2 תיקו). סט. אטיין במקום ה-8 אחרי תיקו וניצחון ב-2 המחזורים האחרונים והסיכוי שלה להשיג כרטיס לליגה האירופית (מקום 4) קלוש. למרות זאת בבית היא קבוצה לא רעה והפסידה רק 3 משחקים מ-16 במגרשה בסה'כ העונה. אנחנו חושבים שהיא מסוגלת להוציא תיקו מהמוליכה. ההימור: איקס. רמת בטחון: 5/10.
     
  2. winnerhack Member

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנצ'סטר סיטי-טוטנהאם: הגיוני להעריך שמנצ’סטר סיטי לא תתאבד על המגרש כאן במטרה לשמור כוחות לקראת משחק הגמר נגד סטוק. מנצ’יני יעדיף שלא להפסיד כאן מאשר לנצח. ועדיין, טוטנהאם בחוץ, עם הרכב חלש פוטנציאלית, היא קבוצה בינונית מאוד. היא יודעת שאין לה סיכוי מציאותי להגיע למקום הרביעי גם אם תנצח היום. הארי רדנאפ הודה בכך בעצמו והוסיף שלא מעניין אותו במיוחד לשחק בליגה האירופית בעונה הבאה. לדעתי סיטי תנצח את המשחק ותבטיח לעצמה סופית את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. 8/10 על ניצחון של מנצ’סטר סיטי ביחס 1.75. (לחצו כאן להרחבה).

    פאלרמו-מילאן: משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות. לאור היכולת של מילאן במפגשים הקודמים מול פאלרמו, ובהתחשב בכך שהסיציליאנים מארחים את המשחק ויודעים שזוהי הזדמנות פז לנצח את האלופה ולהעפיל לגמר הגביע (ואולי גם לאירופה), אני מציע ללכת עם המגמה מהשנים האחרונות ולהמר על פאלרמו. 1 ביחס 3.60, 4/10 יחידות.(לחצו כאן להרחבה.)

    דפורטיבו לה קורוניה-אתלטיק בילבאו: זהו משחק העונה של דפורטיבו. הדבר האחרון שהיא תרצה זה לנסות להבטיח את הישארותה בליגה נגד ברצלונה במחזור הבא. מי שצפה במשחק האחרון של בילבאו ראה שלאחר שהיא עלתה ליתרון 3-0 היא התחננה שהמשחק ייגמר ושיחקה חלש מאוד. נראה שהקבוצה קצת עייפה, והעייפות הזו עשויה להיות יותר מדי בשביל להכיל את דפורטיבו הדחוקה עם הגב אל הקיר.השופט למשחק הוא מתיו להוז, שופט שתחתיו דפורטיבו ניצחה 3 משחקים וסיימה 1 בתיקו. לעומת זאת, בילבאו הפסידה 5 משחקים בהם הוא שפט. שתי הקבוצות נפגשו 21 פעמים בעבר. דפורטיבו ניצחה 10 מהמשחקים הללו, בילבאו – 5, ו-6 הסתיימו בתיקו. בהתחשב ברמת החשיבות של המשחק הזה עבור המארחת, אני בספק אם היא תפסיד כאן. דפורטיבו שיחקה היטב במחזור הקודם, ורק חוסר מזל מנע ממנה לנצח את המשחק. אולי הפעם המזל ישחק לצידה. 4/10 יחידות על ניצחון של דפורטיבו לה קורוניה ביחס 2.25. (ירד בינתיים ל-2.05) (לחצו כאן להרחבה).

    ועוד שני דאבלים קטנים:

    לוטון+גנק, יחס כולל של 3.08. לחצו כאן להרחבה.
    תיקו בסן אטיין+אתלטיקו מדריד, יחס כולל של 6.00. לחצו כאן להרחבה.
     
  3. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,316
    לייקים שהתקבלו:
    387
    כל הכבוד!