המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏5/5/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות לכל משחקי היום אפשר לקרוא באתר
    http://iwinner.co.il

    59. הפועל חולון‎ (+6) ‎ - גלבוע/גליל
    משחק מס' 2 ברבע גמר הפלייאוף כשהסדרה על 0:1 לגליל. שתי הקבוצות נפגשו העונה 4 פעמים ובכולם ניצחה הגליל - הפעמיים האחרונות ברצף עם 59:77 במשחק 1 בסדרה שהגיע אחרי 75:87 באותו אולם במחזור האחרון של הליגה. בשני המשחקים הקודמים העונה ניצחה גליל בחולון 93:91 ובסיבוב השני התקשתה עם 69:74 באולמה. גליל גם ניצחה את כל 5 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. חולון עושה קולות של סיום עונה לא מהיום, עם סדרת הפסדים משפילים גם בבית (לאשדוד ולאשקלון) בחלק האחרון של הסיבוב השלישי. אנחנו לא חושבים שיהיו לה כוחות להרים את עצמה דווקא הערב מול הקבוצה העדיפה של ליאור ליובין והיא תספוג מולה הפסד חמישי העונה ובפער שיעלה על הפלוס. ההימור: 2. רמת בטחון: 6/10.

    63. עירוני אשקלון - מכבי חיפה‎ (+2) ‎
    משחק מס' 2 בסדרת הטוב מ-5 בפלייאוף על ההישרדות בליגת העל כשחיפה מוליכה 0:1. חיפה ניצחה באולמה 67:74 במשחק מס' 1, כאשר בסיבוב הראשון היתה זו דווקא אשקלון שניצחה בנשר 86:88 וגם בסיבוב השני באולמה 91:99. בסיבוב השלישי בנשר זה נגמר 72:74 לצפוניים. אשקלון סיימה את העונה עם טעם יחסית טוב אחרי שגררה את מכבי ת'א להארכה לפני שנוצחה 96:92 ולפני כן הביסה בחולון את הפועל 64:82 כך שנראה שהקבוצה מתחברת אחרי המינוי של אלי רבי למאמן. אנחנו חושבים שכמו במשחק באשקלון בין הקבוצות בליגה הסדירה גם הפעם אשקלון תהיה דומיננטית כפי שהיא לאחרונה במגרשה ותאזן את הסדרה ל-1:1. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    75. בראגה - בנפיקה ליסבון
    בנפיקה, שניצחה 1:2 במשחק הראשון במגרשה, עוברת תקופה לא טובה בליגה וניצחה פעמיים בלבד ב-5 המשחקים האחרונים בליגה. זאת אחרי שאיבדה כבר מזמן את האליפות לפורטו אך הבטיחה את המקום במוקדמות ליגת האלופות. בראגה ירדה השבוע בליגה למקום ה-4 אך כבר הבטיחה כרטיס לליגה האירופית גם בעונה הבאה. שתי הקבוצות סיימו מאז המשחק הראשון בתיקו בליגה ונראה ששומרות כוחות למפגש הערב. מלבד המשחק בשבוע שעבר, ניצחה בראגה את בנפיקה העונה במגרשה 0:1 - תוצאה שגם תספיק לה הערב כדי לעלות לגמר. בשני הסיבובים הקודמים בליגה האירופית סיימה בראגה במגרשה בתיקו 0:0 עם דינמו קייב וגברה 0:1 על ליברפול, מה ששוב הוכיח כי המגרש הביתי הקטן יחסית שלה הוא אוגר נקודות קבוע. אנחנו חושבים שהיא תנצח הערב. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    79. ויאריאל - פורטו
    פורטו, קבוצה ברמה של ליגת האלופות לכל דבר ועניין, עלתה למעשה כבר לגמר עם 1:5 מדהים במשחק הראשון בפורטוגל. היא דורסת העונה כל מה שנקרה בדרכה והבטיחה כבר מזמן את האליפות בפורטוגל. בליגה האירופית היא גם לא חוששת ממשחקי חוץ ובסיבוב הקודם מחצה בגומלין במוסקבה את ספרטק 2:5 אחרי שהביסה אותה 1:5 במגרשה. ויאריאל נאבקת בליגה הספרדית על מקום באירופה כש-4 משחקים לסיום העונה היא רביעית במקום ממנו הולכים למוקדמות הצ'מפיונס, וגברה השבוע 1:2 על חטאפה. בליגה האירופית היא הביסה בסיבוב הקודם את טוונטה בספרד שוב באותה תוצאה מוכרת, 1:5. מדובר כאמור במשחק לפרוטוקול בלבד: ויאריאל תרצה למחוק את ההשפלה מהמשחק הראשון בפורטוגל, גם אם זה לא יספיק לה כדי לעלות, אבל מול פורטו שלא יודעת מה זה להפסיד הדבר עשוי להספיק לה רק לתיקו. ההימור: איקס. רמת בטחון: 6/10.