המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏30/4/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות לכל משחקי היום אפשר לקרוא באתר
    http://iwinner.co.il

    43. מכבי נתניה - הפועל קרית שמונה
    נתניה מגיעה למשחק ברצף של 9(!) משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, רצף שהגיע לשיא עם הניצחון המפתיע 1:2 בחיפה במחזור שעבר. הקבוצה כרגע רק 3 נק' מהמקום ה-3 ממנו מגיעים לליגה האירופית ותפגוש את קרית שמונה, שנמצאת בצניחה חופשית במחזורים האחרונים והפסידה ב-3 משחקי ליגה ברצף. אנחנו היום עם נתניה שתמשיך למשחק 10 ללא הפסד ואף תנצח אותו. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    55. בני יהודה ת"א - מכבי תל אביב
    הזהובים ירדו למקום ה-6 והאחרון בפלייאוף העליון אחרי ההפסד 2:1 להפועל ת'א במחזור הקודם, הפסד שקטע להם 3 נצחונות רצופים. הם פוגשים את מכבי ת'א שניצחה 1:3 בשבוע שעבר את קרית שמונה ותקעה יתד במקום ה-3 שמוביל לליגה האירופית, כאשר הניצחון הזה קטע לצהובים רצף של 7 משחקים ללא ניצחון. רק לפני חודש זה נגמר 0:2 לבני יהודה בליגה אבל אנחנו חושבים שמאז מכבי ת'א התאוששה, מה שיספיק להם הערב לתיקו מול הקבוצה של קשטן. ההימור: איקס. רמת בטחון: 6/10.

    67. צ'לסי - טוטנהאם
    טוטנהאם לא ניצחה בסמפורד ברידג' כבר 21 שנים ומגיעה למשחק אחרי 4 תוצאות תיקו ב-5 המשחקים האחרונים. היא עדיין במקום ה-5 שמוביל לליגה האירופית ומקדימה ב-3 נק' את ליברפול ה-6. צ'לסי נותרה היחידה שיכולה עדיין למנוע ממנצ'סטר יונייטד אליפות, והיא רחוקה ממנה 6 נק' כשנותרו 12 בקופה. הכחולים ברצף מרשים של 4 נצחונות ואנחנו לא חושבים שהם יעצרו הערב. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    73. מכבי חיפה - הפועל תל אביב
    הפועל ת'א עקפה את מכבי חיפה במחזור הקודם אחרי ניצחון 1:2 על בני יהודה בעוד הירוקים הופתעו 2:1 במגרשם ע'י מכבי נתניה, לאחר שמחזור קודם לכן הוציאו רק נקודה מול אותה נתניה. חיפה הובסה בידי הפועל ת'א 4:1 בסיבוב הקודם בבלומפילד אחרי הפסד 2:0 גם בסיבוב הראשון ולמעשה הניצחון האחרון שלהם על האדומים היה לפני שנה וחצי - 1:2 בבלומפילד. באותו מחזור בדיוק בעונה שעברה זה נגמר כזכור 0:1 להפועל ואנחנו חושבים שהערב הפועל לא תנצח אולם גם חיפה לא. ההימור: איקס. רמת בטחון: 6/10.

    83 דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיקו מדריד
    דפור עם 2 נצחונות ו-2 הפסדים ב-5 המחזורים האחרונים ומדורגת 13 כשרק 3 נק' מפרידות בינה לבין הקו האדום. היא מארחת את אתלטיקו שמדורגת 6 במקום ממנו הולכים לליגה האירופית, אך מקדימה רק בזכות הפרש שערים את סביליה במקום ה-7 בו לא זוכים בדבר. אתלטיקו ניצחה ב-3 מ-4 המחזורים האחרונים אך אנחנו חושבים שהיא תתקשה מול לה קורוניה הביתית, שהשיגה 7 מ-9 נצחונות העונה במגרשה. ההימור: איקס. רמת בטחון: 6/10.