המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏27/4/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il

    39. מידטיילנד - אסביירג
    משחק ראשון בחצי גמר הגביע הדני. מידטיילנד מדורגת בליגה במקום ה-4 בעוד אסביירג אחרונה והפתיעה בעצם הגעתה לחצי הגמר. המארחים מגיעים למשחק אחרי 2 נצחונות ליגה רצופים בעוד האורחים אחרי 2 הפסדים ברצף. שתי הקבוצות נפגשו בליגה רק לפני 3 ימים במגרשה של אסביירג ומידטיילנד ניצחה 0:1, אחרי שבסיבוב הראשון בליגה סחטה רק 2:2 בביתה, שם ייערך המשחק הערב. אנחנו חושבים שמאז פערי הרמות גדלו ומתבטאים בטבלה, והמארחים יזכו בניצחון שיתן להם מקדמה לקראת הגומלין. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    34. גלבוע/גליל - הפועל חולון‎ (+12) ‎
    משחק ראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף בשיטת הטוב מ-5, בין גלבוע שסיימה שנייה בליגה לבין חולון שסיימה 7. שתי הקבוצות נפגשו העונה 3 פעמים ובכולם ניצחה הגליל - הפעם האחרונה היתה רק לפני שבוע באולמה, 75:87 - בדיוק בפלוס שמוצע כאן להימור. בשני המשחקים הקודמים העונה ניצחה גליל בחולון 93:91 ובסיבוב השני התקשתה עם 69:74 באולמה. גליל גם ניצחה את כל 5 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. העדיפות היא כמובן לגליל אבל אנחנו בדעה שקשה לנצח כל קבוצה בשני מפגשים רצופים, כך שהמשחק הערב ילך לגליל קשה יותר מאשר המשחק בשבוע שעבר. ההימור: 2. רמת בטחון: 5/10.

    40. ליון - מונפלייה
    ליון במקום ה-3 שמוביל למוקדמות ליגת האלופות ורחוקה 5 נק' ממארסיי השנייה במקום ממנו מגיעים אותה רק בזכות הפרש שערים כאשר מהמקום ה-4 מגיעים רק לליגה האירופית. מונפלייה במקום ה-10 אך רחוקה רק 7 נק' בטבלה הצפופה מהמקום ה-18 שמתחת לקו האדום וטרם הבטיחה מעשית הישארות בליגה. הקבוצה נוצחה במחזור האחרון 2:1 במגרשה ע'י מארסיי שניצחה אותה גם בשבת 0:1 בגמר הגביע. אנחנו חושבים שמונפלייה לא תוכל לעמוד בפני ליון שכל נקודה חשובה לה כדי להמשיך ולהאבק בצמרת. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    42. מארסיי - ניס
    מארסיי מגיעה למשחק כמחזיקת הגבוע הטרייה אחרי שניצחה בגמר בשבת 0:1 את מונפלייה. היא מדורגת שנייה בטבלה במקום ממנו הולכים ישירות לשלב הבתים בצ'מפיונס וניצחון הערב יעלה אותה למקום הראשון בהפרש נקודה על חשבונה של ליל שסיימה בשבת בתיקו עם לוריין. הקבוצה נמצאת בכושר נהדר וניצחה ב-4 מ-5 משחקיה האחרונים, ופוגשת את ניס שבמקום ה-14 כשרק 3 נק' (ומשחק חסר) מפרידות בינה לבין הקו האדום. האורחים לא הפסידו ב-5 המחזורים האחרונים (2 נצחונות ו-3 תיקו) אך נראה שלא יוכלו למנוע את עליית המארחים לפסגה. ההימור: 1. רמת בטחון: 8/10.

    45. ריאל מדריד - ברצלונה
    ריאל בתקופה נפלאה שמזכירה את ברצלונה עד לא מזמן. הקבוצה מחצה בהרכב שני 3:6 את ולנסיה בשבת בליגה וזאת כמובן אחרי הניצחון הגדול 0:1 בהארכה על בארסה בגמר הגביע לפני שבוע באותו מגרש. כמה ימים קודם הקבוצות סיימו ב-1:1 בברנבאו והפעם נפגשות לקלאסיקו מס' 3 מתוך 4 כשעד כה ריאל היא זאת שידה על העליונה בסדרה. ברצלונה לא הרשימה בשבת בניצחון 0:2 על אוסאסונה, במשחקים שעד לא מזמן היא היתה מסיימת עם חמישיות ושישיות. הקבוצה לא במומנטום טוב ואנחנו חושבים שריאל יכולה לזכות גם במגרשה בניצחון שיעניק לה מקדמה לקראת הגומלין בקאמפ נואו בשבוע הבא. ההימור: 1. רמת בטחון: 5/10.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/4/11