המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏23/4/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר <a></a>iwinner.co.il<a></a>

    31. אינטר - לאציו
    מפגש צמרת בין אינטר השלישית ללאציו הרביעית, כש-3 נק' מפרידות ביניהן. אינטר ניצחה השבוע 0:1 ברומא בגביע אך נוצחה 2:0 בפארמה במחזור האחרון. לאציו שניצחה בסיבוב הקודם 1:3 בביתה נחה השבוע, ובמחזור הקודם הביסה בקטאניה את הקבוצה המקומית 1:4. אנחנו חושבים שהמשחק יסתיים ללא הכרעה, במה שירחיק את 2 הקבוצות ממילאן ומנאפולי המובילות. ההימור: X. רמת בטחון: 5/10.

    35. פאלרמו - נאפולי
    פאלרמו שמינית ולאחר ניצחון חוץ מרשים 3:2 מול אינטר במחזור הקודם. היא רחוקה 6 נק' מהמקום ה-6 שמעניק כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה ומארחת את נאפולי, הפתעת העונה. הנאפוליטנים במקום ה-2 עם 6 נק' פחות ממילאן הראשונה, ונוצחו במחזור הקודם אחרי 4 נצחונות רצופים. הקבוצה כבר ניצחה 9 פעמים בחוץ העונה וקרובה להבטיח כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. פאלרמו שיחקה באמצע השבוע (2:2 בגביע מול מילאן) ולא תוכל להפתיע הערב את נאפולי כפי שעשתה לאינטר בשבוע שעבר. ההימור: 2. רמת בטחון: 6/10.

    51. מכבי תל אביב - הפועל קרית שמונה
    מכבי ת'א מגעה לפלייאוף במומנטום הרע ביותר מכל הקבוצות בו ולאחר שהשיגה נקודה אחת בלבד מ-5 המשחקים האחרונים. הפער בינה לבין קרית שמונה ובני יהודה הוא כעת רק נקודה אחת וניצחון יעלה את הקבוצה של רן בן שמעון לעבור את הצהובים בדרך למקום ה-3 שמעניק כרטיס לליגה האירופית. בשני הפגשים העונה חטפה מכבי 5 שערים ללא מענה מקרית שמונה ואנחנו חושבים שעם כל הרצון הטוב לצאת מהמשבר הצהובים יגרדו במקרה הטוב תיקו. ההימור: X. רמת בטחון: 6/10.

    57. מ.ס. אשדוד - הפועל אשקלון
    רק לפני שבוע אשקלון מחצה 1:4 את אשדוד במשחק שסיים את העונה הסדירה אולם מאז אשדוד שינתה מומנטום, החליפה את גרגורי במזרחי ונראתה לא רע במשחק הגביע השבוע בנתניה. הקבוצה ניצחה רק פעם אחת ב-14 המחזורים האחרונים של העונה ומוצאת את עצמה אחרי הקיזוז רחוקה רק 4 נק' מהקו האדום. זה הזמן שלה להתאושש ולצאת לדרך חדשה מול אשקלון שחלשה מאוד במשחקי החוץ. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    59. ולנסיה - ריאל מדריד
    קרב צמרת בין השנייה לשלישית בספרד, אך עם 14 נק' הפרש ביניהן. ריאל מאושרת מהניצחון באמצע השבוע על ברצלונה בגמר הגביע ועלולה להגיע מעט לא מפוקסת. היא חוזרת למקום בו זכתה השבוע בתואר ותתארח ב'מסטאיה' אצל ה'עטלפים', להם 3 נצחונות רצופים שהרחיקו אותם מהמקום הרביעי בו מגיעים רק למוקדמות הצ'מפיונס. אנחנו חושבים שריאל תתקשה הערב ו-ולנסיה תוכל להוציא לפחות נקודה מריאל שהראש שלה נמצא בחגיגות ובמפגש השבוע בחצי גמר האלופות שוב מול ברצלונה. ההימור: X. רמת בטחון: 6/10

    68. מכבי חיפה - מכבי נתניה
    שתי הקבוצות נפגשו בשבוע שעבר בנתניה וסיימו ב-1:1 שהעלה את המארחים לפלייאוף העליון ועצר את רצף הנצחונות של הירוקים. שתי הקבוצות שיחקו באמצע השבוע בגביע אולם נתניה נזקקה ל-120 דקות ופנדלים כדי לעבור את אשדוד. חיפה יודעת שפער 2 הנק' מהפועל השנייה עלול לא להספיק ותנצח את המשחק הערב. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    פגעת 1 מתוך 6..
    איך נאמר בעדינות? עם כאלו הימורים לא נתעשר.
     
  3. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    נפלתי על חיפה/תיקו בטופס של 4 "באנקרים".
    לא מהמר על הליגה הישראלית יותר בחיים...אפילו לא על הפועל יום שני שלדעתי תנצח בגדול
     
  4. Avvvi Guest

    אני מבקש ממי שהממלצות לא טובות לו שפשוט לא יגיב
    כי כשאתם כן תופסים משהו אתם לא מגיבים...
    אז אין טעם להגיב גם כשההמלצה לא בדיוק לטעמכם

    המלצה זו המלצה וזהו.. אתם יכולים לקבל אותה או לא
    אין טעם להוריד את המוטיבציה לבחור שעושה עבודה קשה