המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏21/4/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר iwinner.co.il

    70. אוהה - אנרגי קוטבוס
    לאוהה יש עדיין סיכוי לתפוס את המקום ה-3 בסיום העונה, שמוביל למשחקי המבחן על העלייה לליגה הראשונה, והיא רחוקה רק 3 נק' מבוכום שנמצאת בו. היא רשמה רק הפסד אחד ב-5 משחקי הליגה האחרונים ותפגוש את קוטבוס שצמודה אליה במקום ה-6 אך עם 4 נק' פחות וכמובן סיכוי קלוש הרבה יותר לתפוס את המקום ה-3 המיוחל. קוטבוס לא יציבה וב-5 המשחקים האחרונים ניצחה פעמיים והפסידה שלושה. אנחנו עם הביתיים כאן. ההימור: 1. רמת בטחון: 5/10.

    71. אוסנאברוק - פ.ס.וו פרנקפורט
    אוסנאברוק במקום ה-16 ממנו הולכים למשחקי המבחן נגד הירידה בסיום העונה, ורחוקה 2 נק' מקרלסרוהה שמעליה בחוף המבטחים. הקבוצה לא ניצחה ב-5 המשחקים האחרונים (3 הפסדים ו-2 תיקו) ופוגשת את פ.ס.וו פרנקפורט שמדורגת 12 ובהפרש של 10 נק' מעליה, מה שמקרב אותה לעוד עונה בליגה השנייה. פרנקפורט ניצחה רק פעם אחת ב-5 המשחקים האחרונים אך לא תוותר בקלות במשחק הערב. ההימור: X. רמת בטחון: 5/10.

    72. פאדרבורן - בוכום
    פאדרבורן לא ניצחה ב-5 המשחקים האחרונים (2 הפסדים ו-3 תיקו), מה שדירדר אותה למקום ה-14 ולמרחק של 5 נק' בלבד מהמקום ממנו הולכים למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. בוכום בקרב קשה על המקום ה-3 ממנו הולכים למשחקי המבחן על העלייה אך היא מגיעה למשחק אחרי 2 הפסדים רצופים ונראית בתקופה לא טובה גם היא. אנחנו מהמרים שדווקא בוכום תצא כאן מהמשבר. ההימור: 2. רמת בטחון: 5/10.

    74. ברק נתניה‎ (+7) ‎ - הפועל ירושלים
    ירושלים במשבר עמוק שהגיע לשיאו בהפסד ביתי מביך לאשדוד 86:78 ובתבוסה משפילה בחיפה 58:79. נתניה מהצד השני הובסה בנוקיה בידי מכבי ת'א והביסה באולמה את אשקלון. הקבוצה כבר הבטיחה את המקום השמיני ומפגש בסדרת הפלייאוף מול מכבי ת'א, תגיע משוחררת ומול ירושלים המוכה והלחוצה יש סיכוי סביר שתנצח. הפלוס הגדול שהקבוצה של אלפסי מקבלת כאן רק מוסיף לבטחון. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    75. גלבוע/גליל - הפועל חולון‎ (+13) ‎
    הקבוצה של ליובין שהיא גם האלופה למי ששכח, נאחזת במקום השני ורוצה לסיים בו את העונה. ההפסד הביתי למכבי ת'א במחזור האחרון קטע רצף של 4 נצחונות מרשימים, ביניהם כאלה במלחה, ראשל'צ ובבית על בני השרון. חולון כבר סיימה את העונה והבטיחה את המקום ה-7 ומפגש מול השנייה בפלייאוף, ולא נראה שלשחקניה משנה את מי הם יפגשו שם. לגליל צפוי פה ניצחון קל שיוביל את הקבוצה למקום 2 ולסדרת פלייאוף מול... הפועל חולון. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    76. מכבי אשדוד‎ (+2) ‎ - בני השרון
    הקבוצות צמודות זו לזו במקומות 4 ו-5 וכנראה ייפגשו גם בפלייאוף. אשדוד, ההפתעה של העונה, במומנטום נהדר אחרי הניצחון המרשים במלחה על ירושלים, ולמעט תבוסה בנוקיה היא ניצחה בכל 3 המשחקים שקדמו לכן. בני השרון חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי להימלט מהמקום ה-4 ש'מבטיח' מפגש מול מכבי ת'א בפיינל פור אך היא לא יציבה, מנצחת ומפסידה לסירוגין במחזורים האחרונים ומגיעה למשחק אחרי ניצחון ביתי קשה 90:92 על מכבי חיפה. אשדוד בבית טובה יותר והפלוס גם איתה. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    77. מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון‎ (+2) ‎
    הירוקים במומנטום נהדר מאז לקח מיקי גורקה את המושכות, נוצחו בקושי בבני השרון ובנוקיה והביסו באולמם את הפועל ירושלים. ראשל'צ מעט לא יציבה לאחרונה, והפסידה בבית לגליל אחרי ניצחון קשה מהצפוי על הפועל חולון. למרות שהיא כבר הבטיחה את הביתיות בסדרת ההישרדות מול אשקלון (אלא אם אשקלון תדהים בנוקיה וחיפה תפסיד), חיפה רוצה להגיע לסדרה מול אשקלון במומנטום חיובי ומול ראשל'צ שלא מצטיינת במשחקי חוץ היא תעשה את זה. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    78. עירוני אשקלון‎ (+22) ‎ - מכבי תל אביב
    אשקלון 'הבטיחה' כמעט סופית את המקום האחרון בסיום העונה ותגיע לקרב הפלייאוף מול מכבי חיפה על ההישארות ללא ביתיות. מכבי ת'א ממשיכה במסע ההכנות שלה בליגה לפיינל פור האירופי ותמשיך את הטיול נגד אשקלון שלמעט הניצחון המפתיע בחולון במחזור האחרון סופגת תבוסות קשות לאחרונה. השאלה אם זה יגמר בפחות מ-22 נק' או יותר? גם גליל וגם אשדוד ניצחו באשקלון במחזורים האחרונים בהפרשים שנעו סביב פער זה, אז למה שמכבי ת'א לא תעשה זאת? ההימור: 2. רמת בטחון: 7/10.

    80. פרייבורג - האנובר 96
    פרייבורג במקום ה-8 ועם סיכוי קלוש להשיג את המקום ה-5 שמעניק כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. היא מגיעה למשחק אחרי 3 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים ונראה כי שחקניה סיימו את העונה, הלא רעה יחסית מבחינתם. האנובר עוד במירוץ להשגת המקום ה-3 שמעניק כרטיס למוקדמות הצ'מפיונס וכבר הבטיחה כמעט סופית לפחות כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. ניצחון הערב יעלה אותה למקום ה-3 על חשבונה של ביירן מינכן שתשחק בשבת וגם היא לא יציבה לאחרונה, מנצחת ומפסידה לסירוגין. כל תוצאה אפשרית כאן, אנחנו נלך על ניצחון לאורחים שצריכים יותר את הנקודות. ההימור: 2. רמת בטחון: 5/10.

    83. סטאנדרד ליאז - לוקרן
    ליאז' במקום ה-3 מתוך 6 בפלייאוף האליפות, כשניצחון הערב על לוקרן יעלה אותה למקום ה-2 על חשבון אנדרלכט בזכות הפרש שערים עדיף. מקום 2 הולך לצ'מפיונס, מקום 3 לליגה האירופית. היא ניצחה בכל 3 משחקיה בפלייאוף האליפות עד כה ותפגוש את לוקרן השישית והאחרונה בבית העליון, שטרם ניצחה בו (2 תיקו והפסד) ונראה שעשתה את שלה בכך שהשתחלה לפלייאוף זה. צפוי ניצחון ביתי קל למארחים. ההימור: 1. רמת בטחון: 8/10.

    84. איפסוויץ - נוריץ
    ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, נוריץ' מדורגת שלישית במקום בו הולכים לפלייאוף על העלייה, אך רחוקה נקודה אחת מקרדיף במקום השני ממנו עולים ליגה ישירות. לאיפסוויץ' סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף על העלייה ומדורגת 12 במרחק של 6 נק' מלידס שבמקום ה-6 בו מקבלים את הכרטיס לפלייאוף המיוחל. הקבוצה ניצחה ב-4 מ-5 המחזורים האחרונים ויכולה להקשות את החיים על נוריץ' שלא מצטיינת במשחקי החוץ וב-3 האחרונים הוציאה רק 2 נק'. אנחנו נלך פה על תיקו ביחס מפתה. ההימור: X. רמת בטחון: 5/10.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/4/11
  2. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    וואו, רק עכשיו שמתי לב לזה:
    שלושת משחקי הNBA שהיו בלילה שבין חמישי לשישי, נתפסו בX (יחס 9 לכל אחד)!
    מקרה ממש נדיר!
    אינדיאנה פייסרס‎ (+4) ‎ - שיקגו בולס 84 - 88
    פילדלפיה 76‎ (+6) ‎ - מיאמי היט 94 - 100
    פורטלנד טרייל בלייזרס - דאלאס מאבריקס (5+) 97 - 92
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/4/11
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אם יש מטורף ששם על זה אז הוא עשה 7290 מ 10 שקל,
    אבל סביר להניח שבטוטו עשו וואחד קופה על זה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/4/11
  4. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    ואני אומר: מזל שלא שלחתי אותו יום http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
    סרג'יניו, מה אתה אומר על היום? יש איזה הימור חזק? תיקו בין שטוטגרט להמבורג (3.15) נירא לי חזק ביותר!