המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏18/4/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר הליגה הרוסית רק יצאה לדרך אבל כבר אפשר להבין באיזה איזור האורחים יבלו את רוב העונה. גם נאלצי'ק לא מרשימה אבל אנחנו ננסה כאן הפתעה קטנה עם תיקו. ההימור: X.

    2. מניסאספור - גלאטסראיי
    עם 7 מחזורים לסיום העונה, מניסאספור נמצאת במקום טוב באמצע הטבלה (11), לא תרד וגם לא תתמודד על כרטיס לאירופה. היא חסרת יציבות וניצחה והפסידה לסירוגין ב-5 המחזורים האחרונים. גלא עוברת עונה מהגיהנום והיא רק במקום ה-14 עם 9 נק' הפרש מהקו האדום. הצהובים-אדומים הפסידו בכל 4 משחקיהם האחרונים ואנחנו נלך כאן עם המארחים שינחילו לגלא הפסד 5 רצוף. ההימור: 1.

    3. קרלסרוהה - אוגסבורג
    קרלסרוהה במקום ה-15, רק 2 נק' מהמקום המוליך למשחקי המבחן נגד הירידה ועם משחק חסר והיא חייבת ניצחון כדי להתרחק משם. אוגסבורג שנייה ובמקום ממנו עולים ליגה אבל רק עם 3 נק' יותר מהמקום השלישי ממנו הולכים למשחק פלייאוף על העלייה, וניצחון יפתח לה ממנו פער משמעותי של 6. הקבוצה ניצחה ב-3 מ-5 משחקיה האחרונים ואנחנו נהמר שהיא תצליח במשימה מול האורחים החלשים. ההימור: 2.

    5. לה מאן - לה האבר
    שתי הקבוצות צמודות במקומות 5 ו-6 כשניצחון יקפיץ כל אחת מהן עד למקום ה-3 ממנו עולים ליגה. לה מאן עם 4 תוצאות תיקו רצופות בעוד לה האבר עם ניצחון אחד ב-5 המשחקים האחרונים. צפוי משחק שקול עם עדיפות למארחים. אנחנו נלך כאן על תיקו. ההימור: X.

    7. קווינס פארק ריינג'רס - דרבי קאונטי
    ק.פ.ר דוהרת לעבר הפרמייר ליג כשהיא מוליכה את הליגה בפער של 8 נק' מהמקום השלישי שמוביל לפלייאוף ולרשותה משחק חסר. הקבוצה ניצחה ב-4 מ-5 המשחקים האחרונים ומארחת את דרבי שעוד לא התרחקה מספיק מהתחתית: 8 נק' מפרידות בינה לבין הקו האדום. דרבי לא תהיה זו שתעצור את המארחים. ההימור: 1.

    9. ויאריאל - סראגוסה
    ויאריאל במקום הרביעי ממנו הולכים למוקדמות ליגת האלופות וניצחון ירחיק אותה 9 נק' מבילבאו החמישית. את סראגוסה מחזיק רק הפרש שערים מעל לקו האדום והיא חייבת כל נקודה. הקבוצה מגיעה למשחק אחרי ניצחון על חטאפה בעוד ויאריאל קילה 5 בראש מול ולנסיה במחזור הקודם. האמיצים מוזמנים ללכת על תיקו מפתיע, אנחנו נהמר על כאן על ניצחון ביתי. ההימור: 1.

    11. נאסיונל מדיירה - בראגה
    נסיונאל שביעית וכבר לא תדגדג את הצמרת וכנראה גם לא תרד. היא מגיעה למשחק אחרי 3 תוצאות תיקו ב-5 משחקים ותפגוש את בראגה השלישית, שמצליחה לעשות חיל גם באירופה במקביל לליגה. האורחת ניצחה בכל 5 משחקיה האחרונים בליגה אך כבר לא תגיע למקום השני ממנו מקבלים את הכרטיס לאירופה. אנחנו נלך כאן על תיקו מאחר ולאף קבוצה אין למעשה על מה לשחק. ההימור: X.