המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏14/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    55. הפועל רעננה - מכבי הרצליה

    הפועל רעננה של אייל לחמן הייתה ברוב שלבי העונה בונקר מה שנאמר במקום ה-3, הסגנית של רמה''ש וכפ''ס, בדרך לא דרך למחזור ה-26 היא עולה מהמקום ה-7 בטבלה אחרי שהתדרדרה אליו בעקבות רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון בהם היא כובשת פעם אחת בלבד. מכבי הרצליה (4) יכולה לסיים את המחזור במקום השלישי בטבלה, גם נקודה תספיק לה, היא ניצחה 3 מתוך 4 משחקי הליגה האחרונים ומרשימה מאוד במשחקי החוץ שלה שלאחרונה כוללים גם נצחונות מרשימים על עירוני ניר רמה''ש (4:0) וסקציה נס ציונה (1:0). ברמת העיקרון זה משחק שכל התפתחות בו לא תפתיע אף אחד, אני אלך עם רעננה רק בגלל הביתיות והעובדה שהיא חייבת לסיים את התקופה הזו שעוברת עלייה לפני שיהיה מאוחר מידי. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    62. הפועל חיפה - מכבי חיפה

    הדרבי החיפאי בו הפועל תארחת את מכבי ייערך בקרית אליעזר וינעל את המחזור ה-26 בליגה העל, מכבי חיפה חזרה למקום השני בעקבות ניצחונה של הפועל ת''א בשבת ורק במקרה של ניצחון היא תחזור לפסגה, הפועל חיפה (7) מגיעה בכושר טוב למשחק, היא לקחה 7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת המחזורים האחרונים והתחושה בצד האדום של העיר היא שלאור הפערים הנמוכים יחסית העונה והעובדה שמכבי לא כ''כ משכנעת גם כשהיא מנצחת אפשר להשיג אפילו יותר מנקודה בה הסתפקו שני הצדדים במפגש הקודם בניהן העונה (0:0). ההגמוניה והשליטה בעיר שייכת למכבי חיפה, ובצדק, בפן המקצועי שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם סגלים כמעט מלאים ובמכבי חיפה צפוי לחזור להרכב ולדימיר דבאלשווילי אחרי חודש של העדרות. ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.

    73. חטאפה - אתלטיק בילבאו (+1)

    בהמשך ישיר להמלצה במשחק מספר 72 בתכניית הווינר בו המלצתי על ניצחון ישיר של אתלטיק בילבאו במשחק החוץ נגד חטאפה אני אקח גם את האופציה הכפולה לטובת הקבוצה הבאסקית (2X) שהעונה כמו שציינתי נמצאת רמה אחת מעל חטאפה. נציין גם שחטאפה תחסר את החלוץ הבכיר מיקו (6 שערים, 3 בישולים) שצבר כרטיס צהוב חמישי במשחק האחרון, גם החלוץ חואן אלבין (2 שערים) שסוחב פציעה לא ישחק וג'יימי גבילאן (2 שערים) נמצא בספק גדול, הבלם מאנה (פתח ב-23/27 משחקי ליגה) גם כן לא ישחק. ההימור : 2. רמת ביטחון : 7/10.

    87. ביירן מינכן - אינטר

    ביירן מינכן מארחת את אינטר באליאנץ-ארינה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, את המשחק הראשון שנערך בסן-סירו הכריע מריו גומז לטובת הבווארים בדקה ה-90 ונתן לה מקדמה נאה לגומלין בגרמניה. אחרי הניצחון על אינטר הגיע לביירן מינכן רצף של שלושה הפסדים (2 ליגה, 1 גביע גרמני) וביום שבת האחרון היא התפוצצה, תרתי משמע, 0:6 על המבורג, אינטר מן העבר השני חזרה לאבד גובה במחזור האחרון כשסיימה רק ב-1:1 עם ברשיה בחוץ ושוב פספסה הזדמנות לצמצם פערים מהמוליכה מילאן. אני לא אתפלא אם המשחק הזה יסתיים באותו תסריט שבו הסתיים מפגש אחר בשמינית הגמר בו קבוצה מילאנזית אחרת נטלה חלק, הפסידה 1:0 בסן-סירו את המשחק הראשון סיימה בתיקו את הגומלין בלונדון מול טוטנהאם והודחה, אז יכול להיות שהזוכה במפעל תודח כבר בשמינית הגמר? כרגע זה נראה ככה. ההימור : X. רמת ביטחון : 5/10.
     
  2. KamiKaza Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/11
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי הירוקים יקחו את המשחק למרות שהפועל חיפה במומנטום..