המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏9/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    8. אברטון - בירמינגהאם (+1)

    בהמלצה על המשחק הזה יש גם שיקול גדול ליחסים שמקבלת בירמינגהאם, האופציה הכפולה לטובתה (2X) תעניק לנו יחס של 2.40 במידה ואכן ייתפס ובעיניי זה שווה את הסיכון. זה נכון שאברטון מרשימה בתקופה האחרונה אבל חוסר היציבות הוא אחד המאפיינים הבולטים של הקבוצה הזו העונה, כך למשל היא חלפה בחודש שעבר על פני צ'לסי בגביע האנגלי ועוד במשחק חוץ אחר בשלב שלאחר מכן הפסידה לרדינג מהצ'מפיונשיפ בבית. גם העובדה שאברטון תשחק ללא הקשרים קהאיל ו-פלאיני, שני שחקני מפתח, לא תוסיף לה. בירמינגהאם כרגע בלחץ גדול, הירידה אל מתחת לקו האדום במחזור האחרון צריכה להכניס את המערכת ללחץ, כבר למדנו להכיר שהיא קבוצה שראויה להרבה יותר מהתחתית ויש לה איכות בסגל. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    11. טוטנהאם - מילאן

    למרות יתרון משמעותי של טוטנהאם מהמשחק הראשון בסן-סירו (ניצחון 1:0 ל"תרנגולים") יש תחושה שעדיין הכל פתוח למרות המקדמה הנאה שלוקחת איתה הקבוצה הלונדונית למשחק שייערך בוויט-הארט-ליין, כי בכל זאת מדובר במילאן שמוליכה את הסריי-א בבטחה, דורסת כל מה שזז בליגה ומחזיקה בסגל איכותי מספיק כדי לנצח גם משחק כזה, אבל עדיין זה אחד מאוד בלתי צפוי שכל תוצאה בו לא תפתיע אותי. טוטנהאם כבר אירחה בשלב הבתים מילאזנית אחרת, אינטר, והביסה אותה 1:3, היא מקבלת בחזרה את רפאל ואן דר וארט וגארת בייל שנעדרו מהמשחקים האחרונים בהם לקחה הקבוצה נקודה אחת מתוך שש אפשריות בשני משחקי ליגה. מילאן יצאה בסגל מאוד דליל לאנגליה - עמנואלסון, קסאנו, ואן בומל (לא יכולים לשחק במפעל), גאטוסו (מושעה), בואטנג, פירלו, בונרה, אמברוסיני, אינזאגי ו-אנטוניני (פצועים) לא נכללו בסגל של הרוסונרי. מילאן תלחץ לניצחון, לטוטנהאם לעלות במטרה לשמור על ה-1:0 מהמשחק הראשון והיא בעצמה חייבת לשחק התקפה. ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.

    12. מחצית ראשונה - טוטנהאם/מילאן

    אם לאמר את האמת, קשה לנחש מי מהן תהיה הקבוצה הדומיננטית על כר הדשא או מי תפעיל את הלחץ האינטנסיבי בתחילתו של המשחק. בכל מקרה, אם לא יפול שער ברבע השעה הראשונה של המשחק זה כבר יתחיל להתאזן וכל אחת מהן תנסה לתקוף, טוטנהאם תהיה יותר זהירה בגלל המקדמה מהמשחק הראשון. ההימור : X. רמת ביטחון : 5/10.

    20. שאלקה 04 - ולנסיה (+1)

    בהתאם להימורים 18 ו-19 בתכניית הווינר בהם המלצתי שולנסיה תנצח את המשחק בישיר וגם תהיה זו שעולה לרבע הגמר למרות ה-1:1 במשחק הראשון בספרד, אני אקח את האופציה הכפולה לטובת ה"עטלפים" (2X) והסיבות הבולטות לכך הן שולנסיה יותר יציבה משאלקה שלדעתי לא חזקה מספיק להדיח אותה, לשאלקה צפויות בעיות רבות בחוד לאור חסרונו של הונטלאר וכמו שציינתי פליקס מגאת פשוט שנוא על ידי האוהדים בגלזנקרישן. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.
     
  2. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    יש היום מלא מלא NBA. יש 2-3 חזקים?
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    קח באותו יחס את יותר קרנות טוטנהאם.