המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏7/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    62. הפועל נצרת עילית - הפועל רעננה

    בהפועל נצרת עילית נזכרו לשחק כדורגל רק אחרי שהקבוצה הלכה לפירוק והופחתו ממאזנה 9 נקודות, בשני המחזורים האחרונים היא מנצחת את היריבות שלה בקלות (0:4 את מכבי ב''ש בבית, 2:0 את מכבי הרצליה בחוץ) אך הדרך עוד ארוכה בשביל להבטיח עונה נוספת בליגה. הפועל רעננה ניצחה במשחקה האחרון את מכבי עירוני ג'ת אל אהלי, עלתה לרבע גמר המדינה ונותרה לקבוצה היחידה בגביע שלא משחקת בליגת העל, המאמן אייל לחמן צריך להיות קצת יותר מודאג מהמצב של קבוצתו בליגה (ארבעה משחקים ללא ניצחון) שם היא צנחה כבר למקום השישי ועשויה לסיים את המחזור במקום השביעי אם לא תנצח בנצרת. הפועל נצרת עילית היא הקבוצה היחידה שעדיין לא סיימה משחק בית בתיקו העונה (5 נצחונות, 7 הפסדים), הפועל רעננה היא הקבוצה שמסיימת הכי הרבה משחקים בתיקו העונה (10/24). ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    67. בית''ר ירושלים - הפועל תל אביב

    בימים האחרונים היצרים בין הקבוצות צברו רק הולכים וגדלים בעקבות השריפה בבית וגן, שחקנים בבית''ר כבר הבטיחו שהתשובה לכך תגיע על כר הדשא. הפועל תל אביב שהביסה 1:4 את מכבי חיפה במחזור האחרון ומאז גם הספיקה לטפס לרבע גמר גביע המדינה ראתה את הירוקים חוזרים אתמול למקום הראשון עם ניצחון על הפועל ר''ג, ניצחון של הפועל בטדי יחזיר אותה לפסגה ועם איך שבית''ר ירושלים נראית בליגה בתקופה האחרונה (2 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים, היא לא כובשת בשלושה האחרונים) זה באמת קרב קצוות בדיוק כמו שהטבלה מספרת - 10 מקומות ו-30 נקודות לטובתה של הפועל! הפועל ניצחה את בית''ר בטדי בעונה שעברה והעונה היא הרבה יותר חזקה ממנה, למרות שמדובר במפגש מאוד טעון שבו רק האווירה יכולה לשנות את התוצאה, את השקט והסדר בהפועל ת''א זה לא כל כך מעניין. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    73. דפורטיבו לה קורוניה - ריאל סוסיאדד

    את המחזור ה-27 בליגה הספרדית ינעל המשחק בין לה קורוניה לריאל סוסיאדד הבאסקית באצטדיון הריאזור, מגרשה הביתי של דפור. בין סוסיאדד (9) לדפורטיבו לה קורוניה (14) מפרידות שש נקודות, דפורטיבו לה קורוניה תשאב עידוד בעיקר מהיכולת שלה במשחקי הבית האחרונים בהם היא מסיימת בתיקו עם ריאל מדריד ומנצחת את ויאריאל, בסך הכל מדובר בקבוצות שוות מאוד ביחסי הכוחות שלהן ודפורטיבו צריכה את הנקודות הרבה יותר בכדי לברוח מהתחתית. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    76. בלקפול - צ'לסי

    אפשר סוף סוף לאמר שצ'לסי באמת בדרך לתקופה טובה, נצחונות 2:0 על קופנהאגן (ליגת האלופות) בדנמרק ו-1:2 על מנצ'סטר יונייטד בליגה כבר צריכים להחזיר את הביטחון, ובגדול, לשחקני הבלוז. במשחק שינעל את המחזור ה-29 היא יוצאת למשחק חוץ בבלקפול (15) שהובסה 0:4 ע''י וולבס במחזור האחרון אך הפתיעה את טוטנהאם כשניצחה אותה במשחק הבית האחרון בליגה, זה עדיין לא תורם לעובדה שבלקפול יחד עם עוד שתי קבוצות (ווסטהאם ו-וויגאן) הפסידו הכי הרבה משחקי בית בליגה (6/13). הבעייה הגדולה של בלקפול במשחק הזה היא כמות החיסורים האדירה שיש לה, שני השחקנים הבכירים דיג'יי קמפבל (מלך השערים, 9 במספר) והקפטן צ'רלי אדם (7 שערים, 6 בישולים) מושעים בנוסף לרשימת פצועים ארוכה מאוד שכוללת לפחות שמונה שחקנים בניהם החלוצים טיילור-פלצ'ר (4 שערים, 2 בישולים) ו-אליוט גרנדין (שער ו-3 בישולים). ההימור : 2. רמת ביטחון : 9.5/10.
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    למי שמתפלא למה לפורטלנד רק +2 בחוץ מול אורלנדו, אז זה בגלל שהאווארד מושעה. לתשומת ליבכם.
     
  3. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    יש איזה הימור חזק היום בNBA?