המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏1/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא בתכנייה שבאתר http://iwinner.co.il!

    2. הפועל קרית שמונה - הפועל באר שבע

    הפועל קרית שמונה של רן בן שמעון כבר זכתה העונה בתואר אחד (גביע הטוטו) ובליגה העל היא מבוססת היטב במקום הרביעי עם מאזן של 40 נקודות, את הפועל באר שבע היא לא ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים בניהן (5 תיקו, 2 הפסדים) ואין זמן נכון יותר לעשות זאת מאשר שמינית גמר גביע המדינה. הפועל באר שבע מגיעה בכושר לא טוב למשחק, היא לקחה נקודה אחת בשלושת משחקי הליגה האחרונים (וגם היא נגד הפועל רמת גן) בהם היא כבשה שער אחד בלבד, לקרית שמונה היא יצאה ללא דוד רביבו (פצוע), עודד גביש (מושעה) ומי שנמצא בספק הוא החלוץ ליאור אסולין. הפועל קרית שמונה טובה ויציבה יותר העונה, הביתיות תעזור לה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    11. מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה

    אם להסתמך על נתוני העבר אז אפשר להכתיר את הפועל פתח תקוה כבר כעולה אחת לשלב רבע הגמר, שלוש פעמים נפגשו מכבי נתניה והפועל פתח תקוה בשלב שמינית הגמר ובכולם הייתה זו פתח תקוה שעברה לרבע. מכבי נתניה של ראובן עטר לוהטת לאחרונה והכל התחיל מהסיבוב הקודם בגביע אז היא הביסה 1:4 את בני יהודה (בית), מאז חלפו ארבעה משחקי ליגה בהם היא לקחה 10 נקודות מתוך 12 אפשריות ולא ספגה שער באף אחד מהם! גם הפועל פתח תקוה יצרה לעצמה מומנטום גדול לאחר הניצחון על מכבי תל אביב (1:3) בסיבוב הקודם, היא ניצחה 3 מתוך 4 משחקי הליגה האחרונים לצד הפסד אחד, לנתניה היא יצאה ללא רפי דהן (מושעה) ואייל שן (פצוע). מכבי נתניה הצליחה להחזיר לעצמה שם של קבוצה ביתית אך בעיקר של כזאת שנאבקת במרכז ומעלה ולא בתחתית, היא עדיין לקחה 11 נקודות יותר מהפועל פ''ת בליגה וגם נהנית מהביתיות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    14. אספניול - מאיורקה

    אחרי ארבעה הפסדים רצופים (2 בבית, 2 בחוץ) שבשלושה מתוכם היא לא כובשת חזרה אספניול לנצח במחזור האחרון, ובגדול, היא עשתה זאת עם 1:4 ביתי מרשים (ארבעה כובשים שונים) על ריאל סוסיאדד וכבונוס גם עלתה למקום החמישי בטבלה. מאיורקה, במשחק השני ברציפות נגד קבוצה קטאלונית (במחזור הקודם הפסד ביתי לברצלונה) תנסה לעצור רצף של שני הפסדים בליגה אך תיאלץ לעשות זאת ללא הקשר חוסה לואיס מרטי (מושעה) שמצטרף ברשימת החיסורים לבלם איבן ראמיס ולהחלוץ ויקטור קאסהדסוס. אספניול כבר ניצחה את מאיורקה (חוץ) בסיבוב הקודם אך לא הצליחה לעשות זאת בפעמיים האחרונות בהן היא אירחה אותה. הניצחון הגדול על סוסיאדד החזיר מאוד לשחקני אספניול את הביטחון. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    20. צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד

    המפגש בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד כבר לא יהיה משחק עונה כפי שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות, אפילו אלכס פרוגסון בטור שכתב ל-BBC (אולי בסוג של לוחמה פסיכולוגית, כהרגלו) שלל באופן מוחלט את סיכויי ה"בלוז" לשמור על צלחת האליפות. מנצ'סטר יונייטד מדורגת במקום הראשון עם 60 נקודות במאזנה, הפער שלה בפסגה על פני ארסנל (2) הוא ארבע נקודות, צ'לסי מדורגת במקום החמישי עם מאזן של 45 נקודות (ומשחק פחות ממנצ'סטר), את עיקר המאבק והשאיפות שלה כרגע היא מרכזת למאבק על המקום הרביעי. שתי הקבוצות גם חוזרות לליגה עם הצלחות מליגת האלופות - צ'לסי ניצחה את קופנהאגן (2:0) בדנמרק, מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-0:0 עם מארסיי בצרפת והעבירה את ההכרעה לאולד-טראפורד. מנצ'סטר יונייטד עדיפה אך מגלה יכולת חלשה מאוד במשחקי החוץ, צ'לסי - פעם מועדת ופעם משתפרת - תהיה הדומיננטית לעיני הקהל הביתי, אני בכל זאת אהמר על תיקו. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.