המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏28/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל המלצות הווינר להיום אפשר לקרוא בתכנייה באתר http://iwinner.co.il!

    64. בית''ר/שמשון ת''א - עירוני ניר רמת השרון

    בשבוע שעבר שוב פספסה עירוני ניר רמת השרון הזדמנות לעלות למקום ה-1 כשלא הצליחה לנצל מעידה של כפר סבא שסיימה בתיקו, גם רמה''ש בעצמה אכזבה בתיקו מאופס עם בני לוד, השבוע זה כבר סיפור אחר לגמריי ולאור העובדה שכפר סבא הפסידה בשישי גם תיקו יעלה את קבוצתו של מומי זפרן לפסגה, אך השאיפה היא כמובן ניצחון. בית''ר/שמשון ת''א (10) לקחה 24 נקודות פחות מרמת השרון וניצחה הרבה פחות משחקי בית (3/11) מאשר כמות הנצחונות שצברה רמה''ש בחוץ (8/11), היא גם תשחק ללא הקשא אסף ברזילאי (פתח ב-21/23 משחקי ליגה) שכבש והורחק במחזור האחרון. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    75. מילאן - נאפולי

    בצל המשחקים המאכזבים שלהן מאירופה - הפסד ביתי למילאן במשחק הראשון של שמינית גמר הצ'מפיונס, ההדחה של נאפולי מהליגה האירופית ע''י ויאריאל - נפגשות מילאן ונאפולי בסן-סירו למשחק עונה שינעל את המחזור ה-27 בסריי-א. מילאן מדורגת במקום הראשון בטבלה ובמרחק של שתי נקודות מאינטר (2) ושלושה נקודות מנאפולי (3), במחזור האחרון היא ניצחה את קייבו בחוץ. נאפולי מנצחת כבר שלושה משחקים רצופים בליגה וגם לא סופגת בהם, מי שיחסר מאוד משורותיה יהיה החלוץ אזקייל לבאצי (מושעה) שחתום על 5 שערים ו-10 בישולים ומשלים את המשולש ההתקפי הקטלני יחד עם האמשיק וקבאני. מילאן כבר ניצחה את נאפולי בסיבוב הראשון (2:1) ועוד בחוץ, היא יודעת שניצחון שלה עשוי להשאיר רק אותה ואת אינטר במירוץ לאליפות, היא חייבת לנצח לעיני הקהל הביתי. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    79. מלאגה - אלמריה

    מלאגה בצרות, צרות צרורות אפילו, למשחק הנעילה של המחזור ה-25 בספרד היא עולה מהמקום האחרון עם מאזן של 20 נקודות ומארחת את מי שנמצאת מקום אחד מעלייה, אלמריה, שלקחה נקודה אחת יותר. לאחרונה מלאגה שוב מצליחה לסיים משחקים קשים עם תוצאות מרשימות - 1:1 באל מדריגל של ויאריאל ותיקו מאופס בדרבי האנדלוסי נגד סביליה, אז אחרי רצף של שלושה תוצאות תיקו במשחקים קשים זה כנראה עניין של זמן עד שיגיע גם הניצחון, שחקניו של מנואל פלגריני חייבים לשאוף אך ורק לניצחון לעיני הקהל הביתי, ניצחון שיוציא אותם מהמקום האחרון בטבלה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    82. סטוק - ווסט ברומיץ'

    המפגש בין סטוק סיטי (11) לווסט ברומיץ' (19) ינעל זמנית את המחזור ה-28 בפרמייר-ליג (עוד ישוחקו כמה משחקי השלמה מהמחזור הזה) ונחשב למשחק קריטי ביותר עבור שתי הקבוצות - ווסט ברומיץ' לא ניצחה חמישה מחזורים ברצף והתדרדרה למקום הלפני אחרון בטבלה, סטוק סיטי תקווה לשמור על הסטטוס קוו שמאפיין אותה מאוד במחזורים האחרונים - הפסד בבית, ניצחון בחוץ וכן הלאה, בכל שלושת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה היא ניצחה (סנדרלנד, בולטון, אברטון). מאזן הראש בראש בניהן הוא כנראה הנתון המעניין ביותר בכל הסיפור הזה - סטוק ניצחה 37/77 מפגשים בין השתיים (לעומת 21 בלבד של ברומיץ'), בשמונת האחרונים ברומיץ' לא מנצחת ובארבעת האחרונים סטוק סיטי מנצחת מבלי לספוג. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.
     
  2. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3 מ-4 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx מקווה שלקחתם.