המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏26/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את ההמלצות המלאות לשבת אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    50. בני יהודה ת''א - הפועל קרית שמונה

    "תראו לקרית שמונה מי בעל הבית", זו השיטה של דרור קשטן לדרבן את השחקנים שלו להביא ניצחון נוסף לקבוצה מהשכונה, ניצחון שיכול להיות השלישי ברציפות בליגה (כן כן, סוג של היסטוריה בבני יהודה). בשני המחזורים הקודמים ניצחה בני יהודה בתוצאה זהה (איך לא - 0:1) וטיפסה למקום התשיעי בטבלה מרחק שמונה נקודות מהפועל קרית שמונה שנמצאת במקום הרביעי. קרית שמונה סיימה ב-2:2 קצת מאכזב נגד הפועל עכו (בית) בשבוע שעבר איך יכולה להיות גאה בעובדה שבחוץ היא מנצחת כבר שלושה משחקים רצופים וסופגת בהם רק שער אחד! בני יהודה תיעצר וחוסר היציבות ימנע ממנה ניצחון נוסף שיכול להוכיח כי היא ראויה לפלייאוף עליון. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    53. הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה

    הפועל חיפה (מקום 8, 33 נקודות) ומכבי פתח תקוה (מקום 5, 34 נקודות) רשמו בשבוע שעבר נצחונות מרשימים מאוד - הפועל חיפה הצליחה להדהים עם ניצחון מרשים על מכבי ת''א (1:0) בבלומפילד ואילו מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את נועלת הטבלה הפועל רמת גן במשחק שהיא בעיקר הרוויחה את עומר דמארי (צמד) בחזרה וגם נהנתה משער בכורה של הרכש מוראד אבו ענזה. מכבי פתח תקוה היא אחת מקבוצות החוץ היותר טובות בליגה (6/11) ואת המשחק הזה היא בהחלט יכולה לנצח בעיקר דרך התקפה - עדן בן בסט הוא אומנם חלוץ טוב ומוכשר, לפרדי דוד יש הרבה יותר אופציות בחוד (גולן, אבו ענזה, דמארי, בן חיים) וגם הוא יודע שדרך משחק התקפה הם יכולים לנצח. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    59. אספניול - ריאל סוסיאדד

    אספניול נמצאת במשבר, משבר עמוק אפילו, הקבוצה שהייתה מבוססת היטב במקום הרביעי והחזיקה במאזן ביתי מושלם לאורך זמן נמצאת כרגע ברצף של ארבעה הפסדים (2 בבית, 2 בחוץ) שבהם היא כובשת פעמיים בלבד, למחזור ה-25 היא עדיין עולה מהמקום השישי והמכובד וניצחון על ריאל סוסיאדד (8) הבאסקית יבטיח לה באופן זמני את המקום החמישי. בזמן שאספניול נופלת סוסיאדד רק מטפסת, ביום שני היא ניצחה את מאיורקה במה שהיה לניצחון הליגה השני ברציפות שלה הבעייה שבמשחקי החוץ היא נראית רע מאוד (8/12) הפסדים ושהיא תגיע ללא שני שחקנים דומיננטיים לקטאלוניה - הקשר מיקל ארנבורו (4 שערים, בישול) שמושעה והחלוץ חוסבה יורנטה (5 שערים, 6 בישולים) שעדיין סוחב פציעה. יש לאספניול הזדמנות טובה לחזור למסלול הנצחונות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    64. ביירן מינכן - בורוסיה דורטמונד

    שלושה ימים בלבד חלפו מאז הניצחון הקטן-גדול של ביירן מינכן בסן-סירו נגד אינטר במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות וכבר מחכה לה משחק עונה בליגה המקומית נגד מוליכת הטבלה בורוסיה דורטמונד. הזהובים-שחורים מדורטמונד מוליכים את הליגה בפער של 10 נקודות מלברקוזן (2) ו-13 נקודות מביירן מינכן (3), כנראה שגם הפסד באליאנץ-ארנה לא יעצור את הקבוצה של יורגן קלופ בדרך לצלחת אליפות ראשונה מאז 2002 אבל המטרה היא כמובן ניצחון באצטדיון בו דורטמונד הפסידה בחמשת הביקורים האחרונים שלה. דורטמונד תנסה לנצל את העייפות של שחקני ביירן מהמשחק המתיש נגד אינטר וזה בהחלט נותן לה יתרון מסויים, שתי הקבוצות יגיעו בסגלים מלאים למעט הפצועים ארוכי הטווח (במינכן - אוליץ', בדורטמונד - קגוואה), הייתי מנסה את דורטמונד ביחס גבוה שכזה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 2/10.