המלצות ווינר ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏25/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל המלצות הווינר להיום אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    4. הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון

    הפועל כפר סבא שוב הוכיחה חוסר יציבות גדול במחזור האחרון כשסיימה רק בתיקו מאופס נגד הכח עמידר רמת גן החלשה מהתחתית, למזלה גם רמה''ש סיימה בתיקו מאכזב ש-אפשר לחניכים של תומר קשטן לשמור על הפסגה. היום היא תארח את הקבוצה מעיר היין, הפועל ראשון לציון, שנחשבת למרכיב קבוע העונה בטופ-6 אך רחוקה 14 נקודות מכפר סבא ומהמקום הראשון. במחזור האחרון ראשון לציון נהנתה משילוב נהדר בין החלוץ שלה דוויד גומז (7 שערי ליגה) לבין החלוץ שהצטרף אלייה בינואר כמלך השערים של באר שבע ינון ברדה, שניהם כבשו בדרך ל-0:3 איכותי בבית נגד הפועל רעננה. זה הזמן של ראשון להוכיח כי היא ראויה למאבקי הצמרת, משחק ההתקפה שלה היה קטלני נגד רעננה בשבוע שעבר ואם זה יעבוד גם בכפר סבא יש לה סיכוי טוב להפתיע. ההימור : 2. רמת ביטחון : 2/10.

    9. אנרגי קוטבוס - פ.ס.וו פרנקפורט

    אנרג'י קוטבוס (7) לא ניצחה כבר כבר ארבעה מחזורים ברציפות (2 תיקו, 2 הפסדים) והתרחקה מאוד מהטופ-3, המרחק בינה למבין המקום השלישי עומד על שמונה נקודות. פ.ס.וו פרנקפורט שכבר הייתה בצמרת הגבוהה העונה נמצאת בתקופה רעה מאוד - יש לה 4 הפסדים ותיקו בחמשת משחקי הליגה האחרונים, באחד מהם היא אף הובסה 0:6 בחוץ ע''י דיסלדורף. אנרגי קוטבוס קבוצה חזקה מאוד והיא גם הוכיחה את זה בגביע הגרמני שם היא הגיעה לחצי הגמר והעיפה בדרך את וולפסבורג (3:1 מדהים בחוץ) ואת הופנהיים (0:1 בבית). נוסף על הכל פרנקפורט גם תשחק ללא הכוכב הגדול שלה, הקשר מייק וונדרליך (מושעה) שפתח בכל 23 משחקי הליגה של הקבוצה, כבש 5 שערים והוסיף עוד 5 בישולים. בנוסף אליו ייעדרו גם שחקני ההגנה כריסטיאן מולר (מושעה, פתח ב-20/23, 2 בישולים) ואנדראס דחלאן השבדי (פצוע, פתח ב-9/23). ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    15. לה מאן - סדאן

    מוליכת הליגה הצרפתית השנייה, לה מאן (41 נק') מארחת את סדאן (35 נק') שמדורגת במקום השביעי בטבלה. בשבוע שעבר לה מאן הפסידה לבולון בחוץ אחרי שלושה נצחונות רצופים בליגה ותנסה לנצל את הביתיות ואת חזרתו של החלוץ הנורבגי הלשטאד (החלים מפציעה) כדי לנצח את סדאן שבעצמה נמצאת בתקופה לא טובה (כבשה שער אחד בארבעת משחקי הליגה האחרונים) ותחסר את החלוץ ניקולס פאוברגואה (מושעה, פתח ב-20/24 משחקי ליגה, 4 שערים) ואת הקשר דמיאן טיברי (פצוע, פתח ב-20/24 משחקי ליגה). ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    19. וולפסבורג - בורוסיה מינשנגלדבאך

    גם פיטוריו של סטיב מקלארן לא העירו את שחקני וולפסבורג שבשבוע שעבר הפסידו לפרייבורג (חוץ) במה שהיה להפסד הרביעי ברציפות של הזאבים שהתקרבו מאוד לקו האדום. בורוסיה מינשנגלדבאך שניצחה את שאלקה במחזור האחרון אך עדיין נשארה במקום האחרון מגיעה מעודדת למשחק החוץ בפולקסווגן ארנה שם היא נוצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים. וולפסבורג עדיין עם המאמן הזמני פייר ליטברסקי שהיה עוזרו של מקלארן תעלה בהרכב מאוד התקפי שיכלול את דייגו לצד שחקני הרכש טנצ'אי סנלי (סטוק), פטריק הלמס (לברקוזן) ו-מבוקאני (מונאקו), כל הכישרון הזה חייב להניב ניצחון בניצוחו של דייגו לעיני הקהל הביתי. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/2/11
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    קשה לי להאמין שראשון לציון ינצחו בכפר סבא, נוטה לכיוון 1/X.
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    הפלוסים ב NBA מאד מומלצים היום. סקרמנטו דנבר ואוקלאומה
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שימו לב שכמעט תמיד משחקי הבונדסליגה בימי שישי מניבים הפתעות והפייבוריטית לא מנצחת. לטעמי יש הרבה יותר ערך בהימור על גלאבך בפלוס. וולפסבורג נראית העונה כמו כלום, מכרה את דזצקו וגם גראפיתה פצוע. חלוצי הרכש שהגיעו במקומם פחות טובים. גלאדבך נואשת לנקודות ולמרבה הפלא השיגה כמעט את כל הנקודות שלה העונה בחוץ. אני עם האורחים
     
  5. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    שתי קבוצות גרועות. משחק משולש.
    תשמור את הכסף ל NBA היום בלילה, יש כמה משחקים ממש טובים
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סרג' הבעיה שהיו ממש המון טריידים וקשה לחזות איך הקבוצות ייראו עם השחקנים החדשים. אוקלאומה למשל איבדה את ג'ף גרין וקראסטיץ'. פרקינס שבא במקומם עדיין פצוע כך שתהיה להם נחיתות בצבע. בקיצור צריך לבדוק איך ישפיעו הטריידים בליגה המכורה הזו והלא צפויה בעליל.
     
  7. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3 מ-4 כולל ההפתעה בכפ"ס. מקווה שניצלתם.