המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏24/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל המלצות הווינר להיום אפשר למצוא באתר http://iwinner.co.il!

    38. איינדהובן - ליל

    הקהל באצטדיון סטאד בורנה דה אייספויר, מגרשה הביתי של ליל, צהל משמחה עד הדקה ה-83 במשחק הראשון בניהן, ליל כבר הוליכה 0:2 עד הדקה הזו אך בתוך שתי דקות (83-85) שערים של בומה ו-טויבונן קבעו שוויון 2:2 והשאירו את ליל אם טעם גדול של אכזבה ואת פ.ס.ו איינדהובן עם מקדמה גדולה לגומלין בהולנד. מאז אותו משחק ליל הפסידה בליגה למונפלייה (אחרי שלא הפסידה ב-13 המחזורים שלפני כן) וכבר ביום ראשון הקרוב מחכה לה קרב ענקיות נגד ליון בבית, למעט מתיו דבוצ'י (קשר מפתח) שייעדר בוודאות ישנם לא מעט דיווחים שליל תעלה עם הרכב ב'. איינדהובן תוכיח במקרה הזה מי בעלת הבית, הניסיון ידבר. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    68. אייאקס - אנדרלכט

    הכל כבר נאמר במשחק הראשון, אנדרלכט שהגיעה כפייבוריטית למשחק המרגש נגד אייאקס קיבלת פיק ברכיים כמו שנאמר והובסה 3:0 ע''י המועדון שאיתו היא נמצאת ביחסים מאוד טובים. מאז אנדרלכט גם נוצחה 2:0 על ידי ווסטרלו בליגה (יש הטוענים כי היה זה המשחק החלש ביותר שלה העונה) ואיבדה את המקום הראשון, להולנד היא יצאה ללא שניים מהכוכבים הגדולים שלה - הקשרים מבארק בוסופה (10 שערי ליגה) וג'ונתן לגאר (5 שערי ליגה), שניהם שחקנים מובילים. פרנק דה בור, מאמן אייאקס, כבר הצהיר כי יתן להרכב החזק לעלות היום בערב (למרות משחק הליגה נגד איינדהובן בראשון) ומול הקהל הביתי אייאקס רק צריכה להשלים את העבודה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    74. ויאריאל - נאפולי

    מבין כל המפגשים המעניינים שסידר לנו שלב 32 האחרונות בליגה האירופית אין ספק כי זה בין ויאריאל לנאפולי, שתיים מהקבוצות הפורחות באירופה בשנים האחרונות, הכי מעניין. אחרי תיקו מאופס במשחק הראשון בניהן באיטליה הכל עוד נשאר פתוח לגומלין שייערך ב-אל מדריגל, מגרשה הביתי של ויאריאל שלא ניצחה כבר ארבעה משחקים רצופים (2 הפסדים, 2 תיקו). נאפולי גוררת איתה בעיות בקו האחורי למשחק בספרד - לואיג'י ויטאלה ו-ג'יאנלוקה גראבה עדיין סוחבים פציעות, סלבאטורה ארוניקה ראה כרטיס אדום במשחק באיטליה וזה לא כולל את השחקנים שצפויים לקבל מנוחה לאור העובדה שבעוד ארבעה ימים מחכה לנאפולי משחק עונה בסן-סירו נגד מילאן. ויאריאל חייבת לצאת מהמשבר שפוקד אותה, בליגה היא כבר איבדה את המקום השלישי ואולי דרך אירופה יגיע הניצחון שיחזיר אותה למסלול. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    83. שטוטגרט - בנפיקה ליסבון

    שטוטגרט סיימה את שלב הבתים בליגה האירופית עם מאזן מרשים מאוד - 5 נצחונות והפסד בודד, במשחק הראשון נגד בנפיקה ליסבון (נשרה מליגת האלופות) שנערך בפורטוגל היא ניצחה 1:2 והכל עוד פתוח לגומלין בגרמניה. מאז המשחק בניהן שטוטגרט ידעה שפל נוסף בליגה כשהובסה 2:4 בחוץ ע''י לברקוזן ואפשרה למינשנגלדבאך, המדורגת אחרונה בטבלה, להשוות את מאזן הנקודות שלה (19 כ''א), כעת שטוטגרט נמצאת ארבע נקודות מתחת לקו האדום ולא בטוח שהמשחק נגד בנפיקה חשוב לה כמו זה שייערך ביום ראשון בליגה נגד איינטרכט פרנקפורט (חוץ). בנפיקה מן העבר השני מגיעה מעודדת מאוד אחרי ניצחון גדול ביום שני על ספורטינג ליסבון (2:0) בדרבי הגדול, יש לה המון ניסיון במפעלים האלה והיא צריכה לנצח את שטוטגרט גם בגרמניה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.
     
  2. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    4 מ-4 חברים וחברותhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0