המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏21/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות להיום אפשר לקרוא בתכנייה באתר http://iwinner.co.il!

    59. עירוני ניר רמת השרון - הפועל בני לוד

    עירוני ניר רמת השרון תשחק בערב אחרי משחקה של הפועל כפר סבא, היא תוכל לכבוש את המקום הראשון במקרה שכפר סבא תמעד והיא תנצח את הפועל בני לוד. רמת השרון כבר הפסידה 2 מתוך 5 משחקי הליגה האחרונים ובמחזור האחרון היא שוב מאבדת נקודות (1:1 עם מכבי אחי נצרת), מומי זפרן חייב להעיר את השחקנים שלו לפני השלבים המכריעים של העונה והפועל בני לוד, עכשיו סופית ללא החלוץ מוראד אבו ענזה (15 שערים) שעזב למכבי פתח תקוה, יריב נוח מאוד בבית. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    68. מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה

    המשחק המרכזי של המחזור ה-23 (כן, החלטה תמוהה משהו) יפגיש את מכבי חיפה (מקום 2, 51 נקודות) שתנסה לחזור למקום הראשון על חשבון הפועל ת''א ואת הפועל פתח תקוה (מקום 13, 20 נקודות), הלהיט של הליגה בשבועות האחרונים. מכבי חיפה של העונה היא לא קבוצה משכנעת, היא פשוט קבוצה שיודעת לעשות את העבודה ולנצח גם משחקים שהיא לא טובה בהם, הפועל פתח תקוה נמצאת בכושר טוב מאוד ומגיעה מלאה בביטחון לקרית אליעזר אך ללא המאמן יובל נעים (מושעה) על הקווים, יש תחושה שזה משחק שבו היא תישאר רק עם המחמאות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 8/10.

    77. ריאל סוסיאדד - מאיורקה

    את מקומות 10-11 בטבלת הליגה הבכירה בספרד עם מאזן נקודות זהה (31 כ''א) מאיישות ריאל סוסיאדד ומאיורקה שייפגשו היום בערב למשחק הנעילה של המחזור ה-24. מאיורקה, בה משחק דודו אוואט הישראלי, חזרה לחיים בשני משחקי הליגה האחרונים בהם לקחת נקודה מאוססונה (חוץ) וניצחה את אתלטיק בילבאו (בית), מסכת הפציעות הצטמצמה לגמריי והיא יוצאת לחבל הבאסקי בסגל מלא. ריאל סוסיאדד נמצאת בכושר טוב לאחרונה ויש לה 3 נצחונות לצד 2 הפסדים בחמשת משחקי הליגה האחרונים, בבית היא חזקה מאוד (7 נצחונות, 4 הפסדים) אך עדיין חסרה את החלוץ חוסבה יורנטה (5 שערים, 6 בישולים) שייעדר עוד תקופה ממושכת. מאיורקה הפסידה בכל שלושת הביקורים האחרונים שלה באצטדיון הזה, הפעם יחסי הכוחות שווים מאוד ומאיורקה, למרות התקופה הלא טובה, כבר הוכיחה לא פעם העונה שהיא יכולה להתמודד עם כל קבוצה בליגה בכל אצטדיון. סבירות גבוהה לתיקו : למאיורקה יש תיקו אחד ב-14 המשחקים האחרונים, סוסיאדד ללא תיקו כבר 23 משחקים רצופים (כל המסגרות) ועדיין ללא תיקו ב-11 משחקי בית. ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.

    80. ספורטינג ליסבון - בנפיקה ליסבון

    את המחזור ה-20 בליגה הפורטוגלית ינעל הדרבי בין ספורטינג לבנפיקה ליסבון, שתי היריבות העירוניות שמדורגות במקומות 2-3 וכנראה כבר לא ישיגו את פורטו במירוץ לאליפות : פורטו מדורגת ראשונה עם 56 נק', בנפיקה מיד אחרייה עם 45 נק' וספורטינג שלישית עם מאזן של 33 נק'. כבר חמישה משחקים רצופים בניהן (3 ליגה, 2 גביע) שספורטינג לא מנצחת, בנפיקה לקחה את השליטה על העיר בשנים האחרונות וזה מתבטא גם בכך שהיא שיחקה העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעוד ספורטינג הייתה רק בליגה האירופית, דרך אגב שתיהן שיחקו ביום חמישי האחרון בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, ספורטינג סיימה ב-1:1 עם ריינג'רס בסקוטלנד ואילו בנפיקה ניצחה בקושי את שטוטגרט (1:2). ספורטינג תחסר במשחק את החלוץ הלדר פושטיגה שכבש צמד במשחק הליגה האחרון ואת הבלם אבאלדו שפתח בכל 19 משחקי הליגה שלה העונה, שניהם מושעים. בנפיקה פייבוריטית גם הפעם. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.