המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏17/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המלצות הווינר להיום נמצאות באתר http://iwinner.co.il

    49. אנדרלכט - איאקס

    אנדרלכט (בלגיה) ואייאקס (הולנד) הם שני מועדונים ידידותיים שעובדים ביחד ואפילו בין הקהל שלהם יש חיבור לא קטן, ב-2009 הקבוצות נפגשו בשלב הבתים של המפעל, אנדרלכט הדהימה עם 3:1 גדול באייאקס והמשחק בניהן בבלגיה הסתיים ב-1:1, בסופו של דבר שתיהן העפילו ממקומות 1-2 בבית. אייאקס שנשרה מליגת האלופות מדורגת במקום ה-3 בהולנד אחרי 23 מחזורים עם 45 נקודות, לאנדרלכט הלך מאוד קשה בשלב הבתים של המפעל ואת הליגה הבלגית היא מוליכה אחרי 26 מחזורים עם מאזן של 60 נקודות. אנדרלכט חזקה מאוד העונה ויש לה לא מעט איכות בהרכב וכשמדברים על איכות מיד נזכרים בעזיבתו של לואיס סוארז, הכוכב הגדול של אייאקס, בחלון ההעברות הנוכחי מה שמוריד המון מכוחה של הקבוצה מאמסטרדם. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    57. נאפולי - ויאריאל

    מכל המפגשים המעניינים והמרתקים שהוליד לנו שלב 32 האחרונות בליגה האירופית אין ספק כי במרכז יעמוד זה בין נאפולי האיטלקית לויאריאל הספרדית, שתיים מהקבוצות הפורחות והתוססות ביבשת, קבוצות דיי שוות בכוחן שמשחקות בחזון הכדורגל היפה והאסתטי. נאפולי לקחה 49 נקודות ב-25 מחזורים בסריי-א ומדורגת במקום השני בטבלה (בשני משחקי הליגה האחרונים היא ניצחה ולא ספגה), ה'צוללת הצהובה', ויאריאל, לקחה 45 נקודות ב-23 מחזורים בליגה הספרדית ומדורגת במקום הרביעי בטבלה (בשני משחקי הליגה האחרונים היא הפסידה ולא כבשה). לשתיהן מחכה משחק בית דיי נוח ביום ראשון הקרוב במסגרת הליגה, נאפולי תארח את קטאניה ואילו ויאריאל תארח את מלאגה, כך שהרוטציה לא צריכה להיות גדולה מידי והמאמנים יתנו להרכבים החזקים לרוץ על המגרש במפגש המסקרן. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    73. גלזגו ריינג'רס - ספורטינג ליסבון

    בצל המשחק הראשון בין ריינג'רס הסקוטית לספורטינג ליסבון מפורטוגל יעמוד הדרבי הענק שמחכה לכ''א מהן בליגה בשבוע הבא : ביום ראשון ריינג'רס תתמוד מול סלטיק בקרב הגדול של סקוטלנד, ספורטינג תארח את בנפיקה בדרבי הגדול של ליסבון ביום שני. ספורטינג ליסבון אכזבה מאוד בשני משחקי הליגה האחרונים בהם סיימה בתיקו נגד יריבות נחלשות ממנה (אולהננסה, נאבאל) בעוד ריינג'רס הביסה 0:6 את מאת'רוול במשחק הליגה האחרון שלה אך לא תוכל לשתף את הכוכב הגדול מאותו משחק, החלוץ ניקיצ'ה ילאביץ' (שלושער), שכבר שיחק העונה במפעל במדי קבוצה אחרת, ראפיד וינה. ריינג'רס חזקה מאוד ב-אייברקוס, מגרשה הביתי, אבל ספק גדול עד כמה היא תהיה בפוקוס לאור הדרבי הגדול שמחכה לשחקניו של וולטר סמית בצהרי יום ראשון, תוסיפו לכך גם את החיסורים של החלוץ סטיבן נייסמית והקשר לי מקלאוץ' (פצועים) שמצטרפים לכובש השלושער במשחק הליגה האחרון, ילאביץ'. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    76. יאנג בויז - זניט סט. פטרסבורג

    מישהו עוד זוכר איך יאנג בויז ברן (שוויץ) פתחה את העונה ? אז אני כן וגם יצא לי לראות את אחד המשחקים הרשמיים הראשונים שלה בעונת 2010/11, היא אירחה את טוטנהאם במוקדמות ליגת האלופות במשחק הראשון מבין שניים (לא לפני שחלפה על פנרב'חצה בסיבוב שלפני כן) ועד הדקה ה-28 כבר הייתה ביתרון 0:3 על הקבוצה שניצחה את מילאן בשמינית גמר ליגת האלופות רק לפני יומיים, המשחק הסתיים ב-2:3 ובגומלין בלונדון היא הובסה 0:4 ונותרה רק עם המחמאות והכרטיס לליגה האירופית. מאז יאנג בויז ממשיכה לשמור על מעמדה בצמרת השוויצרית ובמחזור האחרון אפילו הביסה 2:4 את ציריך החזקה. המשחק נגד זניט סט.פטרסבורג, אלופת רוסיה הטרייה, כבר עשוי להיות אופרה שונה לגמריי. לוצ'יאנו ספאלטי האיטלקי בנה קבוצה מאוד חזקה בסנט.פטרסבורג שסיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם (6/6 נצחונות!) וזכתה כמעט בהליכה באליפות רוסיה, הסגל שלה חזק מאוד ועם הקו האחורי המעובה שלה יהיה קשה מאוד ליאנג בויז להתמודד. זניט תבוא במטרה לנצח, כמו שהיא עלתה כמעט לכל משחק בשנה האחרונה, זה יהיה משחק פתוח עם שערים וזניט יכולה להכריע. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    פורטו היום תדרוס את סביליה,
    צסקא וזניט אחלה הימורים שבעולם
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פורטו תדרוס בסביליה? אל תגזים. אני משחק סביליה, בגומלין פורטו תנצח. מה אומר על מכבי מול לובליאנה?
     
  4. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    פורטו קבוצה אדירה, סביליה קבוצת מרכז טבלה בספרד (נשאר רק השם). אולי הגזמתי קצת בזה שהיא תדרוס, אבל אין לי ספק שהיא תנצח.

    לכבי מכבי, הייתי מתרחק אבל אם כבר להמר אז על לובליאנה. היא ניצחה את כל המשחקים השנה בבית (כולל פאו) חוץ מברצלונה וגם זה היה בנקודה.
     
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פביאנו, קאנוטה, נגרדו, נאבאס, קאפלו.. מבטיח לך שלפורטו אין שמות כאלה. אולי חוץ מהאלק המדהים. יהיה משחק שקול וסביליה תנצח 0:1 קטן. הייתי מנסה הפתעה בדמות ניצחון של בוריסוב על פ.ס.ז ושל ספרטק מוסקבה בחוץ
     
  6. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    טוב, נראה בסוף הערב מי צדק.

    הפתעה יכולה להיות גם בחארקוב. מטאליסט המקומית יכולה להפתיע את לברקוזן