המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏14/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל המלצות הווינר להיום אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il !

    59. מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון

    את מקומות 5-6 בטבלת הליגה הלאומית מאיישות מכבי הרצליה והפועל ראשון, שתי קבוצות הטוענות לסיים את העונה עם כרטיס ביד לליגת העל או לפחות במקום שמוביל לפלייאוף, המאזנים שלהן בליגה כמעט זהים לחלוטין. בשבוע שעבר שתיהן סיימה את משחק הליגה שלהן בתיקו ללא שערים, מכבי הרצליה שהביסה 4:0 את עירוני רמה''ש בחודש שעבר עשתה זאת נגד הכח עמידר רמת גן (חוץ) בעוד הפועל ראשון אירחה את הפועל נצרת עילית מהתחתית וגם כן לא מצאה את הרשת. שתי הקבוצות סובלות מחוסר יציבות גדול העונה וזו מילת המפתח שמבדילה בינם לבין הטופ-3, אף אחת לא תתעלה על השנייה בצורה ניכרת. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    66. הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה

    הפועל תל אביב, עם שני פרצופים חדשים בסגל שלה (אלרואי כהן, מריו פצ'אלקה), תקווה לחזור למסלול הנצחונות כשבוע אחרי התיקו 1:1 נגד מכבי בדרבי ולצמצם את הפער ממכבי חיפה בפסגה ל-2 נקודות אחרי שהאחרונה ניצחה באשדוד בשבת. מכבי פתח תקוה בכושר לא טוב בכלל ויש לה כבר 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים (כל המסגרות) וישנן לא מעט קולות שעולים וקוראים למאמן פרדי דוד להתפטר, יש לו גם לא מעט כאבי ראש ממספר שחקנים פצועים ומורחקים - החלוץ עומר דמארי (6 שערים) פצוע בעוד המגן קובי גנון מורחק, עומר גולן עדיין לא כשיר במאת האחוזים. הפועל תצטרך להתמודד עם מאזן קצת לא נעים במשחקי הראש בראש שלה עם מכבי פתח תקוה בבלומפילד, ב-6 הפעמים האחרונות שמכבי פ''ת הגיעה לבלומפילד ופגשה בהפועל במסגרת הליגה היא נוצחה פעם אחת בלבד, הערב זה יהיה שונה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    73. מאיורקה - אתלטיק בילבאו

    מאיורקה, 11 בליגה הספרדית עם מאזן של 28 נקודות, נמצאת בתקופה רעה מאוד ותיקו 1:1 נגד אוססונה (חוץ) במחזור האחרון סייע לקבוצתו של דודו אוואט לעצור רצף בל שלושה הפסדים. כשהיא סוף כל סוף בסגל כמעט מלא היא מארחת את אתלטיק בילבאו הבאסקית שמדורגת במקום ה-5 בטבלה עם 38 נקודות בקופה ומגיעה למשחק במומנטום מטורף - ארבעה נצחונות רצופים, בשלושת האחרונים היא גם לא סופגת. למרות הפערים בין הקבוצות והמומנטום השונה שבו כ''א מהן מגיעה למשחק צריך לזכור שמאיורקה לא נופלת מאתלטיק בילבאו, לבטח לא כשהקבוצה הבאסקית משחקת בחוץ ושהקבוצה בה משחק השוער הישראלי היא על תקן המארחת וגם תהנה לשם שינוי מהרכב חזק, אם מאיורקה תצליח לשחזר אחוזים קטנים מהיכולת שלה בתחילת העונה היא גם תצליח לנצח ולעצור את התקופה הרעה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 3/10.

    76. פולהאם - צ'לסי

    משחק הנעילה של המחזור ה-27 בפרמייר-ליג יהיה הדרבי הלונדוני בין פולהאם (12) שתארח בקרייבן-קוטג' את צ'לסי (5). שחקניו של קרלו אנצ'לוטי נעצרו בשבוע שעבר אחרי ריצה טובה עם הפסד ביתי כואב לליברפול (1:0) ששוב גרם לאובדן המקום הרביעי אליו צ'לסי תוכל לחזור עם ניצחון בדרבי. פולהאם נמצאת בכושר טוב מאוד לאחרונה ויש לה הפסד אחד בשבעת המשחקים האחרונים (כל המסגרות) וגם הוא בקושי לליברפול באנפילד, בדרבי האחרון שלה שנערך לפני קצת יותר משבועיים נגד טוטנהאם בגביע היא ניצחה 0:4. קרלו אנצ'לוטי אישר כי הרכש דוויד לואיז יערוך בכורה בהרכב אחרי שבשבוע שעבר עלה מהספסל, כשהוא יחבור לשחקנים כמו פרננדו טורס, פרנק למפארד, ג'ון טרי ודידייה דרוגבה בהרכב לצ'לסי יהיה יתרון גדול מאוד שגם כך כבר קיים בכל עמדה על המגרש. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    היום הפלוסים בכדורגל יקחו בגדול.

    פולהאם ובילבאו לדעתי לא מפסידות.