המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏13/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל המלצות הווינר להיום אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il !

    20. בולטון - אברטון

    בניגוד לחצי הראשון של העונה שבו הורגלנו לראות את בולטון נאבקת בצמרת על מקומות 5-7 הרי שאת השנה החדשה (2011) היא פתחה לא טוב בכלל ויש לה ניצחון אחד בליגה, שגם הוא בקושי נגד וולבס החלשה בבית (0:1), כל זאת לצד 4 הפסדים ותיקו אחד ! אברטון מן העבר השני רק משתפרת והמאזן שלה מאז יצאנו לשנה החדשה הוא 2 נצחונות, 2 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו, היא כבר הצליחה לצמצם את הפער מבולטון לשלוש נקודות בלבד ועוד יש לה משחק פחות. אברטון תיאלץ לשחק ללא הכוכב הגדול של הניצחון בשבוע שעבר (3:5 על בלקפול), הלא הוא לואיס סהה שכבש רביעייה באותו משחק ושילש את כמות השערים שהוא כבש העונה, הוא נפצע וייעדר כשבועיים. ברמת העיקרון המשחק הזה יכול להתפתח לכל כיוון, שתי הקבוצות שוו מאוד בכוחן ובולטון עדיפה בעיקר בגלל הבית, שתיהן מרבות לסיים בתיקו העונה, אברטון (12/25) ובולטון (9/26), בדיוק כמו שהמשחק בניהן בגוידסון-פארק בסיבוב הראשון הסתיים ב-1:1. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    25. ורדר ברמן - האנובר 96

    ורדר ברמן (מקום 15, 23 נקודות) מארחת את האנובר 96 (מקום 5, 37 נקודות) ותחפש ניצחון ראשון בארבעה משחקים אחרי שבשלושת הקודמים היא גירדה נקודה אחת בלבד, היא תיאלץ לעשות זאת ללא השוער הבכיר טים ויזה (מושעה). האנובר 96 ניצחה את וולפסבורג במחזור האחרון ולא מרכינה ראש ליריבות גם במשחקי החוץ (5 נצחונות, 5 הפסדים), היא תשחק ללא החלוץ מוחמד אבדלאוויה (5 שערים ובישול) אבל כלים התקפיים לבטח לא חסר לה, למעט הכוכב יה קונאן (10 שערים, 4 בישולים) יש עוד לא מעט שחקנים משלימים דוגמת יאן שלאודרף או דימרקוס ביסלי. האנובר הביסה 1:4 את ברמן בסיבוב הראשון, כבר 20 משחקים רצופים (כל המסגרות) שהיא לא מסיימת בתיקו והעונה עדיין אין לה אחד כזה במשחקי החוץ. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    26. הפועל אשקלון - הפועל קרית שמונה

    עירוני קרית שמונה (4) תקווה לחזור למסלול הנצחונות כשהיא יוצאת לשחק לדרום לשחק נגד הפועל אשקלון (13), שבוע אחרי ההפסד הביתי להפועל חיפה (3:1). קרית שמונה לא ניצחה באשקלון מאז 2003 ולמרות שהיא מגיעה כפייבוריטית מובהקת (9 מקומות ו-16 נק' יותר מאשקלון) זה עדיין יהיה משחק קשה מאוד. ללא אלרואי כהן שעזב להפועל ת''א אבל אולי סוף סוף עם וויאם עמאשה (מלך השערים) שהחלים מפציעה אחרי שלושה חודשים ועשוי לעלות במחצית השנייה במידת הצורך עירוני ק''ש חייבת לחשוב אך ורק על שלוש נקודות, בדיוק כפי שעשתה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    42. יובנטוס - אינטר

    יובנטוס סוף סוף לקחה 3 נקודות במשחק ליגה כשניצחה 3:1 את קליארי בסרדיניה בשבוע שעבר, הניצחון הזה גם קטע לה רצף בן שלושה הפסדים (2 ליגה, 1 גביע) ולמשחק נגד אינטר היא מגיעה כמעט בסגל מלא, בהתקפה לפחות יהיה על מי לבנות למעט דל פיירו (מטרי, לוקה טוני). אינטר מן העבר השני ממשיכה בתקופה הטובה מאז לאונרדו הברזילאי לקח את המושכות על הקבוצה, היא ניצחה 3:5 את רומא (בית) במחזור האחרון וכבר עלתה למקום ה-3 בטבלה, משחקה נגד ביירן בליגה האלופות ייערך רק בשבוע הבא אך בלי קשר היא עדיין חסרה את החלוץ דייגו מיליטו (5 שערים, 3 בישולים), הקשר דיאן סטנקוביץ' (5 שערים, 4 בישולים) ואת הבלמים כריסטיאן קיבו (מושעה), לוסיו ו-וולטר סמואל (פצועים). הניצחון על קליארי הגיע בזמן והחזיר לשחקני יובנטוס את הביטחון, עם מטרי (שכבש צמד בבכורה) ולוקה טוני שהוסיף שער משלו יהיה ליובנטוס מה להציע בהתקפה, היא יכולה לנצח את המשחק. ההימור : 1. רמת ביטחון : 3/10.
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    מי שמחפש סינגל בהשקעה גבוהה, לכו על בוסטון מול מיאמי.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סרג'יניו למה אתה כל כל בטוח בבוסטון? אני יודע שבוסטון ניצחה העונה פעמיים, אבל לבוסטון יש לא מעט פצועים והיא הפסידה לאחרונה בבית ללייקרס וגם לדאלאס. מיאמי מגיעה למשחק הזה בכושר הרבה יותר טוב מזה שהיתה בו במפגשים הקודמים והכי חשוב כששלושת הסטארים שלה כשירים. מפתה ללכת על בוסטון עם הפלוס אני צריך להיזהר, ההימור הזה מלכודת לא קטנה ומיאמי עם יום גדול של לברון, וויד ובוש יכולה לסמן W בבוסטון.
     
  4. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    ההימור הכי טוב למשחק הזה הוא בכלל אנדר 190. מה נראה להם?!
    אני אופתע אם יהיה פה 170

    חבל שרק עכשיו שמתי לב לזה