המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏9/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המלצות הווינר להיום באתר http://iwinner.co.il

    43. ישראל - סרביה

    משחק ההכנה האחרון של נבחרת ישראל לפני צמד המשחקים נגד לטביה וגיאורגיה במוקדמות היורו שם ישראל כבר איבדה כבר כמעט כל סיכוי לסיים במקומות 1-2. היריבה היא סרביה שמגיעה מחבל הבלקן ובעיניי נחשבת כאחת הנבחרות המפוספסות והמאכזבות באירופה, למרות סגל חזק מאוד ואיכותי עם שחקני הרכב בקבוצות הכי גדולות ובליגות הכי גדולות באירופה היא לא מגיעה להישגים בשנים האחרונות, גם במוקדמות היורו הנוכחי היא כושלת מאוד ובאחד מהמשחקים אף הובסה 3:1 ע''י אסטוניה בבית. נמניה וידיץ' (מ.יונייטד), ניקולה זיגיץ' (בירמינגהאם) ודיאן סטנקוביץ' (אינטר) פצועים ולא ישחקו עבור האורחת אך זה עדיין משאיר הרכב חזק מאוד ושחקני הגנה שיהיה קשה לפצח - סובוטיץ' (דורטמונד), איבנוביץ' (צ'לסי) וקולוראב (מ.סיטי). בחלק הקדמי סרביה קצת פחות איכותית ולואיס פרננדז עשוי לנסות מערך של שלושה בלמים וחמישה שחקנים בקו האחורי בסך הכל, אלופי העולם במשחקי ידידות ? בתקופה האחרונה גם הסטיגמה הזאת ירדה מהנבחרת המתדרדרת, אבל את סרביה אפשר לנצח בבית. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    48. דנמרק - אנגליה

    ב-17 לאוגוסט 2005 שיחקו נבחרות דנמרק ואנגליה זו מול זו בפעם האחרונה, זה היה משחק הכנה ונערך בצאטדיון בקופנהאגן (גם המשחק הנוכחי ייערך שם) והנבחרת הסקנדינבית הביסה 1:4 את זו האנגלית, פאביו קאפלו יקווה להשכיח מעט את ההפסד לצרפת במשחק הידידות האחרון וייאלץ לעשות זאת כשהוא ללא ריו פרדיננד, פיטר קראוץ' וסטיבן ג'רארד. ישנם לא מעט שחקנים בהרכבה של המארחת שמשחקים בפרמייר-ליג, דנמרק תמיד ידועה כנבחרת ביתית חזקה מאוד שהקהל שלה עושה צרות לכל יריבה, גם לגדולות ביותר. ההימור : 1. רמת ביטחון : 2/10.

    54. גרמניה - איטליה

    אחד ממשחקי הידידות היותר בולטים שייערכו היום ברחבי העולם ייערך באצטדיון זיגנאל אידונה פארק של בורוסיה דורטמונד, נבחרת גרמניה תארח את נבחרת איטליה לשחזור חצי גמר המונדיאל מ-2006 (את הסוף כולנו יודעים..) או אם תרצו בעבר היותר רחוק שחזור הגמר מ-1982. נבחרת איטליה של צ'זארה פראנדלי, שום עם הרכב כמעט שונה לגמריי ולא מעט פרצופים חדשים בסגל, תעלה בחוד ההתקפה עם פאציני וקסאנו, שני חלוצים שפתחו את העונה בסמפדוריה וכיום משחקים באינטר ומילאן בהתאמה, נבחרת גרמניה לעיני הקהל הביתי (86 אלף אוהדים) תעלה עם הרכב כמעט זהה להוא מהמונדיאל האחרון ותחפש ניצחון ראשון על איטליה מזה 16 שנים (וגם אז זה היה במשחק ידידות), למעט כל ה"תותחים" מהמונדיאל פרחו לא מעט שחקנים, בעיקר כאלה שפרחו באצטדיון הזה בקבוצה דורטמונד ומשדרגים את נבחרתו של לב בצורה משמעותית. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    57. ארגנטינה - פורטוגל

    כשנבחרת ארגנטונה ופורטוגל ייפגשו למשחק ידידות מסקרן ברביעי בלילה במוקד המשחק יעמוד כמובן המאצ'-אפ בין CR7 ל-LM9, כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי. ארגנטינה, אומנם ללא טבז והיגוואין, נהנית ממספיק איכות בסגל שלה וצריכה לבנות על השחקנים שפורחים בסריי-א דוגמת חבייאר פאסטורה מפאלרמו ואזקייל לבאצי מנאפולי, שניהם נותנים עונה גדולה. במשחק הידידות שמאז המונדיאל ארגנטינה כבר הספיקה לנצח את ספרד וברזיל החזקות, גם פורטוגל התכבדה ב-0:4 ענק על אלופת העולם. האיכות האדירה והעומק בסגל של ארגנטינה נותנים לה יתרון גדול על פני פורטוגל, שתשחק ללא הבלמים פפה וקרבאליו. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    60. צרפת - ברזיל

    כשנבחרת הסלסאו מגיעה לסטאד דה פראנס קשה שלא להיזכר ב-0:3 הענק של הטריקולור מגמר המונדיאל ב-1998, מאז הנבחרות נפגשו עוד שלושה פעמים וברזיל לא מצליחה לנצח (2 צרפת, תיקו אחד). נבחרתו של לורן בלאן, המושפלת הגדולה של המונדיאל האחרון (עוד בתקופת דומנק), משתפרת מאוד לאחרונה ומאז ההפסד הביתי לבלארוס בפתיחת מוק' היורו היא מנצחת את כל המשחקים כולל 2:1 גדול באנגליה במשחק ידידות. מאנו מנזס, מאמן נבחרת ברזיל, לא מסתיר את רצונו העז לתת דקות משחק בעיקר לשחקנים צעירים ולבנות את הדור הבא בברזיל, שחקנים ששיחקו במונדיאל דוגמת לואיס פביאנו, נילמאר, מייקון, פליפה מלו, ג'ילברטו סילבה, קאקא, ומישל באסטוס כלל לא נכללו בסגל למשחק, הזדמנות טובה ללורן בלאן לגלות עד כמה הנבחרת שלו השתפרה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 3/10.
     
  2. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    משחקי ידידות זה תמיד מסוכן