המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏8/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המלצות הווינר שלנו להיום באתר http://iwinner.co.il

    10. רומניה - אוקראינה

    משחק הידידות בין רומניה למארחת היורו הקרוב, אוקראינה, ייערך בקפריסין ויהווה עוד משחק הכנה חשוב בשביל כל אחת מהן - רומניה תקווה לחזור לשלב הבתים במוקדמות היורו מפוקסת יותר (2 תיקו והפסד בשלושה משחקים), עבור אוקראינה יהיה זה משחק ידידות מספר 11 בתוך פחות משנה אך הראשון בשנה החדשה. לנוכח העובדה שהמשחק ייערך בקפריסין ולא ברומניה אני מגדיר את אוקראינה כפייבוריטית, מה גם שרומניה עושה להסתדר ללא שחקני הרכב רבים (מריצה משטוטגרט, גויאן מפאלרמו, ראדו מלאציו, קיבו מאינטר, מוטו מפיורנטינה, דניאל ניקולאו ממונאקו, ספונארו מלאציו). ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    17. ג'ילינגהאם - רות'רהאם

    רות'רהאם מדורגת במקום ה-3 בטבלה שעדיין מוביל ישירות לליגה האנגלית הראשונה ויש לה 47 נקודות שהיא לקחה ב-28 משחקים, במחזור האחרון היא לא התקשתה לנצח בבית את קרו (8) עם ניצחון 1:3 משכנע, אך את שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה היא הפסידה ובכל זאת שומרת על מאזן חוץ יציב (5-3-5). לא הרבה מאיתנו יודעים שג'ילינגהאם שכעת נמצאת בצמרת ונאבקת על מקום בפלייאוף העלייה (יש לה 42 נקודות ב-29 משחקים) לא הצליחה לנצח בליגה עד המחזור השמיני וש-8/11 הנצחונות שלה העונה הושגו ב-13 המחזורים האחרונים, אך לאחרונה היא שוב מגלה חוסר יציבות ויש לה ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים. רות'רהאם טובה ויציבה יותר לאורך העונה, היא לא ניצחה את ג'ילינגהאם בחוץ מאז 1988 ואני חושב שהגיע הזמן. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    19. לינקולן - שרוסברי

    לינקולן ו-שרוסברי הן שתי יריבות ותיקות שכבר משחקות שנים ארוכות בליגה האנגלית השנייה, ליתר דיוק מאז עונת 1997/98, בכל שלושת המשחקים האחרונים שרוסברי הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה. הפערים בניהן בטבלה נראית גדולים מאוד - שרוסברי מדורגת במקום ה-4 בטבלה ויש לה 45 נק', לינקולן נמצאת במקום ה-15 ויש לה 34 נק', אבל חשוב מאוד להזכיר שלינקולן שיחקה שלושה פעמים פחות (עוד 9 נקודות שיכולות להתווסף לה למאזן) ושכעת היא נמצאת במומנטום מדהים של חמישה נצוחונות רצופים בליגה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    20. מורקאמב - אלדרשוט

    את מקומות 17-18 בליגה האנגלית השנייה מאיישים מורקאמב ואלדרשוט כשנקודה אחת יותר לטובתה של אלדרשוט מחזיקה אותה מקום אחד על פני מורקאמב, שתיהן שיחקו 27 פעמים העונה במסגרת הליגה. כמעט ולא ניתן שנמצא הבדלים בין הקבוצות, שתיהן אפילו צברו 8 נצחונות בצורה שווה - כ''א ניצחה 4 בבית ו-4 בחוץ, גם ביחס השערים הן כמעט זהות לגמריי וההבדל היחידי הוא שאלדרשוט הפסידה בכל ארבעת משחקי החוץ שלה נגד מורקאמב, הפעם היא שווה לפחות נקודה. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.