המלצות ווינר ליום שישי מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏4/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנסו לראות את הגרסה החדשה של אתר http://iwinner.co.il ! תוצאות לייב בתוך התכניה, טבלאות ליגות, ראש בראש, מפגשים אחרונים בכל עמוד משחק ועוד!

    3. הפועל הרצליה - הפועל בני לוד

    הפועל הרצליה (7) והפועל בני לוד (8) הן שתי קבוצות מרכז טבלה שחולמות על פלייאוף עליון, בכושר הנוכחי של כ''א מהן, הן בהחלט גם מראות שהם מסוגלות : הפועל הרצליה ניצחה 3 מתוך 4 משחקי הליגה האחרונים (מכבי הרצליה, הפועל רעננה, מכבי אחי נצרת) ואילו הפועל בני לוד ללא הפסד כבר שבעה משחקים רצופים (4 נצחונות, 3 תוצאות תיקו). להפועל הרצליה עדיין יש ארבע נקודות יותר מהפועל בני לוד והיא גם נהנית מיתרון הביתיות ומהעובדה שהעונה היא כבר הביסה אותה 3:0 בלוד, האורחת גם נפרדה השבוע מהחלוץ מוראד אבו ענזה (מלך שערי הליגה) שעבר למכבי פתח תקוה ומותיר אחריו חלל גדול מאוד בהתקפה (כבש 13 מתוך 23 השערים של הקבוצה). ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    5. מכבי ג'ת אל אהלי - הפועל רעננה

    מכבי ג'ת אל אהלי (מקום 13, 16 נקודות) מארחת את הפועל רעננה (מקום 3, 37 נקודות) כשלושה ימים לאחר שכ''א מהן הבטיחה מקום בשמינית גמר גביע המדינה - מכבי ג'ת הדהימה עם ניצחון ענק 2:0 על הפועל עכו מליגת העל, הפועל רעננה הייתה זקוקה להארכה כדי לנצח בסופה 2:0 את הכח עמידר רמת גן (חוץ) מהליגה שלה. בליגה זו אופרה קצת אחרת והעובדה ש-21 נקודות מפרידות בניהן מדגישה את פערי הרמות, רעננה של אייל לחמן חזרה לנצח בשני המחזורים האחרונים ועשתה זאת בצורה מרשימה נגד רמה''ש בבית ובת ים בחוץ מבלי לספוג, היא עדיין ללא הפסד בחוץ (6 נצחונות, 4 תוצאות תיקו) ועולה כפייבוריטית ברורה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    11. בורוסיה דורטמונד - שאלקה 04

    יריית הפתיחה של המחזור ה-21 בבונדסליגה תגיע מאצטדיון זיגנאל אידונה פארק שם תארח בורוסיה דורטמונד הטוענת לצלחת האליפות של שאלקה 04 של פליקס מגאת לדרבי הגדול של חבל הרוהר. דורטמונד מוליכה את הבונדסליגה בבטחה (11 נקודות ממקום שני) ובדרך לצלחת אליפות ראשונה מאז 2002 כבר ניצחה העונה את שאלקה 3:1 בסיבוב הקודם, הזהובים-שחורים של יורגן קלופ ממשיכים במומנטום גם עם החזרה מפגרת החורף וקטפו כבר 7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת המשחקים של השנה החדשה. שאלקה 04 דווקא חוזרת לשחזר את מגמת החולשה ההתקפית שאפיינה אותה כ''כ בפתיחת העונה, היא הפסידה ב-2 מתוך 3 משחקי הליגה האחרונים, שניהם בבית ובשניהם היא לא כבשה. דורטמונד תשחק כמובן ללא החלוץ שינג'י קגוואה (8 שערים ובישול) שגמר את העונה אבל אין ספק כי חסרונו של הבלם נוון שאבוטיץ' (פתח ב-20/20 משחקי ליגה) ובכורה בהרכב של פליפה סנטנה הברזילאי עשויה ליצור כבר יותר בעיות. הפערים בניהן בליגה עצומים אבל לפי ההרכבים על הנייר אף אחת לא נופלת מהשנייה וכמו שאומרים - לדרבי חוקים משלו. דורטמונד נותנת עונה גדולה אבל שאלקה זו עדיין קבוצה חזקה מאוד ומדובר במשחק דרבי לוהט. ההימור : 2. רמת ביטחון : 2/10.

    15. רדינג - קווינס פארק ריינג'רס

    קווינס פארק ריינג'רס מוליכה את הצ'מפיונשיפ בבטחה והניצחון על פורטסמות (0:2) במחזור אמצע השבוע סייע לה לפתוח פער בן חמש נקודות על פני המקום השני (נוריץ'), יש לה את המאזנים הטובים בליגה ולמרות שהיא מרבה למעוד בחודשיים האחרונים היא דאגה לרענן בחלון ההעברות את הסגל עם צירופם של שחקני ההתקפה אישמעיל מילר שבא מווסט ברומיץ' ו-ווין ראוטלייג' שבא מניוקאסל, את הקו האחורי היא חיזקה עם צירופו של פסקל קימבונדה שבא מטוטנהאם. הכסף הגדול בעיקר מדבר ב-ק.פ.ר ויש לה את הסגל החזק ביותר בליגה, אז אני לא בדיוק מבין מדוע ה"רויאלס" (רדינג) שמדורגת במקום ה-8 בטבלה עם 14 נקודות פחות מ-ק.פ.ר עדיפה עלייה באתרי ההימורים בעולם. רדינג לא הפסידה כבר שישה משחקים רצופים אבל היא לא תוכל לשתף את מיקאלה לגרווד שכבש שער אחד בכל אחד משני משחקי האחרונים (גביע, ליגה) בעוד מלך השערים שיין לונג (11 שערי ליגה) נמצא בספק גדול. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    כל המלצות הווינר שלנו להיום בפורום שלנו בפייסבוק:
    http://www.facebook.com/board.php?uid=112531148763164