המלצות ווינר לשבת מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏29/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il

    42. הפועל פתח תקוה - מכבי תל אביב

    שני מפגשים מחכים להפועל פתח תקוה ומכבי תל אביב בימים הקרובים - האחד היום במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל ועוד אחד ביום שלישי בסיבוב השמיני של גביע המדינה. המשחק בניהן בליגה הוא קרב קצוות, למכבי תל אביב (3) יש 38 נקודות בעוד הפועל פתח תקוה (14) נמצאת במקום הזה רק בצד ההפוך של הטבלה ועם 14 נקודות בלבד במאזנה, המלאבסים פצחו בשיטה חדשה טרם המשחק נגד ת''א ולכל שחקן הובטחה פרמייה על סך 2500 דולר במידה וינצחו את הצהובים. מוטי איווניר חתום על 2 נצחונות ב-2 משחקים מאז נכנס לתפקיד המאמן של מכבי תל אביב, שום דבר לא אמור למנוע מקבוצתו ניצחון נוסף במשחק נגד קבוצה חלשה מהתחתית. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    47. לאציו - פיורנטינה (+1)

    לאציו פתחה את העונה בסערה והייתה בפסגת הסריי-א תקופה ממושכת, זה היה ברור שהרכב כמעט זהה לזה שהביא לה מקום 12 אשתקד לא יחזיק מעמד הרבה זמן בצמרת ולאציו, שניצחה פעם אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים, כבר צנחה למקום ה-4 בטבלה. פיורנטינה דווקא מטפסת למעלה לאחרונה ואחרי שהצליחה לחמוק ממאבקי התחתית היא מביטה לעבר הצמרת, היא עדיין מחפשת ניצחון חוץ ראשון בליגה (5 תוצאות תיקו, 5 הפסדים) אך במשחקי החוץ האחרונים שלה בליגה היא מסיימת בתוצאות תיקו נגד נאפולי ויובנטוס, מי שעשוי לערוך בכורה במדים שלה הוא הקשר ואלון ברהאמי שהצטרף אליה מווסטהאם. לאציו תגיע בהרכב חסר וללא החלוצים מאורו זראטה (מושעה, 4 שערים ו-2 בישולים) ותומאסו רוקי (פצוע, 2 שערים ובישול) גם המגן אנדרה דיאס (מושעה, שער ובישול) לא יוכל לשחק. אני לא אתפלא אם פיורנטינה תשיג ניצחון חוץ ראשון העונה דווקא באולימפיקו, אבל ההימור כאן גם מגבה אוית במקרה של חלוקת נקודות ואני לוקח אותו בסבירות גבוהה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    50. הפועל חיפה - הפועל עכו

    בצל השמועות על עזיבה אפשרית של החלוץ הנפלא עדן בן בסט (לבלגיה, איך לא ?) תארח הפועל חיפה (9) בקרית אליעזר את הפועל עכו (5) ותוכל להשוות את מאזן הנקודות בניהן במידה ותרשום עלייה ניצחון ליגה ראשון מאז 2008. שתי הקבוצות נפגשו עשרה פעמים בשנתיים האחרונות (6 ליגה, 4 גביע הטוטו) ואת שתי הנצחונות הבודדים השיגה הפועל חיפה רק בגביע הטוטו, בליגה קצת הולך לה יותר קשה נגד הקבוצה שהביסה אותה 4:2 באצטדיון הזה אשתקד. שתיהן סיימו בתיקו ללא שערים במחזור האחרון אחרי הפסד גדול בשבוע שלפני כן - הפועל חיפה עשתה זאת באשקלון שבוע אחרי ההפסד 2:3 לבני יהודה, הפועל עכו עשתה זאת נגד רמת גן בבית שבוע אחרי שהובסה 1:4 ע''י הפועל תל אביב בבלומפילד. תקופה לא טובה עוברת על הפועל עכו לאחרונה ויש לה ניצחון אחד בארבעת משחקי הליגה האחרונים שגם יצרו סכסוכים פנימיים בתוך הקבוצה, הפועל חיפה שאפתנית מאוד העונה ויואב כץ דואג לשקט בקבוצה המאורגנת שלו, מכאן פחות או יותר נובע ההבדל בין השתיים. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    75. קטאניה - מילאן

    מוליכת הטבלה מילאן הבטיחה לעצמה באמצע השבוע (יום רביעי) מקום גם בחצי גמר הגביע האיטלקי כגברה 2:1 על סמפדוריה בחוץ, היא תנסה להגדיל זמנית את הפער בפסגה ל-7 נקודות כשתשחק נגד קטאניה בסיציליה ופעם נוספת ללא שחקנים רבים בחוליית הקישור - גאטוסו, פירלו, סיידוף, בואטנג ו-פלאמיני, למזלם של הרוסונרי הם החתימו בזמן את עמנואלסון (אייאקס) ומארק ואן בומל (ביירן מינכן) שיעלו בהרכב. קטאניה, גם היא בהרכב דיי חסר (אלברז, ללמה, איזקו, פוטנצה, בלוצ'י, ביאג'יאנטי), מגיעה מתחתית הסריי-א ולאחרונה נמצאת בכושר רע מאוד, יש לה 3 הפסדים ב-4 משחקי הליגה האחרונים בהם היא גם ללא ניצחון. מילאן, למרות כל החיסורים בקישור אך עם ואן בומל ועמנואלסון שירצו להוכיח את עצמם, חייבת לחזור מקטאניה עם שלוש נקודות. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il