המלצות ווינר ליום שבת מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏22/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד שפע המלצות לליגות אירופה ועוד בפורום של http://iwinner.co.il

    36. הפועל באר שבע - בית''ר ירושלים

    משחק חם צפוי לנו בוסרמיל בין הפועל באר שבע (7) שתחפש נקמה על ה-1:5 שקיבלה בסיבוב הקודם בטדי מבית''ר ירושלים (19), בבאר שבע מצפים לאיצטדיון כמעט מלא במה שיהיה למשחקו האחרון של מאור מליקסון במדי ב''ש לפני שהוא עוזב לקארקוב ובמה שיהיה למשחקו הראשון של רוני לוי, מאמנה החדש של בית''ר ירושלים, על הקווים של הקבוצה. באר שבע חוזרת הבית שם היא ניצחה במשחקה האחרון את מכבי פתח תקוה (1:2) אחרי ששיחקה פעמיים ברצף בחוץ - 0:0 נגד בני יהודה ו-2:2 נגד מכבי חיפה. הפועל באר שבע חזקה מאוד העונה ובייחוד במשחקי הבית, קשה לי לראות מצב שבו בית''ר יוצאת משם עם נקודות אבל החלפת מאמנים לרוב מניבה שינויים חיוביים, רוני לוי אולי יצליח לצאת עם נקודה במשחק הבכורה. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    52. הפועל אשקלון - הפועל חיפה

    שבוע לא פשוט עבר על הפועל אשקלון שמתעוררת מחדש לחיים בתקופה האחרונה וה-4:0 על הפועל רמת גן (חוץ) בשבוע שעבר כבר היה החותמת הסופית לכך שקבוצתו של גיא עזורי ככל הנראה תשאיר את ר''ג, פ''ת ובני סכנין לבדן במאבק כנגד הירידה. כשדיברתי על שבוע לא פשוט שעבר על הקבוצה מהדרום התכוונתי לכך שברובו המאמן גיא עזורי קיים אימונים עם סגל של 14 (פלוס מינוס) שחקנים בגלל מגפת שפעת שתקפה את הקבוצה ובגללה גם צפויים להיעדר מספר שחקנים (שניר גואטה, טל מכלוף, יניב אלול). "יוצאים שוב למלחמת עולם של שעתיים" - כמה פעמים כבר שמעתם את יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, אומר את המשפט הזה בחודשיים האחרונים ? אני זוכר לפחות כמה פעמים, הוא כנראה שוכח שקבוצתו נמצאת במקום ה-9 בטבלה (פלייאוף מרכז) עם 25 נקודות במאזן ורחוקה מאוד מחבורת התחתית, למרות שקבוצתו הפסידה 3/5 משחקי הליגה האחרוניפ ראוי לציין שכולם היו בחוץ ואחד מהם גם להפועל תל אביב. הפועל חיפה לא תפסיד משחק רביעי ברציפות, אשקלון לא הצליחה לקיים אימונים סדירים במהלך השבוע ותעלה בהרכב חסר. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.


    56. מכבי חיפה - בני יהודה ת''א

    אין ספק שדרור קשטן והחניכים שלו בקבוצת בני יהודה ת''א ישמחו מאוד לחבר שתי נצחונות רצופים בליגה אחרי ה-2:3 על הפועל חיפה (בית) בשבוע שעבר שקטע לקבוצה רף בן חמישה משחקים רצופים בליגה ללא ניצחון. אפשרי לאמר שחלומות לחוד ומציאות לחוד, לרוע מזלם אחרי ניצחון ביתי על הפועל חיפה הם פוגשים בצד הירוק והחזק יותר של העיר הצפונית במשחק שייערך בקרית אליעזר ובו מכבי חיפה תהיה חייבת להתאושש מה-2:2 המביך נגד הפועל באר שבע בשבוע שעבר ואובדן המקום ה-1. ב-10 מתוך 12 המשחקים האחרונים בין הקבוצות מכבי חיפה יוצאת עם ידה על העליונה בעשרה מקרים (לעומת ניצחון אחד של הזהובים), דרור קשטן שוב ייאלץ להסתדר עם סגל דיי דליל - איבן גארידו, עמרי אפק, אסי בלדוט ופיני בלילי לא נכללו בו. ההימור : 1. רמת ביטחון : 8/10.

    66. מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד

    מאז כל סאגת הפיטורים של אבי נמני ויוסי מזרחי מכבי תל אביב מושלמת בליגה - ניצחון 0:1 על בית''ר ירושלים (בית) בהדרכתו של איציק עובדיה ובשבוע שעבר ניצחון 3:1 על בני סכנין בדוחא תחת הדרכתו של המאמן החדש מוטי איווניר. מכבי תל אביב נראית קבוצה משוחררת ורגועה יותר לאחרונה, אפשר לשים לב אפילו שחלק מהשחקנים ממש משקיעים ומרגישים מחויבות כלפי הסמל, בנתיים הכל נראה ורוד ויפה - השאלה כמה זמן זה יחזיק במגדל פזה הלא יציב שנקרא מכבי תל אביב ? הצהובים גם יכולים להתעודד ממאזן הראש בראש שלהם נגד הקבוצה מהנמל - 23/40 נצחונות, 7 נצחונות ב-10 המשחקים האחרונים כולל 2:1 (חוץ) בסיבוב הקודם, אשדוד לא ניצחה משחק חוץ ב-ת''א (ליגה בלבד) מאז 2004 ! אבל אשדוד היא קבוצה מאוד שאפתנית ומפעם לפעם גם שחקני הבית שלה מביאים לא מעט ניצוצות תחת הדרכתו של הקפטן משה אוחיון. אשדוד כבר ניצחה העונה את הפועל תל אביב והפועל עכו במשחקי חוץ בליגה, היא גם סיימה בתיקו עם מכבי חיפה בקרית אליעזר ומגיעה לאחר ניצחון על מכבי נתניה במחזור האחרון. מכבי תל אביב יהיה ההימור הריאלי פה, לאור התוצאות של אשדוד נגד הקבוצות הגדולות ודווקא במשחקי החוץ, הורוד שלמכבי ת''א יש בעיניים יכול בקלות להפוך למשהו הרבה פחות נעים. ההימור : 2. רמת ביטחון : 0.5/10.

    עוד שפע המלצות לליגות אירופה ועוד בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    אשדוד תנצח את מכבי ת"א בבלומפילד? קשה לי להאמין. זה נוטה לכיוון X/1.
    לא חושב שהפועל חיפה תחזור עם שלוש נקודות מאשקלון, שנמצאת בפורמה טובה.