המלצות ווינר ליום שישי מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏21/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות להיום באתר http://iwinner.co.il

    4. עירוני ניר רמת השרון - מכבי הרצליה (+1)

    לא נראה שיש קבוצה שמסוגלת לעצור את ה"סוס הדוהר" של הליגה, עירוני ניר רמת השרון. קבוצתו של מומי זפרן מוליכה את הליגה הלאומית בפער של ארבע נקודות על פני כפ''ס (2) ו-13 נקודות על פני רעננה (3), יש לה 6 נצחונות רצופים בליגה, היא עדיין ללא הפסד העונה ומחזיקה במאזן השערים הטוב ביותר (הכי מעט שערי חובה, הכי הרבה שערי זכות). מכבי הרצליה של משה סיני נמצאת במקום ה-6 בטבלה ויש לה 29 נקודות, היא אחת ממספר קבוצות ששואפות להעפיל לליגת העל בתום העונה אם כי בשני המחזורים האחרונים היא לוקחת נקודה אחת - תיקו 1:1 נגד עירוני בת ים (בית) והפסד 0:1 להפועל הרצליה בדרבי. בעונה שעברה מכבי הרצליה ניצחה את רמה''ש באיצטדיון הזה, הפעם זה נראה כעמט כחסר סיכוי, אבל מי יודע ? עירוני ניר רמת השרון חייבת להיעצר בשלב כזה או אחר ותהיו בטוחים שאת העונה היא תסיים לפחות עם 2-3 הפסדים למרות שזה לא נראה כך כרגע. הפערים הבטוחים של רמת השרון בצמרת עשויים להביא לשאננות מסויימת בקבוצה, מכבי הרצליה עם מאמן מנוסה מאוד ושחקנים לא פחות איכותיים (עומר פרץ, אלן מסודי) יכולה לעצור את הדהירה של היריבה מהשרון. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    6. אינגולסטד - דואיסבורג

    בשבוע שעבר דואיסבורג התפוצצה, תרתי משמע, 1:4 על אוסנאברוק (בית) וקטעה רצף של שלושה משחקי ליגה (לפני הפגרה) ללא ניצחון, שמרה מקרוב על הטופ-3 (כרגע היא במקום הרביעי) ובעיקר נתנה המשכיות לניצחון הענק על פ.צ. קלן (חוץ) מהליגה הבכירה בגביע הגרמני. על מנת לתת המשכיות למומנטום ולשמור על היציבות בצמרת דואיסבורג תהיה חייבת להתגבר ען מאזן חוץ רעוע (3-2-3) ולשם כך היא מקבלת יריבה מאוד נוחה - אינגולסטד שמדורגת במקום הלפני אחרון, בין השתיים מפרידות 21 נקודות ואינגולסטד כבר נוצחה ב-5 מתוך 9 משחקי בית ! אם דואיסבורג רואה בעצמה אחת המועמדות להעפלה לבונדסליגה בתום העונה זה משחק שהיא חייבת לנצח. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    10. המבורג - איינטרכט פרנקפורט

    בשבוע שעבר הבונדסליגה חזרה מהפגרה והמבורג, שניצחה 1:0 את שאלקה 04 (חוץ), יכולה להיות מאוד מרוצה מהיכולת שלה לאחרונה והניצחון בולטינס-ארינה על קבוצתו הדוהרת של מגאת בא אחרי נצחונות במשחקי ידידות במהלך הפגרה כדוגמת 2:4 על אייאקס ובהמשך ישיר למשחק האחרון של המבורג בליגה לפני הפגרה בו היא ניצחה את בורוסיה מינשנגלדבאך בחוץ. המבורג מתחילה להראות איך שמצפים ממנה והניצחון במחזור האחרון גם סייע לה לחלוף בטבלה על פני איינטרכט פרנקפורט ולעלות למקום ה-7, כעת יש לה נקודה אחת יותר מפרנקפורט אותה היא תארח במשחק שיפתח את המחזור ה-19. הניצחון המפתיע של פרנקפורט על דורטמונד במחזור האחרון שלפני הפגרה היה גם היחידי שלה בשלושת המשחקים האחרונים - היא נוצחה 3:0 ע''י האנובר בשבוע שעבר ולפני כן אף הודחה מהגביע הגרמני ע''י אאכן מליגת המשנה. הקשר פירמין שווגלר שפתח בכל 18 משחקי הליגה של הקבוצה מושעה ולא יוכל לשחק, עדיין לא ידוע מצבם של השחקנים שנמצאים בספק בקו האחורי - מרקו רוס, מייק פרנץ, כריס ואלכסנדר ואסוסקי (2 בלמים, 2 מגנים) לא שותפו במשחק נגד האנובר וראינו איך זה נגמר, נגד המבורג שנמצאת בתנופה זה כבר יהיה הרבה פחות טוב. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    13. ליבורנו - אלבינולפה

    ליבורנו מדורגת במקום ה-5 בטבלה עם מאזן של 34 נקודות ויש לה מאזן של 34 נקודות ומשחק פחות מכל הקבוצות שנמצאות מעלייה וגם לכמה שנמצאות מתחתייה, הסיכויים שלה לחזור העונה לסריי-א סבירים מאוד. ליבורנו חוזרת לשחק בבית אחרי רצף של שלושה משחקי חוץ, כולם בליגה, בשניים מהם היא מנצחת (פיאצ'נזה, פרוסינונה) ובאחרון שבהם מפסידה (ססואולו). אלבינולפה (17) נמצאת מקום אחד מעל אחד המקומות שמובילים לפלייאוף כנגד הירידה ויש לה רק ארבע נקודות מעל הקו האדום שכבר מוביל ישירות לליגת השלישית, מאזן החוץ שלה הוא מהגרועים בליגה (7/11 הפסדים, ניצחון אחד) והיא מגיעה למשחק ברצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. מדובר במשחק קצוות וליבורנו קבוצה הרבה יותר חזקה מה גם שהיא מארחת את המשחק, זה עשוי להיות שיחזור של המשחק הקודם בניהן העונה בו ליבורנו ניצחה 3:0, ועוד בחוץ. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    עוד הרבה המלצות להיום באתר http://iwinner.co.il