המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏19/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il

    29. סמפדוריה - אודינזה

    בשלב הבתים של הליגה האירופית, מפעל דיי מכובד בעיניי, סמפדוריה עלתה לרוב עם הרכבים משניים או במילים אחרות - זלזלה במפעל. ביום רביעי בערב היא תארחת את אודינזה באחד ממשחקי שמינית גמר הגביע האיטלקי (קופה איטליה) ולשם שינוי החליטו בצוות המקצועי להגיע עם הסגל הבכיר למשחק שייערך בגנואה. אודינזה מגיעה למשחק בכושר אדיר, היא נצחה 4:2 את גנואה וסיימה עם מילאן בתיקו 4:4, שתי התוצאות בשני משחקי הליגה האחרונים שלה שנערכו בחוץ. עדיין אודינזה (8) קרובה מאוד לסמפדוריה (10) בטבלה, אודינזה גם לא ניצחה את סמפדוריה בשבעת המשחקים האחרונים בניהן. פרנצ'סקו גוידולין, מאמנה של אודינזה, רמז לתקשורת כי שחקני מפתח כמו מלך השערים אנטוניו די נטאלה וגם הבלם הפצוע מאוריציו דומיצי ייעדרו. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    30. מכבי פתח תקוה - הפועל קרית שמונה

    גמר גביע הטוטו בין מכבי פתח תקוה שזכתה 3 פעמים במפעל (האחרונה ב-2003/04) לבין הפועל קרית שמונה שמעולם לא זכתה במפעל, יצא לדרך בשעה 19:45 ויתקיים באצטדיון רמת גן. שתי הקבוצות שסללו בכבוד רב את הדרך לגמר, כל אחת בדרך שלה, גם נהנות מעונה טובה ויציבה בליגה, הן חלוקות את מקומות 4-5 בטבלה כשארבע נקודות מפרידות לטובתה של הפועל קרית שמונה. עירוני קרית שמונה מגיעה בתנופה נהדרת לגמר ובשני משחקי הליגה האחרונים היא גם למדה להסתדר ללא אלרואי כהן ו-וויאם עמאשה, הכוכבים הגדולים שלה שגם הפעם לא ישחקו, ובאותן נצחונות היא כבשה שלושה שערים בכל משחק. מכבי פתח תקוה ניצחה את בית''ר ירושלים בטדי (2:0) ביום שבת ועצרה רצף של שני הפסדים בליגה, המערך של פרדי דוד ושחקנים מסוכנים שיש לו גם בקישור וגם בהתקפה הופכים את מכבי פתח תקוה לקבוצה מאוד חזקה, אני מאמין שהיא מסוגלת להניף את הגביע כבר בתום 90 דקות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    48. אוקזר - מארסיי

    גביע הליגה הצרפתי הוא המפעל הכי פחות משמעותי שבו משתתפת מארסיי העונה, בעונה שעברה היא זכתה בגביע הזה וכעת היא כבר בחצי הגמר ותשחק נגד אוקזר. מארסיי שיחקה ביום ראשון בליגה וניצחה את בורדו (1:2) בבית, אוקזר המשיכה ברצף של עשרה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון כשסיימה בתיקו נגד מונאקו בבית ושוב פעם מתקרבת לקו האדום. דידייה דשאן יהנה מסגל מלא (למעט אזיפיליקואטה) וצפוי לעלות הרכב חזק יותר מזה של אוקזר שחסרה מספר שחקנים דומיננטיים שסוחבים פציעות - הבלם ז'אן פסקל מיגנוט (3 שערים), החלוץ רוי קונטאוט (2 שערים, 4 בישולים) והקשר דלוין נדינגה (פתח ב-15/20). למארסיי יש רוטציה עמוקה ואיכותית מספיק כדי לנצח גם משחקים כאלה במפעל מהסוג הזה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    50. רומא - לאציו

    בדרך מסויימת הפריחה של רומא החלה בדרבי הקודם נגד לאציו שהיה במסגרת הליגה. לפני הדרבי הקודם שנערך בחודש נובמבר האחרון רומא כבר ניצחה את לצ'ה (ליגה) וגם את באזל (חוץ) בליגת האלופות, המומנטום המשיך גם לאחר מכן במשחק הדרבי נגד לאציו שהייתה אז בשיא, רומא גברה 0:2 על היריבה העירונית ומאז היא כמעט ולא עוצרת בדרך לשמינית גמר ליגת האלופות ולמקום ה-4 בסריי-א, אחד פחות מלאציו, כשבדרך היא מנצחת יריבות כמו ביירן מינכן ומילאן. הדרבי בניהן ייערך במסגרת שמינית גמר הגביע האיטלקי (קופה איטליה) בו זכתה רומא 9 פעמים לעומת 5 זכיות של לאציו, כ''א מהן זכתה פעמיים בגביע בשנות ה-2000. למרות שמדובר במשחק דרבי שתי הקבוצות לא צפויות לעלות את ההרכבים החזקים, לשתיהן מחכה משחק ליגה כבר בימים הקרובים. אני אלך עם רומא, יש לה רוטציה עמוקה יותר בסגל וכרגע היא במומנטום טוב בהרבה מזה של לאציו. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    53. לידס - ארסנל

    לידס הייתה כל כך קרובה לעשות לארסנל בדיוק את מה שעשתה למנצ'סטר יונייטד, באותו סיבוב (שלישי) של מפעל הגביע האנגלי. בעונה שעברה לידס ניצחה את היונייטד 1:0 באולד-טראפורד, נגד ארסנל באמרויות היא כבר הוליכה בתוצאה זהה עד הדקה ה-90, אך אז קבע פברגאס 1:1 מהנקודה הלבנה ושלח את הקבוצות למשחק גומלין אותו לידס כבר תארח. מי מהן שתעלה לסיבוב הרביעי תפגוש את האדרספילד מהליגה הראשונה. ארסן ונגר נחוש מאוד להביא תואר ראשון לארסנל אחרי שנים ארוכות ולשבור את הבצרות, הוא כבר נוטל חלק בחצי גמר גביע הליגה ולמשחק הזה ארסנל תגיע כבר הרבה יותר מוכנה כדי להתקדם גם בגביע האנגלי. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il