המלצות ווינר ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏14/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2. מכבי באר שבע - הפועל בני לוד

    מכבי באר שבע (מקום 10, 17 נקודות) והפועל בני לוד (מקום 8, 21 נקודות) הן שתי קבוצות בינוניות - כשהליגה מוקפת בהמון יריבות חזקות שטוענות להעפיל לליגת העל (כפ''ס, רמה''ש, נס ציונה, ראשל''צ, מ.הרצליה) אך באותו הקו ישנן לא מעט קבוצות חלשות מאוד (אחווה עראבה, נצרת עילית, הכח רמת גן), בני לוד ומכבי ב''ש שומרות על יציבות אך לא חזקות מספיק ובהתאם גם משתייכות לפלייאוף מרכז-טבלה - הן כנראה לא יעברו אותו למקומות 1-6 וכנראה גם לא ירדו ממנו למקומות 11-16. מכבי באר שבע כבר ניצחה פעמיים את בני לוד העונה באיצטדיון הזה, 4:0 בגביע הטוטו ו-2:1 בליגה (סיבוב ראשון), הפעם זה דווקא עשוי להיות יותר צמוד לאור העובדה שבני לוד מנצחת יותר בחוץ (3) מאשר בבית (2) בזמן שמכבי באר שבע מחזיקה במאזן הבית הגרוע בליגה, אחרי זה של אחווה עראבה ומכבי עירוני ג'ת. שוויון במשחק וחלוקת נקודות תהיה ההימור הכי ריאלי כאן, מכבי באר שבע סיימה הכי הרבה פעמים בתיקו (8/17), גם הפועל בני לוד היא אחת מהקבוצות שמרבות לסיים בתיקו (6/17). ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.

    8. באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד

    הבונדסליגה חוזרת מפגרת החורף הארוכה (כמעט חודש) והמשחק שיוציא לדרך את המחזור ה-18 יהיה בין מוליכת הטבלה בורוסיה דורטמונד (43 נקודות) שתתארח ב-באי ארינה, מגרשה הביתי של באייר לברקוזן שנמצאת המקום השלישי עם 33 נקודות. שתי הקבוצות לא היו פעילות בחלון ההעברות הנוכחי, לברקוזן החתימה קשר יפני ל-4 וחצי שנים וכבר הספיקה להשאיל אותו לאוגסבורג מליגת המשנה. אין ספק כי זו העונה של בורוסיה דורטמונד ומאמנה האנרגטי יורגן קלופ, למרות שהיא יצאה לפגרה בטעם לא טוב עם הפסד ליגה שני בלבד במשחק החלוץ נגד פרנקפורט (אגב, הראשון היה ללברקוזן בבית) היא עדין מוליכה את הטבלה בפער של עשר נקודות ונחשבת לאחת הקבוצות הלוהטות באירופה, הדרך לצלחת בונדסליגה שביעית במספר וראשונה מאז 2002 נראית קרובה מתמיד עבור הזהובים-שחורים. אין ספק כי מדובר בסוג של משחק עונה אם כי גם הפסד של דורטמונד עדיין יחזיק אותה חזק בצמרת מה שמשחרר ממנה קצת לחץ, לחץ שעשוי להיות גדול מידי על לברקוזן במשחק שהכל בו אפשרי. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    12. קולצ'סטר - בורנמות

    בורנמות (3) היא אחת הקבוצות שמרואות בעצמן כמועמדות להעפיל לצ'מפיונשיפ בתום העונה, הצמרת בליגה הזו מאוד צפופה אבל היא עדיין מחזיקה בסיכויים גבוהים להעפיל ממקומות 1-2 או לפחות להיאבק בפלייאוף שמציע מקומות 3-6. הבעייה ש"רודפת" את בורנמות העונה ואולי מונעת מקבוצת ההתקפה הטובה בליגה את המקום הראשון הוא מאזן החוץ שלה (11 משחקים: 2 נצחונות, 5 תוצאות תיקו, 4 הפסדים) שנחשב לאחד מהחלשים בליגה. קולצ'סטר מדורגת רק במקום ה-12 בטבלה אבל מרחק הנקודות בינה לבין בורנמות הוא שמונה בלבד וחשוב מאוד לציין שקולצ'סטר גם שיחקה פעמיים פחות, עד לא מזמן גם היא הייתה בעמדת עלייה אבל רצף לא טוב של שלושה משחקים (הפסד, 2 תוצאות תיקו) ריחק אותה משם. קולצ'סטר היא הקבוצה שמסיימת הכי הרבה פעמים בתיקו בבית (6) ואילו בורנמות היא קבוצה שמסיימת הכי הרבה בתיקו בחוץ (5), הכרעה תיפול פה ואני אתן את הקרדיט למומנטום של בורנמות שחייבת לצבור נצחונות חוץ. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    14. פורטימוננסה - בראגה

    פורטימוננסה חזרה העונה לבמת הכדורגל המרכזית בפורטוגל, הליגה הבכירה, אחרי 20 שנות גלות בליגות המשנה. זה כנראה עדיין רמה אחת מעלייה ואת המחזור ה-16 היא פותחת כשהיא במקום הלפני אחרון ו-5 נקודות מתחת לקו האדום, במחזור האחרון היא נוצחה 4:3 בבית ע''י ויטוריה סטובל במשחק תחתית שהיה קריטי ביותר, היה זה הפסד השמיני ברצף של 11 משחקים (כל המסגרות) ללא ניצחון. היריבה שלה, ספורטינג בראגה, עדיין בסוג של אופוריה מעונה היסטורית ויחסית מוצלחת בליגת האלופות, נוצחה 1:2 בליסבון ע''י ספורטינג בשבוע שעבר ומדורגת כעת במקום ה-7 עם 20 נקודות, עדיין לא חל שיפור משמעותי ביכולת שלה מאז ההשתתפות בליגת האלופות אבל רק שני משחקי ליגה חלפו מאז המשחק האחרון שלה בשלב הבתים ונגד פורטימוננסה חובה ההוכחה עלייה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/1/11