המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏11/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    6. יורק סיטי - גרימסבי

    במסגרת הליגה האנגלית המחוזית תארח יורק סיטי (מקום 14, 29 נקודות, 22 משחקים) את גרימסבי טאון (מקום 9, 35 נקודות, 23 משחקים) ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, יורק צריכה לנצח את המשחק מסיבה אחת פשוטה - מכת הפציעות החמורה שפוקדת את האורחת. בעיות גדולות יש לגרימסבי בהתקפה : מלך השערים שלה וסגל מלך שערי הליגה, אלן קונל (16 שערי ליגה), פצוע ולא ישחק כמו גם החלוצים מיכאל קאולסון (פתח ב-10/23, כבש פעמיים) וצ'ארלס אדמנו (שותף ב-10/23, כבש פעמיים). את רשימת החיסורים ישלימו הבלם דארן קמפסון (פתח ב-21/23) והמגן סטיבן וואט (פתח ב-14/23, כבש פעמיים). הפסד חוץ 0:2 לרקסהאם ביום שבת עצר לגרימסבי רצף של שבעה משחקי ליגה ללא הפסד, יורק סיטי נוצחה ע''י בולטון (גביע אנגלי) ביום שבת ולקחה 10 נקודות מתוך 12 אפשריות בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    10. האדרספילד - פלימות

    האדרספילד היא אחת המועמדות הבכירות להעפיל בתום העונה לצ'מפיונשיפ, כעת היא מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של 36 נקודות ב-23 משחקים, כדי לשמור על מעמדה בצמרת ואפילו עם סיכוי להעפיל למקום השלישי בתום המחזור היא חייבת לנצח את פלימות שנמצאת במקום ה-14 עם שש נקודות פחות ואותה כמות משחקים. בחלון ההעברות הנוכחי האדרספילד צירפה לשורותיה את הקשר האירי הותיק קווין קילבאן (33) שידע בעבר לא מעט עונות בפרמייר-ליג במדי מספר קבוצות (סנדרלנד, אברטון, וויגאן, האל), הקשר פתח בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה ובשניהם היא מנצחת - 0:1 את שפילד וונסדיי (ליגה) ו-0:2 את דובר אתלטיק (גביע אנגלי). פלימות מן העבר השני מגיעה לאחר הפסד 0:3 לבורנמות (חוץ) במחזור האחרון, יש גם סיבה טובה למה היא לא כבשה - זה היה המשחק הראשון שלה ללא החלוץ בראדלי רייט פיליפס שכבש קרוב ל-% 50 מהשערים שלה בליגה (13 מתוך 29), הוא עזב אותה והותיר אחריו חלל גדול בהתקפה, בלעדיו פלימות לא יותר מקבוצה בינונית. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    13. סטוקפורט - רות'רהאם

    אם יש מושג שנקרא משחק קצוות ברמות האלה של הליגה האנגלית השנייה, את המשחק הזה אפשר בודאות להגדיר כאחד כזה : לסטוקפורט (21) יש 24 משחקי ליגה (הקבוצה ששיחקה הכי הרבה) ובכל זאת היא רק 4 נקודות מעל הקו האדום, יש לה את ההגנה החלשה בליגה (51 שערי חובה) ולמעט נועלת הטבלה הרפורד, יש לה גם את מאזן הבית הגרוע בליגה (1/12 נצחונות). רות'רהאם מדורגת במקום השני בטבלה ולמרות ששיחקה 21 פעמים (שלושה פעמים פחות מסטוקפורט) יש לה 17 נקודות יותר ממנה ! גם המומנטום של הקבוצות יכול לרמוז לנו על הדומיננטיות המוחלטת של רות'רהאם במשחק - סטוקפורט מגיעה ברצף של שלושה הפסדים ובהם גם הובסה 5:1 ע''י ג'ילינגהאם בבית ו-1:4 ע''י צ'סטרפילד בחוץ, רות'רהאם דווקא רושמת 5 נצחונות ב-6 משחקי הליגה האחרונים (ללא הפסד), באחד מהם היא גם מביסה 0:5 את פורט וייל בבית. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    14. ווסטהאם - בירמינגהאם

    גביע הליגה האנגלי (בעבר גביע וורת'ינגטון, גביע קוקה קולה ואפילו גביע החלב) נקרא גביע הקארלינג (Carling-Cup) מאז עונת 2003/04 ולרוב מאופיין בהפתעות שלו או ב-במת הכדורגל שהוא נותן לקבוצות מהליגות היותר הנמוכות, כך למשל ארסנל היא ה"ענקית האנגלית" היחידה שנוטלת חלק בשלב חצי גמר המפעל יחד עם איפסוויץ' נגדה תשחק, ווסטהאם ובירמינגהאם. אגב, המנצחת בגביע זוכה גם בכרטיס לליגה האירופית כתוסף לפרס הכספי שמובטח. שתי הקבוצות מגיעות למעמד חצי גמר הגביע שנערך בשיטת בית/חוץ כשהן סוחבות לא על הגב לא מעט דאגות מהליגה - ווסטהאם שוב נועלת את הטבלה עם תבוסה 0:5 לניוקאסל במחזור האחרון שהעלתה מחדש את מפעל השמועות לגבי הפיטורים של אברהם גרנט, בירמינגהאם אומנם הפתיעה את בלקפול (חוץ) במחזור האחרון אבל עדיין רחוקה נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום. עבור ווסטהאם הדרך לשלב חצי הגמר הייתה קשה ומרשימה בהרבה מזו של בירמינגהאם - בזמן שבירמינגהאם ניצחה בקושי (בפנדלים) את ברנטפורד מהליגה האנגלית הראשונה בשלב שמינית הגמר, ווסטהאם עשתה זאת בצורה מרשימה עם ניצחון 1:3 בהארכה על סטוק סיטי, שלב רבע הגמר כבר היה סיפור בפני עצמו ו-ווסטהאם הדהימה עם ניצחון 0:4 על מנצ'סטר יונייטד, באותו סיבוב בירמינגהאם חלפה על פני יריבתה העירונית אסטון וילה עם ניצחון ביתי בתום 90 דקות. שתי הקבוצות מגיעות מעודדות למשחק אחרי שביום שבת האחרון עברו סיבוב בגביע האנגלי - ווסטהאם עם ניצחון ביתי על בארנסלי ובירמינגהאם עם ניצחון חוץ על מילוול. גם אני, כמו רבים מחובבי הכדורגל הישראלי, מייחל ומקווה לניצחון של ווסטהאם ומאמנה הישראלי אברהם גרנט, לאור העובדה שהיריבה היא בירמינגהאם ניתן לאמר שגמר המפעל הוא לא בגדר חלום עבור ה"פטישים". ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    עוד המלצות ווינר רבות בפורום של http://iwinner.co.il