המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏10/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד שפע המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il

    66. בית''ר/שמשון ת''א - הפועל כפר סבא

    הפועל כפר סבא הוליכה את טבלת הליגה הלאומית כמעט לאורך כל חצי העונה הראשונה והייתה למועמדת הבכירה לסיים במקום הראשון ולהעפיל לליגת העל, ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון (בתוך חודש וחצי) הורידו את קבוצתו של תומר קשטן למקום השני בטבלה ועזרו לרמת השרון להשתלט על הפסגה (כבר בפער של 4 נקודות) וכמו כן גם סייעו למספר קבוצות לצמצם פערים מהמקום השני. הפועל כפ''ס רק יכולה לקוות שהרצף הנוראי הזה יסתיים באיצטדיון בו היא ניצחה (2:0) בעונה שעברה. זה לא יהיה פשוט נגד בית''ר/שמשון ת''א (קבוצת פלייאוף מרכז טבלה לפחות). בית''ר/שמשון הדהימה במחזור האחרון עם ניצחון מרשים ברעננה (2:0) ובמשחק הבית האחרון שלה היא הביסה 0:4 את הפועל נצרת עילית, למשחק הזה היא מגיעה קצת מאוכזבת אחרי שהובסה בביתה 3:0 ע''י נס ציונה והודחה מגביע המדינה בעוד כפר סבא ניצחה בתוצאה זהה את הפועל בני לוד והתקמדה לשלב הבא. קצת קשה לי לראות את כפר סבא מאבדת נקודות משחק חמישי ברציפות, בסופו של דבר מדובר באחת הקבוצות החזקות בליגה שבחוץ משיגה מספר נצחונות זהה (5) לזה שהיא משיגה במשחקי הבית, את בית''ר/שמשון ת''א כבר ראינו העונה מפסידה שלושה פעמים בבית, כולל תבוסה 5:2 להפועל ראשון לציון. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    75. מכבי תל אביב - בית''ר ירושלים

    עם מאמן חדש בדמותו של מוטי איווניר אבל גם עם הסאגה הבלתי פוסקת מאז פיטוריו המפתיעים של אבי נמני, מכבי תל אביב חוזרת לליגה אחרי שהובסה 1:4 ע''י מכבי פ''ת בשלב חצי גמר גביע הטוטו ומארחת את בית''ר ירושלים בבלומפילד. לא שקט גם בבית''ר ירושלים, כמעט כמו תמיד במהלך עונת 2010/11. באחד מאימוני השבוע איים המאמן הירושלמי, אורי מלמיליאן, כי אם הקשר דריו פרננדס לא יעזוב את מתחם האימונים (וגם החלוץ סרג' איילי שלבסוף גם חתם בהפועל אשקלון) הוא לא יאמן את הקבוצה, והמתח בין אורי לבין ההנהלה שוב עלה על שרטון. בית''ר ירושלים תנסה לעשות למכבי תל אביב את מה שעשתה לה מכבי פתח תקוה רק ביום רביעי : לתפוס קבוצה מפורקת ללא צוות מקצועי עם בלבול גדול וחוסר מנהיגות בקרב השחקנים. נוסף על הכל מכבי תחסר את ג'יבריל סידיבה (מושעה), אולי השחקן הטוב והיציב ביותר בשורותייה. מכבי תל אביב ניצחה את בית''ר ירושלים בכל ארבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות, אני לא חושב שתהיה הפתעה במקרה הזה ואם משבר גדול פוקד את מכבי תל אביב כרגע - אז משבר קטן/בינוני פוקד את בית''ר לאורך חצי עונה שלמה כבר, השחקנים של מכבי ת''א חייבים להראות מחוייבות למועדון. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    81. קרואלי טאון - דרבי קאונטי

    כמעט כל משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי (FA Cup) הגיעו לידי הכרעה וכולם כבר מחכים להגרלה של הסיבוב הבא. באחד המשחקים האחרונים של הסיבוב השלישי בגביע האנגלי תארח קרואלי טאון, אחת מתוך שלוש קבוצות מהליגה האנגלית המחוזית שנוטלות חלק בסיבוב הזה, את דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ. שלוש ליגות ו-61 מקומות בסך הכל מפרידות בניהן לטובתה של דרבי קאונטי, יש לציין כי הסיכויים שנראה את קרואלי מעפילה לליגת האנגלת השנייה (שכבר נחשבת להרבה יותר מקצוענית) בתום העונה, גבוהים במיוחד. למשחק הגביע היא מגיעה ברצף בן שלוש נצחונות בליגה, באחד מהם היא אף מביסה 0:7 את אלטרינגהאם. דרבי קאונטי היא קבוצת מרכז טבלה בצ'מפיונשיפ (לא יותר ולא פחות) שם היא מאיישת את המקום ה-13 בטבלה וקרובה הרבה יותר לטופ-6 מאשר לתחתית, את 2010 היא סיימה ברצף של חמישה הפסדים אבל את 2011 היא פתחה עם 4 נקודות מתוך 6 אפשריות בשני המשחקים היחידים שלה בשנה החדשה. זה ברור שדרבי קאונטי פייבוריטית גדולה אבל תמיד יש סכנה לפייבוריטיות במשחקים של הגביע האנגלי, כבר הייינו עדים ללא מעט הפתעות במשחקי הגביע שנערכו ביום שבת, אבל עדיין דרבי תעלה הרכב חזק ומשחקת נגד קבוצה דיי חובבנית שבניהן מפרידים לא פחות מ-61 מקומות בשיקלול הכולל של הליגות ! עוד קצת רקע על הגביע שמחזק ניצחון של דרבי : זו הפעם הראשונה מאז 1992 שקרואלי טאון נוטלת חלק בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, דרבי מן העבר השני לא הודחה בסיבוב הזה מאז 2004 ולא הודחה מהגביע ע''י קבוצה מהליגה המחוזית מאז 1956. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    82. הרקולס - אתלטיקו מדריד

    אני מאמין שאפילו בהרקולס הצליחו לשכוח את הניצחון המדהים על ברצלונה בקאמפ-נואו במחזור ה-2 של עונת 2010/11, העולה החדשה בעלת השם המחייב כבר מריחה מקרוב את הקו האדום ובסך הכל 6 נקודות מפרידות בניהן. אתלטיקו מדריד (מקום 6, 27 נקודות) יודעת שהסיכויים שלה לסיים את העונה באחד ממקומות 3-4 נמוכים מאוד והיא כבר מכינה את עצמה להשתתפות נוספת בליגה האירופית, אם בכלל. הקולצ'ונרוס עדיין ללא ניצחון בשנה החדשה : תיקו מאכזב ללא שערים נגד ראסינג סנטאנדר (ליגה) ותיקו 1:1 בחוץ נגד אספניול שהבטיח שהבטיח לה מקום ברבע גמר גביע המלך, זה גם יהיה המשחק השלישי ברציפות שאתלטיקו מדריד חסרה את החלוץ הבכיר דייגו פורלאן (6 שערים, 2 בישולים) שמותיר אחריו חלל רציני בהתקפה. הרקולס באחת מהפעמים הבודדות העונה תהנה מהרכב כמעט הכי חזק שלה ונוכל לראות את שיתוף הפעולה בין משולש השחקנים שנחתו בשורותיה העונה ואמורים להפוך אותה לקבוצת שמשתייכת לפחות לחלק העליון - דוויד טרזגה (8 שערים ב-15 משחקי ליגה), נלסון ואלדז (6 שערים ב-12 משחקים, צמד על ברצלונה בקאמפ-נואו) ורויסון דרנטה (2 שערים ובישול בעשרה משחקים), שלושתם כשירים במאת האחוזים וצפויים לפתוח בהרכב. בשורה התחתונה ניתן לראות שכאשר ואלדז וטרזגה משחקים דברים טובים קורים להרקולס העונה - הצרפתי הותיק שיחק 15 פעמים וכבש כבר שמונה, הפרגוואי המוכשר שיחק רק 12 פעמים וכבר חתום על שישה שערים, דרנטה שהגיע מריאל מדריד שותף רק בעשרה. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    עוד שפע המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שני תיקונים חשובים להמלצה של הרקולס. רויסטון דרנטה שובת ולא בסגל למשחק הערב. מנגד, דייגו פורלאן חוזר היום אחרי הפציעה שלו והוא נכלל בסגל אתלטיקו למשחק. כך שביטחון הימור על הרקולס קצת יורד.
     
  3. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    על מה אתה מדבר פה?? אנחנו רחוקים 7 נקודות מולנסיה ו9 מויאריאל כהמשחק היום..ככה שאם ננצח הפערים סבירים מאוד ויש עוד חצי עונה ששתי הקבוצות מגיעות אלינו בסיבוב השני...המטרה הייתה ונשארה ליגת האלופות ואין סיבה שהקבוצה לא תסיים במקום הרביעי לפחות