המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏1/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    7. ווסטהאם - וולבס

    גם בסוף השבוע הזה נמשיך במגמת המעקב שלנו אחרי אברהם גרנט והקבוצה אותה הוא מאמן, ווסטהאם. שבוע כריסמס יחסית מוצלח עבר על ה"פטישים" ונתן קצת אוויר לנשימה למנג'ר הישראלי : 4 נקודות (שעם קצת מזל יכלו להיות גם 6) מתוך 6 אפשריות לקחה הקבוצה בזכות ניצחון 3:1 מרשים נגד פולהאם בחוץ ותיקו 1:1 בבית נגד אברטון במשחק שבו היא כבר הובילה. משיקולים של מנוחה בעקבות עומס המשחקים, החלוץ קרלטון קול שהיה כוכב הניצחון על פולהאם עם צמד נכנס רק כמחליף נגד אברטון ובמשחק התחתית נגד וולבס הוא כבר צפוי לחזור להרכב. המשחק הזה, בין שתי הקבוצות שמדורגות במקומות 19-20 ונועלות את הטבלה, יכול להיות עבור מי מהקבוצות שתנצח קרש קפיצה אל מעל הקו האדום, וולבס שניצחה 3 מתוך 5 משחקי הליגה האחרונים שלה ורק ביום רביעי של השבוע שחלף הדהימה את ליברפול עם ניצחון קטן-גדול באנפילד, תקווה שהניצחון הזה יגרור אחריו המשכיות גם באפטון-פארק. בואו נגיד שהניצחון הזה של וולבס באנפילד נולד יותר מהצרות של ליברפול מאשר ה"יכולת המדהימה" של הזאבים שעדיין ישחקו ללא החלוץ קווין דוייל (פתח ב-15/19, שער אחד, שלושה בישולים), הקשר קארל הנרי (פתח ב-12/19, בישול אחד) ומספר שחקני קו אחורי. אם גרנט יצליח להוציא מהשחקנים ה"נוצצים" שלו, כאלה בעלי רקע טכני או שמסוגלים להכריע משחקים ויש לו לא מעט (קרלטון קול, פרדריק פיקיון, ויקטור אובינה), את היכולת הקסומה של כל אחד מהם לפרקים במהלך העונה - אובינה בניצחון על מנצ'סטר יונייטד בגביע, קרלטון קול בניצחון על פולהאם בליגה ופרדריק פיקיון ששומר על יציבות, הוא יצליח לקחת שלוש נקודות במשחק הכי קריטי של העונה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    10. ליברפול - בולטון

    אפשר בהחלט לאמר שההפסד הביתי המביך של ליברפול לוולבס באנפילד ביום רביעי, דיי היה הקש ששבר את גב הגמל וליברפול הפכה להיות סיר הלחץ של רוי הודג'סון, שאחרי אותו הפסד אפילו העז לצאת נגד הקהל של האדומים ("מאז שהגעתי לקבוצה עדיין לא ראיתי את התמיכה המפורסמת של הקהל האדום"). אפשר להבין את האוהדים האלה והמשחק נגד בולטון יכול להבליט את זה בדרך הכי פשוטה - לא הרבה היו מאמינים שלמשחק בניהן במסגרת המחזור ה-21 של הפרמייר-ליג תעלה ליברפול (22 נק') מהמקום ה-12 בטבלה בעוד ה-וונדררס (29 נק') נמצאים במקום ה-6 בטבלה, אם כי יש לציין שליברפול שיחקה פעמיים פחות. עוד הייתי יכול להרשות לעצמי לחפש הפתעה במשחק הזה בעקבות המוראל הירוד של ליברפול ושבכל זאת בולטון עושה חיל העונה, אבל אני חושב שרצף של שני הפסדים ייעצרו במשחק הזה נגד הקבוצה אותה ליברפול ניצחה בכל 8 המפגשים האחרונים בניהן (כולם בליגה). בולטון גם תגיע בהרכב מאוד חסר, בין השחקנים שייעדרו : צ'ו יאנג לי (קשר, פתח ב-18/20, כבש פעמיים, נמצא עם נבחרת ד.קוריאה בגביע אסיה), פול רובינסון (בלם, פתח ב-20/20, מושעה) וסטיוארט הולדן (קשר, פתח ב-18/20, פצוע). כמו כן גם תמיר כהן ייעדר מהסגל של בולטון בנוסף לרשימת הפצועים ארוכי-טווח שכוללת את סמואל, דיוויס, ג'ואי אובריאן ו-גרדנר. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    29. הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה

    עדיין ללא הרכש החדש ערן לוי אבל בעיקר מאוכזבת מהיכולת שלה במשחקים שלפני היציאה לפגרה (נקודה אחת בשלושת משחקים) תארח הפועל באר שבע את מכבי פתח תקוה וניר קלינגר יחפש רק שלוש נקודות נגד המלאבסים. שתי הקבוצות מדורגות זו בסמוך לזו בחלק העליון של הטבלה - מכבי פתח תקוה במקום השישי עם 25 נקודות ואילו הפועל באר שבע מקום אחד מתחתיה עם שלוש נקודות פחות, בסיבוב הראשון הייתה זו קבוצתו של קלינגר שיצאה עם ידה על העליונה וניצחה את זו של פרדי דוד (חוץ) בתוצאה מזערית, 1:0. שלושה מניעים עיקריים יש לי שיכולים להטות את הכף לטובתה של הפועל באר שבע : האחד הוא כמובן יתרון הביתיות, השני זה העובדה שמכבי פתח תקוה שיחקה 120 דקות מפרכות באמצע השבוע (שלישי) במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, השלישי זה חסרונו של סבסטיאן סנסוני (מושעה) משורות פתח תקוה, הצרפתי כבש בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה ויצטרף לרשימת חיסורים שכבר כוללת את אורי אוזן, רוביל סרסור ואולי עומר גולן שנמצא בספק קל. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    36. בית''ר ירושלים - מכבי נתניה

    שבוע לא פשוט עבר על בית''ר ירושלים ומכבי נתניה שכלל לא נהנו מפגרת הליגה הקצרה, שתיהן שיחקו 120 דקות באמצע השבוע (בית''ר בשלישי, נתניה ברביעי) במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. בית''ר הודחה בפנדלים ע''י מכבי פתח תקוה ואילו ראובן עטר ראה כיצד הקבוצה מעיר היהלומים מפספסת בונוס של עוד 150 אלף שקל (בנוסף ל250 אלף שכבר הובטחו מהעלייה לרבע הגמר) עם הפסד 4:2 לבני יהודה בהארכה. במשחק הקודם בניהן בסיבוב הראשון מכבי נתניה ניצחה 1:4 את בית''ר בקופסא, הרבה השתנה מאז והאורחת ניצחה פעם אחת בתשעת המשחקים האחרונים (כל המסגרות). בית''ר פתחה רע מאוד את העונה ואם היינו במחזור השביעי או השמיני זה היה אפילו קרב קצוות בין נתניה מהצמרת לבית''ר מהתחתית. קבוצתו של אורי מלמיליאן נכנסה למומנטום מצויין בחודש שלפני סיום הסיבוב הראשון ובזכות משחק הגנה יציב בעיקר בית''ר ניצחה 4 מתוך 6 משחקי הליגה האחרונים שלה ונראיתה לא רע בכלל בהפסד למכבי פתח תקוה. הפערים כבר הצטמצמו עד כדי נקודה אחת בלבד לטובתה של מכבי נתניה, בית''ר בטדי ובסגל מלא פייבוריטית על מכבי נתניה שתחסר את הקשר המוצהב קובי דג'אני (פתח ב-15/15) ואולי גם את החלוץ דלה ימפולסקי (שותף ב-15/15, ארבעה שערים). ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    38. בירמינגהאם - ארסנל

    ארסנל היא הקבוצה היחידה מהטופ-5 שהצליחה לנצח את בירמינגהאם בסיבוב הראשון, קבוצת התחתית של אלכס מקליש אומנם נמצאת מקום אחד בלבד מעל הקו האדום, זה לא גורם לה להרכין ראש במשחקים נגד הגדולות - היא ניצחה את צ'לסי (0:1) בבית וסיימה בתוצאות תיקו גם נגד טוטנהאם (5) ומנצ'סטר יונייטד (1), בחוץ היא לקחה נקודה גם ממנצ'סטר סיטי (2). הפלא ופלא, אבל גם שני הביקורים האחרונים של ארסנל בבירמינגהאם הסתיימו ללא הכרעה. ה"תותחנים" פתחו את השבוע עם מתנת חג מולד ענקית - ניצחון 1:3 על צ'לסי בדרבי הגדול של לונדון, הניצחון הזה קצת ירד לטמיון ביום רביעי כשהיא סיימה בתיקו נגד וויגאן בחוץ ושוב סבלה מחוסר היציבות המרגיז הזה, חוסר יציבות שמונע ממנה להשיג לאורך כל העונה שלושה נצחונות רצופים. ססק פברגאס שהיה מושעה ולא שיחק נגד וויגאן יחזור להרכב אך מן העבר השני אבו דיאבי שנפצע באותו משחק יצטרף לרשימת הפצועים שכוללת את אלמוניה, גיבס ו-ורמלאן. לבירמינגהאם יש סגל מלא אך בעיקר מאזן מרשים נגד קבוצות הטופ-5, כשהיא משחקת נגדם היא לא מרגישה נחיתות ומביטה ליריבות בגובה העיניים, אני אתן לה את הקרדיט גם הפעם. ההימור : X. רמת ביטחון : 2/10.

    עוד המלצות ווינר וטורים מומלצים לשבת בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    לא ברור לי איך היחס על ליברפול כל כך נמוך. למרות החיסורים של בולטון, שווה ללכת על בולטון לא מפסידה ביחד גבוה מאוד.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הימור מאוד מומלץ שלי הוא בני השרון (6-) בחולון. קשה לי לראות את חולון עומדת בקצב של בני השרון בלי מורן רוט וג'יימי ארנולד, שני השחקנים הכי טובים שלה. החיסרון של מורן רוט הוא קריטי, השחקן הזה הוא הברומטר של הקבוצה, מנהל את המשחק וגם קולע במספרים גבוהים. עם כל הכבוד לעמית בן דוד וליאור שגב, הם לא ברמה של הגארדים של בני השרון שנהנית גם מיתרון משמעותי בצבע עם לי ניילון ובאסטון. שון ג'יימס ייעדר גם הוא. ההימור: 2