המלצה למשחק: מכבי אשדוד - בני השרון‎ (+4)

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י eyalo_h, ‏29/12/10.

  1. eyalo_h Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/10
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק טוב צפוי להיות כאן, בייחוד שזה משחק גביע. מאיר טפירו אולי בהזדמנות האחרונה שלו לקחת תואר פוגש את בני השרון שנמצאת בתקופה גרועה מאוד.
    אשדוד ממוקמת במקום השני בליגה , ומגיעה אחרי נצחון ביתי מדהים על ירושלים, ואילו בני השרון מגיעה אחרי ניצחון ראשון מארבעה משחקים.

    דן שמיר הוא מאמן ששולט בקבוצה שלו באופן מדהים, וידוע כאחד שבמשחקי גביע הוא מרגיש בבית. הוא מגיע עם בני השרון כאשר היא ממוקמת במקום החמישי בליגה כאשר אחרי הניצחון המדהים על מכבי הגיע הנפילה הגדולה בדמות שלו הפסדים רצופים לגליל בבית ולאשקלון וירושלים בחוץ.

    באסטון נמצא בכושר טוב מאוד, ועושה רושם שהחיבור בינו לבין שאר הקבוצה רק הולך וניהיה טוב יותר, ביחד עם סיסה הם יוצרים חומה אווירית אדירה ורוב הקבוצות מעדיפות לקחת זריקות מבחוץ במקום לחדור ולקבל חסימה.

    מי שיחסר הערב בשורות השרוניים הוא רון סטיל, נכון גם משחק קודם הוא היה חסר והם ניצחו, אבל רון סטיל הוא שחקן שאין לו מחליף בשרון, הוא הגו טו גאי שלהם, כשהמשחק העומד תקוע פונים אליו כדי לנסות ליצור, אין לשרון גארד מחליף ברמה שלו, וגם ריברה שאמור לעשות את זה, ולפעמים גם מצליח מרבה לאבד כדורים ולבלגן את המשחק.

    מנגד מגיעה אשדוד כשהיא עם סגל קצר יחסית ורוטציה קצרה מאוד הם משחקים עם שלושה שחקנים בנוסף לחמישיה: איתן,מרטין וגור כשלפעמים גם שון דניאל מקבל דק' מעטות, אין ספק ששני משחקים בשבוע זה יותר מדי אמור הקבוצה של עופר ברקוביץ בייחוד בשביל טפירו שבמשחק האחרון הגיע ל 33 דק'. משלימים את מספר הדק' הרב בקבוצה הם צמד הגוש'ים קארטר ודאנקן שמשחקים כל ערב 38 דק'.

    במצב הזה עופר יהיה חייב ללכת יותר לספסל , וכרגע הוא בעמדת נחיתות, מהספסל של בני השרון יעלו, שרון ששון, באסטון, בן רייס, ריברה, ואילו מהספסל של אשדוד יעלו צעירים שלא קיבלו דק' בליגה.

    אני חושב שבני השרון יקחו את המשחק, וכשהליין לטובתם אני אפילו חושב שזה מתנה. 2 סולו.

    להמלצה המלאה והמלצות נוספות: http://www.win-line.net/rec-105.php