המלצות ווינר לארסנל - צ'לסי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏27/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    6. ארסנל - צ'לסי

    קרב הענקיות בין ארסנל (2) שתארח באיצטדיון האמרויות את צ'לסי (4) יהיה המשחק שינעל את המחזור ה-19 בפרמייר-ליג, הדרבי הלונדוני הזה בין שתיים מתוך שלוש הצלעות שמרכיבות את המשולש הבכיר בפרמייר-ליג (יחד עם מנצ'סטר יונייטד, הסיטי עדיין לא ראויים להגדרה הזו) הפך להיות משחק מרכזי במאבק על המקומות הראשונים בליגה. גם הפעם הדרבי הזה יעמוד בסימן השאלה הגדול בין הכדורגל היפה והטכני שמנהיג ארסן ונגר בארסנל לבין הכדורגל הכוחני של צ'לסי, סגנון משחק שז'וזה מוריניו בנה בשנים בהם אימן את הקבוצה ושאר המאמנים ממשיכים בדרכו. בשנים האחרונות הכדורגל הזה לא רק שלא מניב תארים לארסנל שמרבה למעוד במשחקים המכריעים, אלא גם גורם לה להפסיד בכל 5 המשחקים האחרונים נגד היריבה העירונית, צ'לסי. זה גם דיי בלט לעין בהפסדים של ארסנל לצ'לסי העונה (0:2 בסטמפורד-ברידג') ובמחזור האחרון בו היא הפסידה למנצ'סטר יונייטד. צ'לסי לא בתקופה טובה ובשבוע שעבר היא החמיצה הזדמנות לעלות לפסגה כשמשחקה נגד מנצ'סטר יונייטד נדחה, הבלוז לא ניצחו בארבעת משחקי הליגה האחרונים או ליתר דיוק מאז פיטוריו של עוזר המאמן ריי וולקינס, שיצר משבר מסויים בקבוצה. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    8. אנדר/אובר שערים (2-3) - ארסנל/צ'לסי

    9 מתוך 17 משחקי הליגה של כ''א מהקבוצות עד הלום הסתיימו בדיוק עם כמות של 2-3 שערים במשחק, גם 7 מתוך 10 המפגשים האחרונים בין ארסנל וצ'לסי הסתיימו בכמות השערים הזו, כמות שפחות או יותר מאפיינת את משחקי העונה בפרמייר-ליג בין קבוצות הצמרת. 1:1, התוצאה בה צ'לסי סיימה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, היא מהנפוצות ביותר במשחקים מהסוג הזה, קצת קשה לי לראות את צ'לסי מסיימה בתוצאה הזו בפעם הרביעית ברציפות, זה עדיין עשוי להיות מאוד מאוזן מבחינת המשחק ומבחינת השערים. ההימור : X. רמת ביטחון : 5/10.

    9. ר.ואן פרסי (ארסנל) - ד.דרוגבה (צ'לסי)

    הנתונים הסטטיסטיים יכולים להעיד שמכונת השערים של צ'לסי, דידייה דרוגבה, מאוד אוהב לשחק נגד ה"תותחנים" של ארסן ונגר. צ'לסי ניצחה את ארסנל בכל שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בליגה וביחס שערים 0-7, דידייה דרוגבה כבש 5 מתוך ה-7 האלה. שני החלוצים, ואן פרסי ודרוגבה, לא בדיוק נהנים מעונה יציבה בקבוצות האם שלהם, שניהם גם סבלו מפציעות העונה שהשאירו אותם בחוץ לאורך זמן. תאמינו או לא, השער של ואן פרסי נגד פרטיזן בלגרד במחזור האחרון של שלב הבתים בליגת האלופות היה שער הבכורה שלו העונה, בליגה הוא עדיין עומד על 0 שערים ואי אפשר כ''כ להאשים אותו - הוא פתח בסך הכל במשחק אחד ובשישה נוספים עלה מהספסל. לדרוגבה יש 8 שערים ב-14 משחקי ליגה בהם פתח העונה, בשני המחזורים האחרונים צ'לסי סיימה בתיקו 1:1 (טוטנהאם, אברטון) ודרוגבה כבש בשניהם. הסיכויים שנראה את ואן פרסי עולה בהרכב במשחק ליגה בפעם הראשונה מאז אוגוסט דיי סבירים, אבל הסיכויים שנראה אותו משחק 90 דקות או כובש נגד צ'לסי כשסובבים אותו המון כובשי שערים בקבוצה נמוכים, דרוגבה כשיר במאת האחוזים וכנראה גם לא יוחלף במהלך המשחק, הכוח ויכולת ההכרעה שלו זה אחד המאפיינים הבולטים שמבדילים בין הקבוצות. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    עוד המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il