המלצות כדורסל לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏25/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    9. ברק נתניה - הפועל חולון (+4)

    אני בפירוש עם נתניה היום. הם השפילו את חולון בראשון לציון, במשחק "בית" ומאז צירפו את ווישהאם ויאנג וחולון איבדו את ארנולד.
    אז נכון שחולון בריצה נהדרת, אבל בראון בצבע זה משהו שחולון יכולים רק או להסתכל עליו קולע נקודות או לעשות עבירות. אם נוסיף גם את העובדה כי בנקס הוא אחד השחקנים הטובים בליגה וכי ברנר שומר מצוין ויכול להתמודד עם רוט, נקבל הימור מצוין על הקבוצה הביתית שסוף סוף סיימה את שלב הבתים באירופה ותתפנה לליגה, שם היא בצרות ותתחיל לצאת מהן היום.
    נתניה -4, ביטחון בינוני-גבוה

    5. ניו יורק ניקס - שיקגו בולס (+2)

    כבר כתבתי לא מעט פעמים כי ניקס זו קבוצה של ריצות. אך מעבר לכך, אני גם חושב שבולס בלי נואה צריכים לקבל לפחות 4 נקודות בגארדן. ניקס ניצחו בשיקגו העונה כבר פעם אחת ולדעתי בהחלט מסוגלים לחזור על זה שוב בבית. הם התאוששו מההפסד הצורם לקליפרס בתבוסה על פילדלפיה וניצחון בוושינגטון וסה"כ, הם ניצחו תשעה מעשרת המשחקים האחרונים, אך יחד עם זאת, ניקס גם היו בריצה נהדרת ולמעט ההפסד לקליבלנד, הם ניצחו את כל ששת המשחקים האחרונים שלהם כפייבוריטית.
    בוזר מול אמארה ורוז מול פלטון אלו כמובן המפתחות למשחק היום ואני מאמין כי ניקס יצליחו לשמח את
    האוהדים בחג המולד.
    חשוב לציין אבל כי ניקס הפסידו בחג המולד הקודם במשחק המוקדם
    ניקס -2, ביטחון בינוני

    12. אורלנדו מג'יק - בוסטון סלטיקס (+3)

    אורלנדו ובוסטון נפגשו בחג המולד הקודם ואז זה נגמר בניצחון ברור של בוסטון אשר שיחקה בלי פירס ואם ניזכר גם בהדחה של אורלנדו מפלייאוף על ידי בוסטון, נבין שהיום נראה את הנקמה של המג'יק בבוסטון.
    אחרי הטרייד של דאלאס בעונה שעברה, דאלאס אחרי הפסד אחד יצאה לרצף של 13 ניצחונות. אז האם אורלנדו אחרי שני הפסדים תעשה ריצה של 26 ניצחונות רצופים? כנראה שלא. אבל לפחות שני ניצחונות רצופים היא תשיג בלא ספק.
    בלי רונדו אשר הוא השחקן שהכי קשה לאורלנדו להתמודד איתו, אני בהחלט צופה כי אורלנדו תנצח וכנראה גם יחסית בקלות.
    אורלנדו -3, ביטחון גבוה

    17. ל.א. לייקרס - מיאמי היט (+3)

    יש מצבים בהם אפילו לא צריך להסביר שום דבר. בעונה שעברה לה ברון השפיל את לייקרס בניצחון בסטייפלס סנטר בחג המולד והשופטים עזרו לו מאד בכך. אוהדי לייקרס זרקו דברים מהיציע מרוב עצבים, דבר שאני לא ראיתי קורה בעבר במשחקי נ.ב.א בכל ובטח לא במשחק לייקרס, שם הקהל רחוק מלהיות פנאטי.
    הפעם מיאמי מגיעה ומדובר בקבוצה יותר חלשה מקליבלנד בעונה שעברה. ווייד פצוע ולמרות שישחק, לא יהיה בשיא כשירותו. אודום, גאסול וביינום ישלטו ללא רחמים בצבע בשני צידי המגרש וקובי יבוא לעבוד.
    אין שום סיבה לקחת כאן את מיאמי לדעתי.
    לייקרס מנצחת - ביטחון מקיסמאלי ביותר
    לייקרס - 3, ביטחון גבוה

    עוד המלצות כולל גם המלצות ליום ראשון בפורום של http://iwinner.co.il