המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏18/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    39. מכבי חיפה - מכבי נתניה

    במחזור האחרון הצליחו מכבי נתניה ומאמנה ראובן עטר לעצור את הדהירה של הפועל באר שבע עם ניצחון קטן-גדול (0:1) בקופסא, ניצחון שבא אחרי חמישה משחקי ליגה ללא אחד כזה בהם לקחה הקבוצה מעיר היהלומים נקודה אחת בלבד. ניצחון שכזה לאחר תקופה לא טובה בדרך כלל פותח דלת לעוד נקודות או אולי מומנטום מסויים, לרוע מזלה של מכבי נתניה המשחק הזה כבר יהיה הרבה יותר קשה, נגד מוליכת הליגה מכבי חיפה בקרית אליעזר. למרות יכולת לא משכנעת מכבי חיפה מביטה על הליגה מהפסגה ולקחה 13 נקודות מתוך 15 אפשריות בחמשת משחקי הליגה האחרונים, לא פעם שמענו את האוהדים שלה במהלך המשחקים האחרונים קורא לעבר המאמן אלישע לוי להתפטר. ראובן עטר, שאת שנותיו היפות כשחקן בילה במכבי חיפה, כנראה יסתפק גם בנקודה מול קבוצת נעוריו ובמהלך השבוע תירגל הרכב שכולל מערך של חמישה שחקני הגנה (3 בלמים), סטייל לותר מתאוס פחות או יותר. במבט לאחור מכבי נתניה יכולה להיות מעודדת מהניצחון על הפועל באר שבע, גם גם לשאוב המון עידוד מהמאזן שלה ב-10 המשחקים האחרונים (כל המסגרות) נגד הירוקים - 5 נצחונות, תיקו, 4 הפסדים. אני לא בטוח שהמאזן הזה, המומנטום של מכבי נתניה ואפילו ראובן עטר יוכלו עם הרכב חלש הרבה פחות מזה של מכבי חיפה, להיות לה ליריב שקול בקרית אליעזר. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    43. בלקבורן - ווסטהאם

    בלקבורן רוברס שומרת על סטטוס קוו מסויים במשחקי הליגה האחרונים שלה - מנצחת בבית (2) ומפסידה בחוץ (3) בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה. אברהם גרנט לא עמד באולטימטום שהציבו לו הבעלים של הקבוצה ולקחת 3 נקודות (במקום 6) מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקי הליגה האחרונים, באורח פלא (או שלא) המאמן הישראלי עדיין נשאר בתפקיד. למרות שווסטהאם (12 נקודות) נועלת את הטבלה ובלקבורן (21 נקודות) נמצאת יותר בכיוון המרכז, היה זה שבוע קצת סוער באי-ווד פארק לאחר שהוחלט לפטר את המאמן סם אלרדייס בשל טענה לבנייה מחדש של הקבוצה. אברהם גרנט יקווה שהשחקנים שלו (בעיקר אובינה, פיקיון, קול, ספקטור וברהאמי אם ישחק) ישחזרו את היכולת מהנצחונות על מנצ'סטר יונייטד בגביע ו-וויגאן בליגה וינסו לנצל את ההלם הראשוני שלאחר הפיטורים של אלרדייס. אני אתן לכך סיכויים לא גבוהים, גם בגלל היחס הנאה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    58. בית''ר ירושלים - הפועל קרית שמונה

    המשחק הכי לא צפוי במחזור, איך לא, ייערך באיצטדיון טדי ויפגיש בין בית''ר ירושלים (מקום 12, 15 נקודות) להפועל קרית שמונה (מקום 3, 26 נקודות). בשבוע שעבר הובסה בית''ר ירושלים 0:3 בעכו, הפסד שבא אחרי תקופה טובה מאוד של הקבוצה ושערים ראשונים שהיא סופגת מאז ההפסד להפועל פתח תקוה, איי שם בתחילת נובמבר. הפועל קרית שמונה איבדה את המקום הראשון בחודש האחרון ואפילו התדרדרה עד למקום השלישי בעקבות רצף של שלושה משחקים בליגה בהם היא לא ניצחה, סיימה בתוצאות תיקו נגד מכבי פתח תקוה (בית) והפועל באר שבע (חוץ), במחזור האחרון היא נוצחה על ידי מכבי חיפה בבית. בית''ר מעולם לא ניצחה את קרית שמונה בטדי במשחק ליגה ותקווה לעשות זאת בפעם הראשונה במשחק שמאוד חשוב למוראל ולהתנהלות של הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב, רן בן שמעון מן העבר השני ממשיך לסבול מחוסר מזל ולאחר שכבר איבד את וויהאם עמאשה (מלך השערים) לתקופה הקרובה, גם ברק בדש שממלא את מקומו ומגלה יכולת טובה נמצא בספק גדול למשחק בטדי. גם בית''ר ירושלים תחסר את אחד המרכיבים החשובים שלה בהתקפה, עמית בן שושן (מושעה). כמו שהתחלתי את הכתבה - מדובר במשחק הכי לא צפוי במחזור, לא ברור איזה בית''ר נראה במשחק הזה אבל מה שבטוח זה שהפועל קרית שמונה (שכבר ניצחה את הפועל ומכבי ת''א) הרבה יותר יציבה ועולה בביטחון לכל משחק, גם ללא עמאשה ובמומנטום שלילי היא יכולה לנצח את בית''ר בטדי. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    69. אספניול - ברצלונה

    במוקד משחקי המחזור ה-16 יעמוד כמובן הדרבי הגדול של קטאלוניה בין ברצלונה לאספניול שייערך בקורנייה אל-פראט, מגרשה של אספניול. הדרבי הזה צפוי מבטיח הרבה וצפוי להיות חם מהרגיל, למרות שהמכונה של ברצלונה כבר ניצחה תשעה משחקים רצופים בכל המסגרות (מאז ה-1:1 נגד קופנהאגן בליגת האלופות), היא יודעת שהיריבה העירונית יכולה להיות בעייה רצינית בדרך אולי לאיבוד המקום הראשון לפני היציאה לפגרה. כל אוהד כדורגל ספרדי יזכור את הדרבי המאכזב בניהן באיצטדיון הזה בעונה שעברה, איך שאספניול הצליחה לעצור את המכונה המשומנת של פפ במשחק שנראו בו יותר עבירות מאשר כדורגל. מאזן מושלם של אחת מהן לבטח ישבר במשחק הזה - אספניול ניצחה את כל 7 משחקי הבית שלה בליגה וביחס שערים מדהים (2-12), ברצלונה ניצחה את 7 משחקי החוץ שלה בליגה וביחס שערים הרבה יותר מדהים (3-24). ברצלונה, כמו לכל משחק בכל איצטדיון, עולה כפייבוריטית וגם תקבל עודף מוטיבציה במשחק שהוא דרבי, אבל לדרבי חוקים משלו ואני מטיל ספק קטן על היכולת של הבלאוגראונה לנצח את המשחק הזה, את הסיכוי הזה אני אנסה לנצל בתיקו ביחס גבוה מאוד שמציע הווינר (4.90), אבל בהימור שהוא נטו בשביל הכיף ובמחשבה פשוטה שלדרבי חוקים משלו, ושגם המכונה המשומנת הזו שנקראת ברצלונה מאבדת נקודות מידי פעם. ההימור : X. רמת ביטחון : 1/10.

    74. מילאן - רומא

    במוקד המשחקים של המחזור ה-17 בסריי-א, הליגה האיטלקית הבכירה, יעמוד קרב הענקיות בין מילאן שתנסה להמשיך לבסס את מעמדה בצמרת ולברוח ליריבות שלה לבין רומא שמקווה להמשיך במגמת השיפור שלה. המשחקים בין רומא ומילאן תמיד היו מעניינים ובגדר של משחק בין שתיים מהקבוצות הטובות באיטליה, אני לא חושב שניתן להשוות 17 אליפויות של מילאן או 7 זכיות שלה בליגת האלופות ל-3 אליפויות איטליה של רומא או זכייה אחת בגביע אופ''א איי שם בתחילת שנות ה-60, אבל עדיין אין ספק שמדובר במשחק של קבוצות דומיננטיות בליגה. למילאן יש כעת 36 נקודות, שש יותר מיובנטוס שנמצאת במקום השני, זאת אומרת שאת הפער שלה בצמרת היא יכולה להגיד ל-9 נקודות, לפחות עד משחקה של יובנטוס ביום ראשון. במחזורים האחרונים מילאן מוכיחה שהיא לא רק קבוצה של שחקן אחד (איברהימוביץ'), כך למשל רוביניו כבש שער אחד בכל אחד משלושת משחקי הליגה האחרונים ואפילו קווין פרינס בואטנג כבש בשתי הנצחונות האחרונים של הקבוצה בליגה. רומא, עדיין ללא מירקו וויצ'יניץ' (פצוע), הסתפקה ב-0:1 קטן על נועלת הטבלה, בארי, במחזור האחרון, אם היכולת שלה מאותו משחק תבוא לידי ביטוי גם בסן-סירו היא עלולה לצאת משם מובסת, אבל גם ביום טוב של רומא קשה לי להאמין שהיא תיצא עם משהו מהסן-סירו, מילאן עם איברהימוביץ' באמת שגדולה מידי על הליגה הזו. ההימור : 1. רמת הביטחון : 6/10.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/12/10
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    בלקבורן לדעתי זה הבאנקר מכל המשחקים בפרמיירליג. קבוצת בית מעולה. וכן, אני יודע שאלרדייס פוטר.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0