המלצות ווינר ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏17/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת
    http://iwinner.co.il/gamestats.aspx?gid=18641&pid=95

    בשני המחזורים האחרונים הפועל כפר סבא לקחה נקודה אחת בלבד, היא סיימה בתיקו נגד רעננה ובמחזור האחרון הפסידה למכבי באר שבע (שניהם משחקי חוץ), תוצאות מאכזבות שבאו אחרי שישה נצחונות רצופים בליגה וגרמו לקבוצתו של תומר קשטן לאבד את המקום הראשון, ניצחון על אחי נצרת יחזיר אותה זמנית לפסגה, לפחות עד משחקה של רמת השרון. הפועל כפר סבא הוליכה את הליגה כמעט לאורך כל שלבי העונה עד כה, התוצאות האחרונות גרמו לה לאבד את הפסגה וגם ערערו את מעמדה בצמרת הצפופה, האם ישנו סיכוי למשבר ? כל תוצאה פרט לניצחון ביתי על מכבי אחי נצרת, תכניס את הקבוצה לברוך רציני. מה שבטוח, קבוצה אחת במשבר תופיע על כר הדשא וקוראים לה מכבי אחי נצרת, הקבוצה מהמגזר פתחה את העונה עם מינוס 9 נקודות, מחקה אותו מהר מאוד ומהר מאוד גם לא התביישו בקבוצה להצהיר על שאיפות לפלייאוף עליון. חלומות לחוד ומציאות לחוד, זה היה ברור שמכבי אחי נצרת לא תוכל לשמר את היכולת מפתיחת העונה עד לסיומה ובארבעת משחקי הליגה האחרונים היא ירדה מנוצחת שלוש פעמים, הפסדים שהחזירו אותה עמוק לתחתית. מכבי אחי נצרת מגלה קושי גדול במשחקים נגד קבוצות מהטופ-6 (שם הגיעו כל ההפסדים שלה), להפועל כפר סבא יש צ'אנס טוב במשחק נוח למדי לחזור למסלול הנצחונות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 8/10.

    3. הפועל נצרת עילית - אחווה עראבה
    http://iwinner.co.il/gamestats.aspx?gid=18643&pid=95

    המחזור ה-15 בליגה הלאומית יכול להביא לנו תפנית דיי מדהימה בתחתית הליגה הלאומית, לפחות איך שזה נראה כרגע. מישהו היה מאמין שאחווה עראבה תהיה מסוגלת לצאת מהמקום האחרון ? כנראה שלא, אבל ניצחון שלה על הפועל נצרת עילית ככל הנראה יגרום לזה לקרות. הפועל נצרת עילית הרגישה על בשרה את מה שאחווה עדיין לא הצליחה לצאת ממנו במהלך כל העונה - עונה גדושה בבעיות פיננסיות הביאה את הפועל נצרת עילית למצב של פירוק בשבוע האחרון (חובות של שלושה מיליון שקל), ממאזנה כמובן יופחתו אוטומטית 9 נקודות כאשר עד כה היא לקחה שמונה בלבד ואת המחזור הזה היא כבר פותחת במינוס של נקודה. אחווה עראבה עדיין עם מינוס שתי נקודות וכש-השם הזה, אחווה עראבה, עולה לנו בראש אנו מיד חושבים על הקבוצה הגרועה בלאומית, עכשיו זה דווקא בכלל לא נראה ככה : צריך לשים לב לעובדה שאחווה עראבה (8 הפסדים) הפסידה פחות משחקי ליגה מהפועל נצרת עילית (10 הפסדים), ספגה שער אחר פחות ובסך הכל כבשה שלושה שערים פחות ממנה, אז אולי בכל זאת לא מדובר בקבוצה הגרועה בליגה הלאומית שמאמצע חודש נובמבר כבר נראית קבוצה אחרת מזו שפתחה את העונה - היא סיימה בתוצאות תיקו מפתיעים במשחקי חוץ נגד הפועל ראשון לציון ומכבי ג'ת, קטפה את ניצחון הבכורה שלה (הכח עמידר ר''ג) ובמחזור האחרון הפסידה רק 1:0 לסקציה נס ציונה מהצמרת. היחס שווה את הסיכון. ההימור : 2. רמת ביטחון : 2/10.

    7. דואיסבורג - בוכום
    http://iwinner.co.il/gamestats.aspx?gid=18647&pid=95

    בעקבות דחיית המשחק בין אוהה לפרנקפורט (אוהה היחידה שנמצאת מעל דואיסבורג בטבלה והייתה אמורה לשחק ביום שישי), ניצחון של דואיסבורג יעלה אותה זמנית למקום הראשון בליגה, מוטיבציה גדולה בקרב השחקנים. כדי לעשות כן היא צריכה לנצח את בוכום, קבוצה ששואפת להיות בצמרת אבל ערב המחזור ה-17 מדורגת רק במקום התשיעי עם חמש נקודות פחות מדואיסבורג, בשורה התחתונה - הסיכויים של בוכום לסיים את העונה במקומות 1-3 נמוכים מאוד. על ההבדלים בין דואיסבורג לבוכום אפשר גם לספר מבחינת מאזן השערים - דואיסבורג כבשה שמונה שערים יותר וספגה שישה פחות, השילוב הקטלני בהתקפה בין בליאק הסרבי (7 שערי ליגה) למאיירהופאר האוסטרי (6 שערי ליגה) הופך את דואיסבורג לקבוצת התקפה אפילו יותר טובה מזו של הרטה ברלין. זה נכון שדואיסבורג לא נמצאת בכושר טוב ובזמן שבוכום ניצחה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה (כולם נגד יריבות מהתחתית), דואיסבורג ניצחה רק פעם אחת (את הרטה ברלין בחוץ), אבל אני לא חושב שלמומנטום יהיה תפקיד מכריע במשחק הזה, דואיסבורג פשוט הרבה יותר טובה - נהנית מיתרון הביתיות - עם ניצחון היא תעלה זמנית לפסגת הליגה. בוכום גם תחסר את הקשר הותיק פול פרייר (פתח ב-12, שער אחד, 4 בישולים) שמשחק בשורותייה מאז 2008 (אחרי 112 הופעות במדי באייר לברקוזן) ואת הבלם השבדי מתיאס קונצ'ה שפתח בכל עשרת משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    16. בורוסיה מינשנגלדבאך - המבורג
    http://iwinner.co.il/gamestats.aspx?gid=18647&pid=95

    המחזור ה-17 בבונדסליגה יצא לדרך ביום שישי בערב בבורוסיה-פארק, איצטדיונה הביתי של בורוסיה מינשנגלדבאך (נועלת הטבלה, 10 נק') שתארח את המבורג (מקום 9, 21 נק'). למרות הפערים בטבלה ופערי האיכות הגדולים לטובתה של המבורג שאומנם מחזיקה בסגל שחקנים מבוגר כדוגמת רוד ואן ניסטלרוי או זה רוברטו אבל עדיין אחד כזה שחייב להיאבק לפחות על מקומות 3-6 בליגה, שתי הקבוצות נמצאות במצב זהה בחמשת משחקי הליגה האחרונים - ארבעה הפסדים, ניצחון אחד ! בורוסיה מינשנגלדבאך עדיין לא ניצחון ביתי בשמונה משחקי ליגה ונגד המבורג שמגיעה כחיה פצועה זה יהיה קשה מאוד, ההתקפה הרעבה לשערים של המבורג עשויה למצוא כמה פעמים את הרשת מול קבוצת ההגנה החלשה בליגה (45 שערי חובה ב-16 משחקים) שעדיין חסרה את השוער הבכיר לוגאן ביילי ואליו יצטרף גם הבלם טוביאס לוולס (מושעה) שפתח בכל משחקי הליגה של הקבוצה. בנוסף אליהם ייעדרם גם החלוץ הארגנטינאי ראול בובאדילה (3 שערים, 3 בישולים) שהיה המפתח לניצחון הליגה האחרון של הקבוצה - כבש צמד ובישל אחד בניצחון 0:4 על פ.צ. קלן. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    המלצות ווינר רבות נוספות בפורום של http://iwinner.co.il
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/12/10