המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏16/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    65. יובנטוס - מנצ'סטר סיטי

    מיד לאחר הגרלת שלב הבתים היה דיי ברור שיובנטוס ומנצ'סטר סיטי, שתי מועמדות טבעיות לזכייה בתואר, יתמודדות בניהן על מקומות 1-2 בבית A ללא הרבה תחרותיות מצד לך פוזנאן וזלצבורג, הקבוצות שמשלימות את הבית. הפלא ופלא, יובנטוס מגיעה למשחק האחרון בשלב הבתים מהמקום ה-3 בבית וללא כל סיכוי להעפיל לשלב הבא למרות קמפיין נקי מהפסדים, רק שבכל המשחקים שלה במפעל לא נפלה הכרעה. במשחק שהוא בעיקר על היוקרה, שני המאמנים - מאנצ'יני של מנצ'סטר סיטי ומכיר היטב את הליגה האיטלקית לאח קדנציה ארוכה על הקווים של אינטר, ולואיג'י דל נרי שכבר חושב על משחק הליגה הבא (בעוד שלושה ימים נגד קייבו), צפויים לתת מנוחה למרבית שחקני ההרכב הראשון מבלי קשר לעובדה שיובנטוס לא יכולה לשתף את קווליארלה (כבש צמד ניצחון על קטאניה) ואקווילני (בישל בניצחון על לאציו). המשחק הקודם בין הקבוצות שנערך באנגליה הסתיים ב-1:1, יחסי הכוחות בין הקבוצות דיי שווים ולמרות שההמלצה שלי תהיה תיקו, אני גם נותן סיכויים סבירים לניצחון של מנצ'סטר סיטי, למרות שהמשחק ייערך בטורינו. ההימור : X.

    67. באייר לברקוזן - אתלטיקו מדריד

    באייר לברקוזן כבר הבטיחה את המקום הראשון בבית מבלי קשר לתוצאה שתשיג במשחק הבית נגד אתלטיקו מדריד שחייבת ניצחון כדי להימנע ממבוכה גדולה. לאתלטיקו מדריד יש אותה כמות נקודות כמו זו של אריס סלוניקי שתארח את רוזנבורג וכנראה תיקח ממנה שלוש נקודות, אתלטיקו תעלה את ההרכב החזק ולהימנע מהדחה מהמפעל כבר בשלב הזה. אני לא יודע אם יש הרבה אנשים שיסכימו איתי בהשוואה הזו, אבל ראוי לציין שלברקוזן לקחה 32 נקודות ב-16 מחזורים בבונדסליגה בעוד אתלטיקו מדריד לקחה 23 בלבד ב-15 משחקים בליגה הספרדית שם היא כבר הפסידה ארבעה מתוך שבעה משחקי חוץ. זה דיי ברור שלברקוזן לא תעלה את ההרכב החזק, אבל החלוץ סטפאן קישלינג חוזר מפציעה ואולי יקבל הזדמנות כבר במשחק הזה. אתלטיקו כרגיל סובלת גם העונה מחוסר יציבות גדול, חולשה אדירה במשחקי החוץ וחוסר יכולת להכריע במאני-טיים, כמה שהמשחק הזה לא משמעותי ללברקוזן אני לא אתפלא אם היא תנצח. ההימור : 1.

    70. ליל - גנט

    בית C הוא מהבודדים שעוד נשאר פתוח (לפחות המאבק על המקום השני), ליל תארח גנט בקרב ישיר על אחד הכרטיסים האחרונים לשלב הבא בליגה האירופית. למרות קמפיין לא מוצלח של ליל (ניצחון, 2 תיקו, 2 הפסדים) היא מגיעה למחזור האחרון במפעל מעמדה זינוק נהדרת לשלב הבא - שתי נקודות מפרידות בינה לבין המקום השני (גנט) וניצחון שלה בצרפת כבר ישנה את התמונה בפעם האחרונה. גנט מגיעה למשחק ברצף של ארבעה נצחונות (3 ליגה, 1 ליגה אירופית) ותהיה זקוקה בעיקר להגנה טובה, אך תצפה לקבל תפוקה גם מהחלוצים שלה, כדוגמת שלומי ארבייטן הישראלי. ליל היא ללא ספק מסוג הקבוצות שהליגה הצרפתית לא כל כך התרגלה להכיר בשנים האחרונות - התקפה, התקפה ובעיקר התקפה ! 32 שערים היא כבשה ב-17 משחקים בליגה אותה היא מוליכה, במשחק הבית האחרון היא הבסיה 3:6 את לוריין וביום שבת היא גם גילתה מעט ווינריות כשחיכתה עד הדקה ה-90 לשער ניצחון של טום דה מלו (מחליף) במשחק החוץ נגד ארלה אבניון, בכך היא שמרה על המקום הראשון. ליל תחסר פעם נוספת את החלוץ הצעיר מחוף השנהב, ג'רביניו, שחקן שמבוקש ע''י מחצית מהקבוצות החזקות ביבשת ונחשב לכישרון אדיר. זה עדיין לא מוריד מערך ההתקפה של ליל שנהנית מארסנל חלוצים גדול מאוד - אדן הזארד הבלגי בן ה-19 הוא עוד פוטנציאל אדיר שגדל בליל ומבוקש על ידי קבוצות גדולות, מוסא סאו (24) הסנגלי שמוליך את הליגה הצרפתית עם 13 כיבושים, פייר-אלן פראו (ליון, פ.ס.ז' בעבר) הוותיק ואותו ברזילאי, טום דה מלו, שכבש את המנצח נגד ארלה בשבת. ליל סיימה עם גנט בתיקו 1:1 את המשחק בניהן שנערך בבלגיה, היא מעולם לא הפסידה ליריבה בלגית במשחק בית במפעלים אופ''א השונים. רק בעונה שעברה היא פגשה את גנק בפלייאוף העלייה למפעל הזה והביסה אותה 3:6 בסיכום שני המשחקים - ליל ניצחה את גנק 2:1 בבלגיה ו-2:4 בצרפת. ההימור : 1.

    82. א.א.ק. אתונה - זניט סט.פטרסבורג

    תוצאת תיקו במשחק הזה מאוד תשרת את א.א.ק. אתונה שצריכה נקודה כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא. זניט סט.פטרסבורג שסיימה את העונה שלה בליגה הרוסית כאלופה (28/11) כבר הבטיחה את המקום הראשון בבית אבל עם 5/5 נצחונות בשלב הבתים, קבוצתו המצויינת של לוצ'יאנו ספאלטי תנסה לסיים אותו עם מאזן מושלם ופרס כספי כבונוס. זניט יצאה למשחק ביוון ללא מספר שחקני מפתח כדוגמת החלוץ קרז'אקוב והקשרים ביסטרוב ודני, אבל בהרכב זהה (פחות או יותר) היא ניצחה 1:3 את אנדרלכט ברוסיה. פערי האיכות נוטים בצורה ברורה לטובתה של זניט, היא קבוצה מאוד חזקה ובעונה הבאה כבר נראה אותה בליגת האלופות, העובדה שהיא יצאה ללא מספר שחקנים משמעותיים ותשחק ביוון מעט תקשה עלייה לסיים עם מאזן מושלם את הבית, א.א.ק. אתונה חייבת את הנקודה הזאת. ההימור : X.

    המלצות ווינר נוספות בפורום של http://iwinner.co.il