המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏13/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    59. מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה

    מכבי אחי נצרת פתחה את העונה עם מינוס 9 נקודות שממנו היא כבר יצאה מזמן בזכות מאזן מרשים בליגה (5 נצחונות, 5 תוצאות תיקו, 3 הפסדים) ובקבוצה גם לא התייבשו להצהיר בפתיחת העונה שעם סגל הנוכחים השחקנים וחרף מינוס הנקודות, הם מכוונים לעבר פלייאוף עליון. המחזורים האחרונים קצת מבשרים אחרת לקבוצה מהמגזר, בארבעת האחרונים בליגה היא ניצחה פעם אחת בלבד (את הפועל נצרת החלשה) ושוב חזרה לאבד מעט מהתוצאה שהיא צברה. הפועל רעננה (25 נקודות) שנמצאת בצמרת הגבוהה נהנתה לראות את הפועל כפר סבא מפסידה בשבת למכבי באר שבע וניצחון שלה יצמצם את הפערים ממקומות 1-2 לארבע נקודות בלבד, אבל יותר חשוב לחדש את פער על פני נס ציונה שנמצאת מתחתייה, ניצחה ביום שישי והשוותה את כמות הנקודות שלה לזו של רעננה. למרות שספגה 3 שערים בשני משחקי הליגה האחרונים אין ספק כי קבוצתו של לחמן מחזיקה בקו האחורי הטוב בליגה, מכבי אחי נצרת כנראה תשחק ללא הקשר רותם שמול (5 שערי ליגה) שנפצע במחזור האחרון ואני בספק גדול לגבי היכולת שלה להבקיע. לחמן ורעננה צריכים להבין שכדי להיבנות בצמרת, צריך ללמוד להכריע משחקים. ההימור : 2.

    68. הפועל קרית שמונה - מכבי חיפה

    עדיין לא ברור אם המשחק בין הפועל קרית שמונה למכבי חיפה כן יתקיים כמתוכנן ביום שני או שבסופו של דבר יידחה בעקבות הגשמים העזים והמגרש המוצף. אני כמעט בטוח שהמשחק לא יצא לפועל כמתוכנן וגם אם כן מה שקרה במשחק בין בני יהודה להפועל ת''א (ראשון) עשוי לחזור על עצמו, אבל בואו נקבל מעט על רקע על המשחק : מכבי חיפה (28 נקודות) מדורגת במקום הראשון בעוד הפועל קרית שמונה (26 נקודות) מדורגת במקום השלישי, הפועל תל אביב (2) חוצצת בניהן. ניצחון של הירוקים יבסס את מעמדם במקום הראשון, ניצחון של קרית שמונה יעלה אותה על פני מכבי חיפה למקום השני וכנראה גם על חשבון הפועל ת''א, לפחות עד שזו תשלים את משחקה נגד בני יהודה, כך שגם לה יש את האופציה לחזור לפסגה בתום המחזור. קרית שמונה עדיין ללא הפסד במשחק ביתי בליגה (4 נצחונות, 3 תוצאות תיקו), למכבי חיפה יש את מאזן החוץ בליגה (6/7 נצחונות) והיא תנסה לנצל את העובדה שקרית שמונה נמצאת במצב לא הכי טוב ערב המשחק - היא לא הצליחה להכריע את שני משחקי הליגה האחרונים בהם סיימה בתיקו, היא כמובן חסרה את מלך השערים שלה וויהאם עמאשה (ייעדר זמן רב) ואליו צפויים להצטרף גם הקשר נג'ובו והמגן אורי שטרית, מה שיצור לרן בן שמעון לא מעט כאבי ראש לקראת משחק הצמרת. מכבי חיפה כבר נקלעה לפיגור 1:0 מול הפועל עכו במחזור האחרון וכולנו שמענו את דרישות הפיטורים מצד הקהל הירוק אל עבר מאמן הקבוצה, אלישע לוי, בסופו של דבר מכבי חיפה ניצחה 1:3 את המשחק אבל שוב ביכולת לא משכנעת בכלל. כמו שהזכרתי, אם מכבי חיפה תנצח היא תשבור מאזן נקי מהפסדים של קרית שמונה במשחקי הבית, במידה וקרית שמונה תנצח היא תהיה הראשונה העונה בליגה לעשות זאת על תקן מארחת מול מכבי חיפה, אני לא חושב שתיפול הכרעה וצפוי משחק מאוד צמוד בו שתיהן יכולות לקחת את היתרון, אבל גם לאבד אותו. ההימור : X.

    76. טריאסטינה - טורינו

    טורינו (מקום 7, 26 נקודות) יוצאת למשחק חוץ מול הקבוצה שמדורגת במקום הלפני אחרון, טריאסטינה (17 נקודות), ותקווה לשפר את מאזן החוץ שלה (ניצחון אחד בשמונה משחקים) שהופך להיות ההבדל העיקרי בינה לבין כל הקבוצות שנמצאות מעלייה. טורינו ללא הפסד בשבעת משחקי הליגה האחרונים ולקחה גם תוצאות תיקו במשחקים מול יריבות שנמצאות מעלייה (רג'ינה - חוץ, סיינה - בית), טריאסטינה לא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים - כולם מול יריבות שנמצאות מעל טורינו בטבלה, בשני המשחקים האחרונים היא מובסת בחוץ על ידי צ'יטאדלה (12) ומנוצחת בבית על ידי גרוסטו (15). אין ספק שטורינו פייבוריטית במשחק כזה אבל את היכולת שלה במשחקי הבית היא לא מצליחה לשחזר גם בחוץ, גם ללא הבלם פרנצ'סקו פרטאלי (מושעה) טורינו שווה פה נקודות. ההימור : X.

    78. ולנסיה - אוססונה

    במשחק שינעל את המחזור ה-15 בליגה הבכירה בספרד תארח ולנסיה את אוססונה במסטאייה ותקווה לשמור על מעמדה במקום החמישי לאחר שהפסידה לריאל מדריד בברנבאו (0:2) בשבוע שעבר. באמצע השבוע שעבר הצליחה ולנסיה להוביל עד הדקה ה-62 באולד-טראפורד על מנצ'סטר יונייטד (ליגת האלופות), בסופו של דבר המשחק שנעל את שלב הבתים במפעל היוקרתי הסתיים ב-1:1 ו-ולנסיה בכל מקרה העפילה מהמקום השני. אוססונה נמצאות במקום ה-13 בטבלה ולקחה 9 נקודות פחות מולנסיה, היחס הנמוך על ולנסיה (1.25) משקף את הבדלי הכוחות הגדולים לטובתה של ולנסיה ואת העובדה שלאוססונה יש את מאזן החוץ הגרוע בליגה (6/7 הפסדים ללא ניצחון). בגזרת הפצועים ולנסיה תמשיך לעלות את ויסנטה גואייטה (שוער 3) בין הקורות בעקבות פציעותיהם של מויה וסזאר, למי שלא שם לב הוא במקרה נבחר לשוער המחזור האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות עקב הופעה מצויינת באולד-טראפורד (כן, חלף גם על פני אניימה), העטלפים גם ישחקו ללא דוויד אלבלדה שהורחק במשחק נגד ריאל מדריד וללא מהמט טופאל ומנואל פרננדס הפצועים. אוססונה תשחק ללא הבלם דאמיה (פתח ב-12/14), החלוץ קרלוס ארנדה (פתח ב-9/14, כבש פעמיים) ומי שנמצא בספק הוא הקשר חבייאר קאמונס (הרכב). ההימור : 1.

    80. מנצ'סטר יונייטד - ארסנל

    במוקד המחזור ה-17 בפרמייר-ליג יעמוד המשחק שינעל אותו בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל, קרב ישיר על המקום הראשון בין שתיים מהקבוצות החזקות ביבשת. בעונה שעברה היו אלה השדים האדומים שיצאו עם ידם על העליונה בשני משחקי הליגה בניהן (בית/חוץ), ארסנל לא לקחה שלוש נקודות באולד-טראפורד מאז 2006. זה יהיה משחק בין הכדורגל היפה של ארסנל שכנראה הכי מזכיר את מכונת ההתקפה מברצלונה רק בגירסא יותר צעירה, לבין הטקטיקה והמשחק החזק שמכין אלכס פרוגסון לעמיתו הצרפתי, ארסן ונגר. בגזרת החיסורים שתי הקבוצות יהנו מסגלים כמעט מלאים ועם אותם חיסורים מהחודשים האחרונים שכבר הפכו ללא כל כך קונקרטיים, שתיהן צפויות להעמיד הרכבים חזקים. שחקן מנצ'סטר יונייטד, פטריס אברה, דאג לחמם היטב את האווירה כשהזכיר שארסנל לא זכתה בתואר כבר 5 שנים ואמר שאין לה סיכוי לזכות בתואר האליפות גם השנה, הוא גם טען כי עם כל הכבוד למשחק ההתקפה המשובח של התותחנים ברגעי האמת אין לה את יכולת הסיום ובטח שלא את החוזק והכוח שיש לקבוצתו. אני מסכים איתו ומאמין שמנצ'סטר יונייטד לעיני הקהל הביתי פשוט גדולה מידי גם על ארסנל הנוכחית. ההימור : 1.

    עוד הרבה המלצות בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    לא חושב שאחי נצרת תפסיד בבית לרעננה, זה יותר בכיוון של 1/X.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.telesport.co.il/codenew1024/article.aspx?id=28917

    ובנוסף המלצה שאני מאוד ממליץ לאמץ אותה:

    שרלרואה (7+) - אולימפיאקוס: משחק של להיות או לחדול עבור הבלגים, שחייבים לנצח את המשחק הזה אחרת הם מאבדים סיכוי להעפיל לטופ 16. אין ספק שאולימפיאקוס מוכשרת בהרבה, אבל ראינו אותה מתקשה מאוד במשחקי החוץ שלה העונה והיא נחלה כבר הפסדי חוץ למלאגה, לריאל מדריד ואפילו לבאמברג הנמושה. הבלגים, שמגיעים למשחק הזה בסגל מלא, ניצחו את שלושת משחקי הבית האחרונים שלהם בהפרש ממוצע של 15 הפרש (!), כולל ניצחונות מרשימים על ריאל מדריד ומלאגה. יתרון הביתיות הסופר משמעותי פה והעובדה ששרלרואה, בניגוד לאולימפיאקוס, יכולה להרשות לעצמה להפסיד, הופך את ההימור הזה להימור הכי טוב לטעמי הערב. ההימור: 1
     
  4. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    כבר חודש לא נגעתי בווינר, שזה הכי חשוב.

    אבל,
    אני עדיין מרבה להסתכל על התכנייה 'כתחביב',
    וכל פעם אני חושב שהווינר מגזימים ביחסים:

    איך יכול להיות שהתיקו בקלאסיקו הוא 3 וריאל מדריד מקבלת יחס של 3.15 ?! עובדה, הפסידו.
    איך יכול שבאיירן מקבל יחס של 3.4 (בערך) מול רומא?! עובדה, הפסידו.

    אז לפעמים אני גם פוגע,
    אבל יש לי רצף ארוך של סינגלים ש'חשבתי לשים' ותיאורטית נפלתי בהם.
    לכן, אם ייצא לי להמר שוב פעם (חמסה חמסה), אני אלך נגד התחושה הראשונית שלי.

    התחושה הראשונית שלי היא שהיחס הגבוה על תיקו ועל ארסנל במשחק היום הוא מוגזם לחלוטין, כלומר, שיש סיכוי טוב מאוד ל 2X.
    כך שהייתי הולך בכל הכוח על יונייטד http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/10
  5. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    הייתי נזהר היום מלשים על יונייטד כי ארסנל קבוצת חוץ הכי טובה בליגה (הפסידה רק לצ'לסי הדורסנית של פתיחת העונה), ובכלל משחקת הרבה יותר משוחרר מאשר בבית, שם היא הפסידה לשתי עולות חדשות.
    אני ממש לא אופתע אם ינצחו באולד טראפורד.

    מצד שני, גם בקלאסיקו אנשים אמרו את אותם דברים...
     
  6. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    ומה שווים כל הניתוחים האלה כשאנחנו מדברים על כדורגל?
    פנדל בדקה השנייה,
    כרטיס אדום, טעות מטופשת של בלם או שוער...

    להתרחק!
     
  7. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    זה מה שאני אומר.

    ובכלל תחפשו משחקים אחרים להמר עליהם.

    זה המשחק שבו צריך להנות מהצפיה בו ולא להיות במתח 90 דק' ולהתפלל לאיזה קרן או פנדל.
     
  8. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאמין ביונייטד, היא פשוט יודעת לנצח את המשחקים הגדולים בעיקר בבית שלה. מה גם שהולך לה מצויין במפגשים מול ארסנל בשנים האחרונות. יונייטד בשבילי
     
  9. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    לגמרי.

    אם כבר להרוס את חוויית הצפייה בגלל הווינר,
    שיהיה איזה משחק ביורוליג או בליגת העל.
     
  10. Carlo Zampa Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    630
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה להרוס?
    לראות משחק כזה עם איזה ווינר מאצ' בקטנה - תענוג. שמתי 3-2 ליונייטד ב30... סתם לכיף, פשוט אני לא רוצה להתבאס אם אני אראה שער מוקדם של ארסנל ובגלל זה עשיתי הרבה גולים.