המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏11/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    33. מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה

    נצחונות 0:2 על בני יהודה (בית) ומכבי נתניה (חוץ) החזירו אותה למסלול הנצחונות וגם בחזרה לרביעיה הראשונה בליגה, מכבי פתח תקוה של פרדי דוד נמצאת שתי מקומות פחות ממכבי תל אביב עם יתרון 4 נק' לצהובים. המלאבסים מגיעים למשחק בכושר טוב וללא הפסד בארבעת משחקי הליגה האחרונים (2 נצחונות, 2 הפסדים), לא לחינם הזהירו בצוות המקצועי של מכבי ת''א את השחקנים מפני ההתקפה הקטלנית של מכבי פ''ת (גולן, טל בן חיים, דמארי) , שכבר כבשה ארבעה שערים יותר ממכבי ת''א במשחקי הליגה, אבל גם ספגה שמונה יותר. המשחק הזה צפוי להיות בשליטה דומיננטית של מכבי תל אביב שתשחק לעיני הקהל הביתי, המומנטום איתה וכמובן שיש לה הרכב הרבה יותר חזק. אבל לא מדובר רק במכבי ת''א, ובלא מעט מקרים העונה הם פישלו נגד קבוצות חלשות ממכבי פ''ת וחוסר היציבות זה מאפיין בולט בקבוצה של נמני. ההימור : 1.

    38. ווסטהאם (+1) - מנצ'סטר סיטי

    המשחק מול מנצ'סטר סיטי באפטון-פארק יהיה האחרון באולטימטום שניתן לאברהם גרנט, כך לטענת התקשורת האנגלית. הבעלים האיסלנדים של הפטישים החליטו שבמידה ושחקניו של גרנט לא יקחו 6 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושה משחקים (שהחלו בניצחון על וויגאן והמשיכו בהפסד לסנדרלנד), הוא יאבד את עבודתו במועדון הלונדוני. מה שבטוח, אף אחד לא ציפה שבין לבין ווסטהאם תביס 0:4 את מנצ'סטר יונייטד בדרך לחצי גמר הגביע האנגלי, במשחק שהקפיצו מחדש את מניותיו של המנג'ר הישראלי. מהמקום האחרון בטבלה ועם 12 נקודות בלבד ווסטהאם חייבת לנצח את מנצ'סטר סיטי (מקום רביעי, 29 נק') גדושת הכוכבים. בהתחשב באיך שמנצ'סטר סיטי נראית העונה, זה לבטח לא משימה בלתי אפשרית ועם תמיכה מהקהל הביתי ווסטהאם יכולה לקחת שלוש נקודות, בייחוד לאור העובדה שמנצ'סטר סיטי תשחק ללא הכוכב הגדול של, קרלוס טבז (מושעה). ההימור : 1.

    43. אודינזה - פיורנטינה

    שער ליגה ראשון של אדריאן מוטו מאז תחילת השנה (17 לינואר ליתר דיוק) הביא לויולה ניצחון חשוב במחזור האחרון, 0:1 על קליארי בבית. בכך פיורנטינה המשיכה את התקופה הטובה שהיא נמצאת בה ומתגברת על רשימת חיסורים שכוללת בין היתר את אלברטו ג'ילארדינו, סבסטיאן פריי ו-יובטיץ' שייעדרו גם במשחק הנוכחי, אבל היא תקבל בחזרה מספר שחקנים שהחלימו מפציעות ועוד שניים שהיו מושעים בניצחון על קליארי. אודינזה נמצאת מקום אחד מעל פיורנטינה בטבלה ולקחה נקודה אחת יותר, במחזור האחרון היא נוצחה ע''י פארמה בחוץ אבל במשחקי הבית קצת יותר הולך לה ובאחרון שבהם היא הביסה את נאפולי (1:3) מהצמרת. שש המשחקים האחרונים של אודינזה הגיעו לידי הכרעה, אבל השוויניות במשחק נגד פיורנטינה, גם בבית, עשוי להביא לחלוקת נקודות שווה בתום 90 הדקות. ההימור : X.

    50. הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד

    ג'ון גרגורי ראה את שחקניו מעיר הנמל מנצחים רק פעם אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים, אבל עושים זאת בצורה מרשימה מול הפועל תל אביב (2:0) בבלומפילד, שבוע לאחר מכן (במחזור האחרון) היא סיימה רק בתיקו ביתי מול נועלת הטבלה, הפועל רמת גן. גם להפועל חיפה ניצחון אחד בלבד בארבעת המחזורים האחרונים, זה קרה לה בשבוע שעבר בסכנין (3:1). בתור יליד אשדוד אני נוהג לעקוב אחרי הקבוצה של העיר שלי, חוסר יציבות גדול אבל פוטנציאל לנצח כמעט בכל מגרש - מאזן חוץ טוב יותר (3 נצחונות) מזה של הפועל חיפה בבית (2 נצחונות). הפועל חיפה שתשחק ללא גל אראל (מושעה) ועידן ויצמן (פצוע) לא ניצחה את אשדוד מאז 2001, וליתר דיוק אשדוד ניצחה 7 מתוך 8 המשחקים האחרונים שלה נגד הקבוצה מהצפון, ועם שחקנים יותר איכותיים שרצים יחד כבר כמה שנים (אוחיון, שריקי, מקרייב), מבחינתי היא פייבוריטית. ההימור : 2.

    60. הפועל עכו - בית''ר ירושלים

    זה היה עניין של זמן שבשלב כזה או אחר של העונה הפועל עכו תרגיש שכל הצמרת הזו פשוט גדולה עלייה ויגיע הרצף הלא טוב שידחוק אותה לתחתית. בחודש האחרון, בעוד בית''ר עושה חיל וחוזרת לחיים, הפועל עכו לוקחה נקודה אחת בשלושת משחקי הליגה האחרונים ומפסידה בשבוע שעבר למכבי חיפה בחוץ. בקבוצתו של אורי מלמיליאן עדיין לא שקט בעיקר בגלל הדרום-אמריקאים, פרננדס ואלבארז שנחושים לעזוב. את ההרכב שמתגבש כבר כמה משחקים רצופים (למעט מספר שינויים כפויים ובודדים) לא כל כך מעניין מה קורה מחוץ למגרש, ובית''ר לוקחת 10 נקודות מתוך 12 אפשריות בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה ברצף שהתחיל מאז ה-0:8 על מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו, כשהמשחק היחיד בו היא מאבדת נקודות היה מול הפועל תל אביב בבלומפילד. אני נותן לבית''ר את כל הכבוד וההערכה על המומנטום הנהדר, אבל באותה נשימה אני גם יכול להזכיר את חוסר היציבות והתוצאות שלה מפתיחת העונה. אסור לשכוח שהפועל עכו מארחת את המשחק, נמצאת מעל בית''ר בטבלה ובפער של ארבע נקודות ממנה, במשחק האחרון נגד מכבי חיפה ראינו מעט מהניצוצות שהיו לה בפתיחת העונה ואני חושב שההגדרה של בית''ר כפייבוריטית במשחק הזה נכונה. ההימור : X.

    עוד הרבה מאוד המלצות בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    5.00 למכבי פתח תקוה?!?!?! אני בהלם. גם הליין על עכו גבוה מדי, למרות הריצה המרשימה של בית"ר.
     
  3. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,316
    לייקים שהתקבלו:
    387
    אני די בטוח בנצחון היום של סיטי בשער אחד (38: X). הם ייאלצו להסתדר בלי טבז והכדורגל האפור של מנצ'יני יביא לסיטי לדעתי נצחון מינימלי על אברם.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0