המלצות ווינר ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏10/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2. הפועל הרצליה - הפועל ראשון לציון

    את העונה המאכזבת והלא יציבה שנפתחה בקול תרועה גדול, הפועל ראשון לציון המשיכה, ובגדול יש לציין, במחזור האחרון בו היא סיימה בתיקו ביתי מול הקבוצה הכי חלשה בליגה (אחווה עראבה), תיקו מאכזב מאוד שהגיע לאחר ניצחון ענק על בית''ר/שמשון ת''א (5:2) בחוץ. ערב המחזור ה-14 הקבוצה מעיר היין מדורגת במקום ה-4 וחוסר היציבות זה אולי ההבדל הגדול ביותר בינה לבין הטופ-3. הפועל הרצליה הצליחה לנצח במחזור האחרון את הכח עמידר רמת גן (חוץ), זה היה ניצחון הליגה הראשון שלה מאז תחילת נובמבר ולאחר שני הפסדים רצופים. שלוש נקודות בסך הכל מפרידות בין השתיים, הפועל הרצליה כקבוצה בגדר הפתעה גורמת ללא מעט אנשים להרים גבה לגבי היכולת שלה (בעיקר בחודש אוקטובר), בעוד הפועל ראשון לציון עם סגל מהאיכותיים בליגה מצליחה לאכזב פעם אחר פעם. ההימור : X.

    6. האנובר 96 - שטוטגרט

    המחזור ה-16 בבונדסליגה יצא לדרך ביום שישי באיצטדיון AWD-Arena בו תארח האנובר 96 (מקום רביעי, 28 נקודות) את שטוטגרט (מקום 16, 12 נקודות). לא הרבה היו מאמינים שבשלב כלשהו של העונה האנובר תשיג יותר נקודות ואפילו במספר דו-ספרתי מהרבה קבוצות בבונדסליגה, אבל זו המציאות בעונה הנוכחית וכבר 16 נקודות מפרידות בין השתיים. האנובר 96 מגיעה למשחק במומנטום מטורף וניצחה את כל ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (2 בבית, 2 בחוץ) ולמעט שתי הקבוצות שנמצאות במקומות 1-2 (דורטמונד, מיינץ) היא לקחה הרבה הרבה נצחונות ליגה העונה, תשע במספר. את העונה של שטוטגרט ניתן להגדיר כהזויה מאוד, ההפסד ליאנג בויז (2:4) בשוויץ לפני קצת יותר משבוע קטע לה מאזן מושלם בליגה האירופית (עד אז היא עמדה על 4/4 נצחוונת) ועל שתי הנצחונות המרשימים ביותר בליגה היא חתומה (0:6 על ברמן ו-0:7 על מינשנגלדבאך בבית). כל זה לא מונע ממנה להיות ממוקמת ממש על הקו האדום בליגה ויחד עם שתי הקבוצות היחידות שנמצאות מתחתייה (קלן, מינשנגלדבאך) היא הפסידה הכי הרבה פעמים בליגה - שלושתן הפסידו 9 מתוך 15. האנובר תשחק פעם נוספת ללא החלוץ מוחמד אבדלאוויה והקשר מוריץ סטופלקאמפ אבל את מקומם ממלאים בהצלחה מייק האנקה שחוזר לכושר וכבש בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים, יאן שלאודרף (ביירן בעבר) שעדיין צעיר ויש לו מה להוכיח וכמובן החלוץ דידייה יא קונאן ששניים מתוך שבע שערי הליגה שלו, כבש בשבועיים האחרונים. שטוטגרט תשחק ללא החלוץ הרומני צ'יפריאן מריצה (מושעה) שכבש 3 ובישל 7 (מלך הבישולים) ובקו האחורי היא חסרה את חאליד בולארוז, סרדר טאסקי וסטפאנו קלוצי, שלושה שחקנים חשובים. האנובר מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, שבוע אחר שבוע, במשחקי הבית והחוץ, מול יריבות חלשות או חזקות. עצם העובדה שהיא מצליחה להתגבר במחזורים האחרונים על חסרונם של שני שחקנים שהיו בפתיחת העונה דומיננטיים בהתקפה שלה, מוכיחה שהרוטציה שלה עמוקה ואיכותית מספיק. ההימור : 1.

    9. אאכן - פורטונה דיסלדורף

    את מקומות 10-11 בטבלת הליגה הגרמנית השנייה מאיישות אאכן (20 נק') ופורטונה דיסלדורף (18 נק'), שתי קבוצות בינוניות (ולא יותר מזה) שלא צפויות להוות איום על מקומות 1-3 ומאידך גם לא צפויות להיות מאויימות ע''י סכנת ירידה לליגה השלישית. דיסלדורף (6 נצחונות, 9 הפסדים) היא הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא סיימה העונה משחק בלי הכרעה, אלמיניה אאכן היא לא בדיוק קבוצה של בית ואת 20 הנקודות שלה אפשר לחלק בצורה כמעט שווה בין משחקי הבית לחוץ (11 בבית, 9 בחוץ), כך למשל היא עצרה במחזור האחרון רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון (בהם הפסידה שלושה) כשניצחה את אוברהאוסן בחוץ. דיסלדורף נמצאת במומנטום טוב ומאוד וניצחה ב-4 מתוך 6 משחקי הליגה האחרונים, בשבועיים האחרונים היא מנצחת את ארמיניה בילפלד (חוץ) וקרלסרוהה (בית) ומצליחה לשמור על רשת נקייה. בסגל מלא יוצאת דיסלדורף לאיצטדיון בו היא ניצחה את אאכן אשתקד (1:0), אצל המארחת רשימת החיסורים משמעותית מאוד : הקשר קווין קראץ (מושעה) שפתח ב-13/15 משחקי ליגה והחלוץ הטורקי אלפר אולודג (שער אחד, 2 בישולים) שפתח ב-11/15 יהיו מהבולטים שייעדרו, אבל את הרשימה הזו משלימים עוד מספר שחקנים חשובים כמו הבלם ניקו הרציג, המגן הניגרי סאיי אולייגבסי והקשר פלוריאן מולר. ההימור : 2. (חזקו ב-X).

    13. סוונסי - מילוול

    סוונסי ומילוול, עד לפני שנתיים בליגה האנגלית הראשונה, מדורגות בחלק העליון של הצ'מפיונשיפ ועם לא מעט שאיפות. ניצחון של סוונסי יעלה אותה למקום ה-2 בטבלה, לפחות עד משחקה של קרדיף ביום שבת, ויבסס את מעמדה בצמרת הליגה. ניצחון של מילוול (11) יקרב אותה בצעדי ענק לשישייה הראשונה, אבל הפערים בינה לבין הטופ-6 עדיין גדולים ואת העונה היא כנראה לא תסיים באחד המקומות האלו. מילוול מגיעה בכושר טוב למשחק ולקחה 7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקי הליגה האחרונים, סוונסי ניצחה בשבוע שעבר את איפסוויץ' (חוץ, 3:1). ברמת העיקרון שתיהן נחשבות בגדר הפתעות העונה, סוונסי תתקשה מאוד לסיים במקומות 1-2 ומילוול בכלל אמורה להיאבק כנגד הירידה, אבל כרגע הפערים בינה לבין הקו האדום גדולים מאוד. אם כבר טרחתי להזכיר שמילוול נמצאת בכושר טוב וללא הפסד בשלושת משחקי הליגה האחרונים (7/9 נקודות), באותה נשימה אני גם מרשה לעצמי לציין שבמשחקים האלה היא פגשה 3 מתוך 4 הקבוצות שנמצאות במקומות האחרונים בטבלה. ההימור : 1.

    14. קווינס פארק ריינג'רס - ווטפורד

    גם נקודה במשחק הזה תעזור לקווינס פארק ריינג'רס לשבור שיא מועדון של 20 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. כמובן שהמטרה של ק.פ.ר במשחק הזה היא לא נקודה אלא שלוש, והשאיפה של הקבוצה לסיים את העונה במקום ה-1 ולהעפיל לפרמייר-ליג. כשהיא עם משחק פחות מכל שש הקבוצות שנמצאות מתחתייה, קווינס פארק ריינג'רס עדיין מוליכה את הטבלה בביטחון ובפער של ארבע נקודות מקרדיף שנמצאת במקום השני, יש לה את ההתקפה הטובה בליגה (35 שערי זכות, כמו לווטפורד וקרדיף), את ההגנה הטובה בליגה (9 שערי חובה) ואת מאזן הבית הטוב בליגה (7/10 נצחונות), ובקיצור - כל הקרקע מוכנה לעוד ניצחון קליל בדרך לבמה המרכזית של הכדורגל האנגלי. ווטפורד (מקום 10, 27 נקודות) מצידה, לא תהווה יריב פשוט וכבר הזכרתי שקו ההתקפה שלה הוא הטוב בליגה ביחד עם זה של ק.פ.ר וקרדיף, הבעיות שלה נובעות בעיקר מהקו האחורי המאוד רעוע שלה שנחשב לאחד מחמשת החלשים ביותר בליגה. הפערים פה גדולים וקווינס פארק ריינג'רס, בעונה מטורפת יש לציין, פייבוריטית גדולה אבל אני עדיין חושש ש-8 תוצאות התיקו שלצד 11 הנצחונות שלה, יבואו לידי ביטוי במשחק כזה ובקור עז שעשוי גם להסתיים ללא הכרעה. ההימור : 1. (חזקו ב-X).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/12/10
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
  3. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,316
    לייקים שהתקבלו:
    387
    הליגה הגרמנית הזאת מפחידה! הכי לא יציבה שיש

    תגידו איפה אני יכול למצוא איזה אתר על חיסורים של שחקנים בNBA?