המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏7/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    20. ורדר ברמן - אינטר

    סגל 19 השחקנים שלקח איתו רפאל בניטז יכול לספר לנו מה בדיוק מה חושב המאמן הספרדי על המשחק בגרמניה מול ברמן. ווסלי סניידר, מייקון, ז'וליו סזאר, דז'אן סטנקוביץ', דייגו מיליטו, קאוטיניו, דוויד סואזו, כריסטיאן קיבו ו-ווטלר סמואל לא נכללו בסגל הזה. המשחק הזה גם לא ישנה שום דבר עבור ורדר ברמן, שבכל מקרה תסיים את שלב הבתים במקום האחרון. תומאס שאף יתן את הקרדיט להרכב הבכיר ובמשחק פתוח ומשוחרר ינסה להשיג ניצחון שיסייע לקבוצה בהרמת המוראל והביטחון. הוגו אלמיידה יחזור לחוד לאחר שלא שיחק בתיקו המאופס מול וולפסבורג בשבת בעקבות הרחקה ניצחון על סט.פאולי (0:3) בשבוע שלפני כן, מתחתיו ימשיכו לקבל את הקרדיט הצעירים המאכזבים מרין - האנט - ארנהאוטוביץ'. אינטר מגיעה לאחר הפסד 1:3 ללאציו בליגה שהיה לשלישי בארבעה משחקים, הקבוצה של בניטז נראית רע מאוד ולמזלו הרע של בניטז מכת פציעות והשעיות פוקדות את הקבוצה שלו מידי שבוע וכמעט בכל משחק. ההימור : X.

    25. טוונטה - טוטנהאם

    עבור טוונטה המשחק הזה הוא חסר חשיבות לחלוטין ובכל תוצאה היא תסיים את שלב הבתים במקום ה-3 שמוביל לליגה האירופית, לטוטנהאם זה קצת יותר קריטי וכדי לא להיות תלויה בברמן שתיקח נקודות מאינטר, התרנגולים של הארי רדנאפ חייבים לקחת מקסימום נקודות בהולנד. הם ייאלצו לעשות זאת לאחר שקיבלו מעט חומר למחשבה בתיקו מול בירמינגהאם (שבת) ופעם נוספת ללא המנוע, רפאל ואן דר וארט, שטוטנהאם נראית לא טוב בלעדיו. בנוסף אליו ייעדרו גם יונס קאבול, לדלי קינג ותומאס האדלסטון. טוונטה ניצחה את שני משחקי הליגה האחרונים והצליחה לסגור את פער הנקודות מאיינהובן שנמצאת במקום הראשון, לשתיהן יש כעת 37 בחלוקה על מקומות 1-2, גם היא חסרה כוכב משלה - בריאן רויז שכבש העונה 7 שערי ליגה. חמישה ימים אחרי המשחק מול טוטנהאם מחכה לטוונטה משחק חוץ לא פשוט בליגה (הירנביין) ועם כל הכבוד להנאה שבמפעל, אני מאמין שנראה שילוב בין שחקני הרכב ראשון לשני בקבוצה ההולנדית. אם יש להארי רדנאפ בעייה חמורה אחת בקבוצה הנפלאה שהוא בנה, זה ש-ללא ואן דר וארט טוטנהאם לא מצליחה לשחק טוב ונראית חסרת ביטחון, ולמרות שיש לה לא מעט שחקנים איכותיים בקישור (בייל, לנון, מודריץ', קראנצ'ר, ג'נאס) עדיין אף אחד מהם לא לוקח מנהיגות בהעדרו של ההולנדי. המשחק הזה יהיה מבחן נוסף עבור טוטנהאם, אולי יהיה זה דווקא פיטר קראוץ' שהכריז על ניצחון ויקח מנהיגות. ההימור : 2.

    29. בנפיקה ליסבון - שאלקה 04

    לאחר הניצחון הגדול על ביירן מינכן (0:2) ביום שבת יוצאת שאלקה למשחק חוץ בפורטוגל ותשחק נגד בנפיקה ליסבון שצריכה את הנקודות בשביל להבטיח את המקום ה-3 שמוביל לליגה האירופית, עליו הפועל ת''א בהחלט מאיימת. עצם העובדה שהמשחק יתקיים בפורטוגל ובנפיקה ליסבון תהנה מיתרון הביתיות עשוי לשמש עבורה מפתח לניצחון על פני יריבה שווה על הנייר. את ה"תקופה הטובה" שעוברת שאלקה, היא עושה זאת רק בזכות ארבעה נצחונות ביתיים (3 ליגה, 1 ליגת האלופות) וכבר ראינו אותה במשחקי החוץ האחרונים שלה, כדוגמת ההפסד המשפיל לקייזרסלאוטרן (0:5) או התיקו העגום מול הפועל תל אביב (0:0), שעושים את ההבדל בין שאלקה של משחקי הבית לשאלקה של משחקי החוץ. ההימור : 1.

    34. ליון - הפועל תל אביב

    הפעם האחרונה בה הפועל תל אביב שיחקה בצרפת באחד ממפעלי אופ''א השונים הייתה בנובמבר 2006, היא פגשה את פאריס סן ז'רמן בליגה האירופית (או אם תרצו גביע אופ''א ז''ל בזמנו) והדהימה אותה עם ניצחון 4:2, לפעמים זה נדמה כי משהו טוב קורה לקבוצות ישראליות (או לנבחרות ישראל לדורותיהן) כשהן פוגשות יריבות מצרפת, חרף ההפסד 3:1 לליון בבלומפילד במשחק הקודם בניהן בשלב הבתים. הסיכויים שתמונת בית B תשתנה לאחר המחזור שינעל את שלב הבתים דיי גדולה - ליון תקווה למעידה של שאלקה בליסבון וניצחון על הפועל יעלה אותה למקום הראשון, הפועל תל אביב תנסה להדהים את ליון בסטאד דה ז'רלאן ולקוות ששאלקה תיקח לפחות נקודה מבנפיקה כדי לעלות למקום ה-3 על חשבון הפורטוגזים שישלח את המסע האירופי לליגה האירופית. את ה-0:3 של הפועל על בנפיקה אנחנו לא נשכח עוד הרבה זמן ושחקני הפועל, מלאים בביטחון ובידיעה שאין לה מה להפסיד, ינסו להרשים פעם נוספת רשימת ארוכה של סקאוטים שישבו ביציע וינסו לגבש דעה לגבי הכוכבים האדומים (שכטר, ידין, ורמוט, דה סילבה, אניימה). אז בליון משחררים הצהרות, בעיקר השוער הוגו לוריס, שליון תיתן את הכל במשחק הזה ("אנחנו רוצים את המקום ה-1") אבל אני מטיל על כך ספק גדול ותהיו בטוחים שקלוד פואל ידאג לרוטציה מסודרת במשחק הזה והבכיר מבין השחקנים שלו שייעדרו יהיה הפליימייקר יוהאן גורקוף. אני לא חושב שכדאי להמר ביחס שכזה (1.25) על ליון עם כל הכבוד לפערי הרמות, המשחק הזה מצד אחד יכול להתפתח לניצחון בהפרש גדול של ליון ומאידך הוא גם יכול להיות עוד משחק שבו הפועל תופסת את הכותרות באירופה. ההימור : X.

    43. מנצ'סטר יונייטד - ולנסיה

    למעט העובדה שמנצ'סטר יונייטד תנסה לשמור על המקום ה-1 בבית במשחק שבו שתי הקבוצות כבר הביטחו את מקומן בשלב הבא, השדים האדומים בעיקר ינסו לעשות היסטוריה ומזה 18 שנים להיות הקבוצה הראשונה שמסיימת את שלב הבתים ללא שער חובה ב-6 משחקים. השדים האדומים כבר ניצחו את ולנסיה במסטייאה (1:0) ולא הפסידו לעטלפים בארבעת המשחקים בין הקבוצות, היתרון הכי גדול שלה במשחק הזה יהיה העובדה שהיא לא שיחקה ביום שבת (המשחק עם בלקפול נדחה) בעוד ולנסיה מגיעה מותשת לאחר משחק הקרבה בברנבאו מול ריאל מדריד שהסתיים בהפסד 0:2 בסופו של דבר. אלכס פרגוסון כבר טרח להזכיר לא מעט פעמים שההרכב החזק ביותר שלו יעלה כדי לנסות ולעשות את ההיסטוריה המדוברת, מה שצפוי להקהל עליו את העבודה יגיע בין 2 הקורות בשער של ולנסיה, שכמו במשחק נגד ריאל תעלה גם הפעם עם השוער השלישי (מויה ו-סזאר פצועים), כאשר גם שחקנים חשובים בקו האחורי (ג'רמי מתיו, נבארו, מהמט טופאל) צפויים להיעדר פעם נוספת. ההימור : 1.

    עוד המלצות רבות להימורי ליגת האלופות בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0