המלצות ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏5/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    7. פיורנטינה - קליארי

    קליארי עדיין מושלמת בליגה מאז נכנס רוברטו דונאדוני לתפקיד המאמן של הקבוצה, היא ניצחה את ברשיה בחוץ (2:1) ואת לצ'ה בבית (2:3) מאז עומד על הקווים שלה האיש שאימן את נבחרת איטליה ביורו 2008. כעת קליארי מדורגת במקום ה-13 בטבלה, מקום אחד ונקודה אחת מעל פיורנטינה שתארח אותה בפירנצה. בשני משחקי הליגה האחרונים שיחקה פיורנטינה נגד יובנטוס בחוץ (1:1) ומול מילאן בבית (1:0) וכצפוי לקחה בקושי נקודה אחת מתוך שש אפשריות, באמצע השבוע היא ניצחה את רג'ינה (0:3) מליגת המשנה והבטיחה מקום בשמינית גמר הגביע האיטלקי, אך לא רעננות מלאה למשחק נגד קליארי בליגה. הנתון הפיקנטי הוא שמאז נפגשו לראשונה הקבוצות בחודש ספטמבר 1994, ניצחה הויולה את קליארי בכל 12 משחקי הליגה בהם היא אירחה אותה (11 סריי-א, 1 סריי-ב) ! הפעם הנטייה שלי הולכת עם קליארי לאור הרוח הגבית הגבוהה שהיא מקבלת מאז נכנס דונאדוני לתפקיד וגם בגלל רשימת חיסורים ארוכה מאוד לפיורנטינה : מלך השערים אלברטו ג'ילארדינו (5) פצוע ולא ישחק כמו גם פליפה, קומוטו, קרודלופ (שלושתם מושעים), מונטוליביו, פריי, יובטיץ' ונטאלי (פצועים) גם הם לא נכללו בסגל למשחק מול קליארי ולמעט אדריאן מוטו שבעצמו מחלים מפציעה ועדיין לא תרם תרומה משמעותית מאז חזר מהשעייה בת 9 חודשים לא יהיה מי שיהווה סיכון משמעותי על קליארי במשחק הזה, חוץ מהשחקן ה-12 של פיורנטינה, הקהל. ההימור : X.

    16. חטאפה - מאיורקה

    כשכבר היה נדמה שמאיורקה בדרך הבטוחה להיעלם מהצמרת לאחר תוצאות מאוד מרשימות שהיא כבר רשמה העונה, חזק בשבועיים האחרונים גונזאלו קסטרו להרכב שלה (לאחר העדרות קצרה) ואיתו גם הגיעו השערים - הוא כבש ובישל ל-וובו בניצחון על מלאגה (0:2) במחזור האחרון, הוא גם בישל פעמיים (ושוב עוד אחד ל-וובו) בניצחון האדיר על סביליה (2:0), וכל זה עוד מבלי להחשיב את החלוץ הארגנטינאי פרנדו קבאנגי, שמעט נשכח בתקופה האחרונה אבל נחשב לשחקן שיכול להכריע משחקים כאלה. חטאפה גם היא חגגה על סביליה (חוץ) במשחק הליגה האחרון שלה וניצחה אותה 3:1, למשחק מול מאיורקה היא לא תגיע הכי רעננה לאור העובדה שהיא שיחקה בדנמרק מול אודנסה (1:1) באמצע השבוע וגם סיימה את דרכה המאכזבת בליגה האירופית, למשחק נגד מאיורקה היא תחסר פעם נוספת את החלוץ אריזמנדי (2 שערי ליגה) והקשר קסקיירו (פתח בשמונה משחקי ליגה). המשחק הזה עשוי להיות מוקש רציני, אבל אני מאוד מתרשם ממאיורקה העונה לאור התוצאות המכובדות - נצחונות על ולנסיה וסביליה במשחקי חוץ, תיקו מול ברצלונה בקאמפ-נואו ומול ריאל מדריד בבית. ההימור : 2.

    19. סנדרלנד - ווסטהאם

    בתוך 3 ימים אברהם גרנט קנה מחדש את עולמו בווסטהאם בזכות נצחונות על וויגאן (1:3) בליגה ועל מנצ'סטר יונייטד (0:4) שהעלה אותה לחצי גמר הגביע האנגלי. פרדריק פיקיון בישל פעמיים בניצחון על וויגאן, ויקטור אובינה בישל שלושה מתוך הצמדים של קרלטון קול וג'ונתן ספקטור ב-0:4 על מנצ'סטר יונייטד, ופתאום הפטישים נראים הרבה יותר טוב. לצערו של אברהם גרנט ולמרות הניצחון על וויגאן בשבוע שעבר ווסטהאם עדיין נותרה במקום האחרון בעקבות הניצחון של וולבס על סנדרלנד מולה תשחק ווסטהאם. סנדרלנד היא אחת מכמה קבוצות שרשמו העונה תוצאות מרשימות מאוד בליגה (3:0 על צ'לסי בחוץ, תוצאות תיקו מול ארסנל ומנצ'סטר יונייטד) אבל עדיין לא מצליחה לשמור על יציבות, למשל תבוסה 1:5 לניוקאסל בבית או תוצאות תיקו במשחקים שבהם היא צריכה לנצח. ההתקפה של סנדרלנד (אסמוה ג'יאן, דני וולבק) והקישור של סנדרלנד עושים את העבודה, בקו האחורי היא קצת עושה בתחתונים וספגה 5 שערים ב-2 משחקי הליגה האחרונים ולמשחק נגד ווסטהאם היא תחסר שניים מתוך הרביעייה הקבוע שלה (טיטוס בראמבל, מיכאל טורנר). העונה ווסטהאם כבר ניצחה את סנדרלנד במשחק חוץ (גביע) וגם בשני הפעמים האחרונות בהם היא התארחה אצלה במסגרת הליגה היא לקחה 4 נקודות מתוך 6 אפשריות. ההימור : X.

    31. ויאריאל - סביליה

    כל המעידות האלה של סביליה בתקופה האחרונה היו יותר מצפויות, ולמרות השקט היחסי שהיה לקבוצה מאז מאנזונו קיבל את המושכות בתפקיד המאמן, הכל היה עניין של זמן. בשני משחקי הליגה האחרונים שלה סביליה מושפלת בבית על ידי חטאפה (3:1) ומאיורקה (2:0), ביום חמישי היא גם הושפלה 2:4 בצרפת על ידי פאריס סן ז'רמן במסגרת הליגה האירופית, מה שלא בדיוק הוסיף למוראל שלה. הצוללת הצהובה, ויאריאל, היא הקבוצה הכי קרובה להוות את האיום על ריאל מדריד וברצלונה ועל המקום ה-3 בטבלה והאחרון שמוביל ללא מוקדמות לליגת האלופות, היא לא מתכוונת לוותר. כבר שבע נקודות מפרידות בין הקבוצות ואני בטוח שלאחר המשחק בניהן באל-מדריגל הפער יצמח לעשר, בעונה שעברה ויאריאל הביסה 0:3 את סביליה באל-מדריגל ותוצאה כזו צפויה לנו גם הפעם. ויאריאל מביאה לנו העונה שילוב קטלני בהתקפה בין גוז'פה רוסי האיטלקי לנילמאר הברזילאי, הקו האחורי הטוב בליגה (להוציא את זה של ריאל וברצלונה) ובעיקר המון סדר וארגון במועדון השקט והיציב הזה. ההימור : 1.

    38. קטאניה (+1) - יובנטוס

    אין ספק שלא מדובר פה במשחק קל עבור יובנטוס, קטאניה לא נוצחה העונה באף אחד מ-7 משחקי הבית שלה בליגה והיא גם נמצאת בכושר לא רע בכלל ומצליחה לשמור על איזו ןשמחזיק אותה במרכז הטבלה, אבל מאידך אני מאוד אתאכזב מיובנטוס אם היא לא תצליח לחזור לטורינו עם מקסימום נקודות. תאמינו או לא, ב-6 משחקי ליגה בין הקבוצות בסריי-א יובנטוס ניצחה פעם אחת בלבד, 2:1 בחוץ, ופחות או יותר אני חושב שזו תהיה גם התוצאה שתכריע את המשחק הזה, לא יותר משער לטובתה של יובנטוס שלאחר ההדחה המאכזבת מאירופה - צריכה לרכז את מירב המאמצים שלה בליגה. ההימור : X.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/12/10
  2. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    פיורנטינה - קליארי:
    לא היה לי כוח לבדוק יותר, אולי אין יותר, אבל בכל אופן מ 94' לא היה תיקו בין הקבוצות במגרש הבית של פיורנטינה.
    יותר מזה, הקבוצות נפגשו בפיורנטינה 12 פעמים - 12 ניצחונות לפיורנטינה (כמובן מ 94').
    העונה גם..בבית פיורה לא הולכת על תיקו אלא משחקת על ניצחונות, ומהמחזור הראשון לא עשתה תיקו בבית, כשהיא עם 3 ניצחונות ביתיים רצופים.
    ההגיון אומר לסמן 1
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0