המלצות ווינר ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏3/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3. הפועל רעננה - הפועל כפר סבא

    6 נצחונות רצופים של הפועל כפר סבא בליגה כבר דואגים לעשות את ההבדל בינה לבין שאר הקבוצות שמועמדות לעלות ליגה בתום העונה (ויש לא מעט). חלק מהנצחונות היו דחוקים וחלקם אפילו עם המון מזל בדקה ה-90, אבל מה זה משנה ? קבוצתו של תומר קשטן מוכיחה פעם אחר פעם עד כמה היא ווינרית ובלתי ניתנת לעצירה, וגם כשהיא לא משחקת כדורגל גדול היא מצליחה לנצח. אחת מהיריבות הללו של כפר סבא לצמרת היא הפועל רעננה של אייל לחמן, אחת משתי קבוצות (יחד עם רמה''ש) שלא נוצחו בליגה העונה ועם הקו האחורי הטוב ביותר (2 שערי חובה, רק אחד מהם שער שדה). אבל כמו שניתן לראות הגנה חזקה ועצם העובדה שכקבוצה היא לא מנוצחת לא תמיד מספיקה, בעיקר לא במקרה הזה כשהיא לא מצליחה להכריע משחקים, ולא לחינם הפער בינה לבין כפר סבא עומד על 7 נקודות כבר. במשחק הצמרת הזה גם תפגשנה ההתקפה הטובה בליגה (כפ''ס) מול ההגנה הטובה בליגה (רעננה). כפר סבא בהחלט יכולה לא לספור את העובדה שמדובר במשחק חוץ, היא כבר ניצחה 5/6 כאלה העונה, והכל תלוי באיך היא תעלה למשחק, כושר ההכרעה שלה הרבה יותר טוב מזה של רעננה, שבשלב כלשהו צריכה להפסיד, לא ? ההימור : 2.

    6. דואיסבורג - פ.ס.וו פרנקפורט

    במוקד משחקי יום שישי בבונדסליגה-2 יעמוד המשחק בין דואיסבורג שניצחון שלה יעלה אותה לפחות זמנית למקום ה-1 בטבלה על חשבון אוהה (שתשחק ביום ראשון) ל-פ.ס.וו פרנקפורט שמדורגת במקום השביעי עם ארבע נקודות פחות ונחשבת בגדר הפתעה העונה. דואיסבורג, שאומנם לא מחזיקה בסגל איכותי כמו זה של אוהה או הרטה ברלין, מצליחה לשמור על יציבות לאורך כל העונה במאזנים שלה - מאוד חזקה בבית אך מנצחת גם בחוץ, קו ההתקפה בין הטובים בליגה כמו גם הקו האחורי שנחשב לחזק מאוד, ולמרות ששיחקה ב-4 המחזורים האחרונים מול קבוצות צמרת היא לא נוצחה כאשר בשבוע שעבר היא מדהימה את הרטה ברלין (חוץ) עם ניצחון ענק 2:0. בעונה שעברה צמד המפגשים בין הקבוצות הסתיימו בצורה מוחצת לטובתה של דואיסבורג, היא ניצחה את פרנקפורט גם בחוץ (2:1) ובבית כבר עשתה לה בית ספר לכדורגל, 0:5. העונה פ.ס.וו פרנקפורט אומנם השתדרגה ולמדה לקחים, המיקום שלה בצמרת יכול להעיד על כך, מול הקבוצות החזקות בליגה זו כבר אופרה אחרת (הפסדים להרטה ברלין, פירט ובוכום) כאשר דואיסבורג כרגע נראית כיציבה שבחבורה הזו. ההימור : 1.

    17. סט.פאולי - קייזרסלאוטרן

    את המחזור ה-15 בבונדסליגה יפתח קרב התחתית בין סט.פאולי (14) שתארח את קייזרסלאוטרן (12) ב-מילרנטור שטדיון. סט.פאולי נמצאת במומנטום לא טוב ולקחה נקודה אחת בלבד ב-6 משחקי הליגה האחרונים ! את הרצף הזה קייזרסלאוטרן מכירה היטב וקצת יותר מחודש וחצי בין תחילת ספטמבר לסוף אוקטובר גם היא הפסידה 6 מתוך 7 משחקי ליגה בהם לא ניצחה, מאז התמונה תפסה גוון ירוק יותר ולמעט ההפסד ללברקוזן (חוץ), קייזרסלאוטרן כבשה 3 שערים או יותר בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים שלה, בשבוע שעבר היא פשוט ריסקה 0:5 את שאלקה בבית. אבל בליגה המטורפת הזו דיי התרגלנו לבלתי צפוי, קבוצה מסויימת יכולה להביס את היריבה שלה אבל בשבוע שלאחר מכן היא יכולה למצוא את עצמה באותה הסיטואציה, רק בצד ההפוך. שתי הקבוצות פחות או יותר עם מאזן כוחות זהה, וסט.פאולי תמשיך לחפש נקודות במשחקים שהיא כל כך אוהבת - אלה שלא משוחקים בשבת, כך למשל הנקודה היחידה שלה ב-6 המשחקים האחרונים הייתה ביום ראשון (1:1 מול וולפסבורג) ואחד משתי הנצחונות האחרונים שלה בליגה היה ביום שישי (מול האנובר בחוץ). אני אלך עם סט.פאולי בעיקר בגלל הביתיות, המשבר הזה חייב להסתיים מתישהו ולמרות שקייזרסלאוטרן הביסה 0:5 את שאלקה במחזור האחרון, בעונה כזו שאפילו מינשנגלדבאך כבר כבשה שישיה מול לברקוזן בחוץ - התוצאות לא כל כך משנות. ההימור : 1.

    20. לאציו - אינטר

    יריית הפתיחה של המחזור ה-15 בסריי-א תגיע מהאולימפיקו של רומא, שם תארח לאציו את האלופה אינטר לקרב צמרת מסקרן ביותר. לאציו כבר לא אותה קבוצה שפתחה טוב את העונה וגם הוליכה את הליגה למספר מחזורים, נקודת המפנה הגיעה דווקא בדרבי מול רומא לה היא הפסידה 2:0 ומאז היא ניצחה פעם אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים (דווקא את נאפולי החזקה) כאשר תיקו 1:1 במחזור האחרון מול קטאניה בבית כבר נחשב כמיני משבר. אינטר מן העבר השני עדיין לא הצליחה לנצח באף אחד ממשחקי הליגה הקשים (יובנטוס, רומא, מילאן) ולמרות ה-2:5 על פארמה במחזור האחרון, חוסר היציבות נותן את הטון בקבוצה העייפה של בניטז. לאציו לא גדושה בכוכבים העונה אבל היא עדיין מדורגת במקום ה-2 בטבלה עם 27 נקודות, הכי קרובה למילאן ובמרחק של ארבע נקודות מאינטר. פעם נוספת שבניטז ייאלץ לעלות הרכב מאוד חסר, בשני המשחקים הקודמים (טוונטה, פארמה) זה לא כל כך השפיע, אבל מול לאציו זה כבר תהיה אופרה אחרת : סמואל אטו (מושעה), דייגו מיליטו, מאנסיני, קאוטיניו, מייקון, סמואל, סואזו, קיבו, חוליו סזאר, מאריגה ו-אובי סובלים מפציעות, דז'אן סטנקוביץ' שכבש שלושער מול פארמה נפעצ באחד מאימוני השבוע ונמצא בספק. בהרכב מאוד חסר ובעיקר מבוגר אני בספק אם אינטר של בניטז תוכל לצאת עם נקודות מהאולימפיקו, בעונה שבה היא מפסידה למילאן, רומא ואפילו קייבו - המשחק הקבוצתי והרכב הרבה יותר צעיר של לאציו עם תמיכה מהקהל הביתי, יכולים לעשות את ההבדל. ההימור : 1.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/12/10
  2. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    לא נראה לך שהרצף של כפר סבא צריך להיעצר מתישהו?
    במשחק חוץ מול קבוצת ההגנה מספר 1 של הליגה לדעתי זה זמן יפה, רעננה לא תפסיד בבית לכפר סבא.
    ועוד הימור הרגשתי נטו - אינטר לא תפסיד ללאציו...עם כל הרצון שזה כן יקרה :/
     
  3. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אני מאמין שכפר סבא תגבור על רעננה, זה יהיה קשה מול הבונקר האימתני של לחמן, אך הם ישיגו את שלוש הנקודות. 1:0 נראה כתוצאה ריאלית.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.telesport.co.il/codenew1024/article.aspx?id=28747

    מסכים עם ההמלצה על לאציו.. מומלץ מאוד לנסות לתפוס את היחס הגבוה הזה, אינטר פשוט בלי שחקנים. השחקן המשמעותי היחיד שנותר כשיר הוא שניידר וגם הוא בכלל לא דומה לשחקן הנפלא של שנה שעברה. ראיתי את הניצחון של אינטר 2:5 על פארמה. היה לה במשחק הזה המון מזל ולדעתי זו היתה הבלחה חד פעמית ולא ניצחון שנבע ממשחק יוצא דופן של אינטר. לא רואה אותה מנצחת באולימפיקו עם סגל תלאים שכזה