המלצות ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏29/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    61. בית''ר/שמשון ת''א - הפועל ראשון לציון

    משבר רציני פוקד את הפועל ראשון לציון, שעדיין מחזיקה בציפיות לעלות לליגת העל בתום העונה. הקבוצה מעיר היין לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים בליגה בהם חילצה שתי נקודות בלבד, הפסדים לכפר סבא ורעננה ריחקו אותה מחבורת הצמרת ולמשחק החוץ מול בית''ר/שמשון ת''א היא תעלה ללא ראובן רגב שפתח בכל משחקי הליגה שלה העונה והורחק במחזור האחרון. בית''ר שמשון תל אביב נמצאת בכושר נהדר בתקופה האחרונה והנצחונות הגדולים על הכח עמידר רמת גן (חוץ) ומכבי ג'ת אל אהלי (בית) בשני המחזורים האחרונים הגיעו לאחר תיקו מרשים בחוץ מול רמת השרון החזקה. כנראה שבית''ר/שמשון יודעת טוב יותר מהפועל ראשון להתמודד במשחקים מול הגדולות, ונראה כי הפועל ראשון קורסת תחת הלחץ והציפיות סביב העונה הזו. תיקו תהיה תוצאה סבירה עבורה מול קבוצה שנמצאת במומנטום טוב יותר. ההימור : X.

    71. מכבי נתניה - מכבי תל אביב

    ברצף של שני הפסדים בליגה (קרית שמונה, הפועל עכו) ובמשחק האחרון של חודש נובמבר השחור עבור הצהובים שניצחו בו פעם אחת בחמישה משחקים (כל המסגרות) היא צריכה לתת הכל כדי לנצח בקופסא ולהחזיר לעצמה מעט מהכבוד האבוד. מכבי נתניה סובלת מאותה בעייה כמו זו של מכבי, ריצה טובה מפתיחת העונה שנעצרה בחודש נובמבר בו לוקחת מכבי נתניה נקודה אחת בארבעת משחקים. מכבי תל אביב כבר התדרדרה למקום השישי בטבלה וניצחון יקדם אותה לרביעי בלבד ובמרחק שלוש נקודות מהמוליכות חיפה וקרית שמונה, בקופסא מול מכבי נתניה שמגלה חולשות במשחקים מול הגדולות, יש לה הזדמנות נהדרת לחזור למסלול. מכבי נתניה כבר הפסידה העונה למכבי תל אביב בקופסא (5:1) במסגרת גביע הטוטו, במשחקי ליגה מול קבוצות צמרת כדוגמת הפועל ת''א, הפועל עכו ועירוני קרית שמונה, קבוצת של ראובן עטר ירדה מנוצחת. פערי האיכות חייבים לבוא כאן לידי ביטוי מול חבורת צעירים חסרת ניסיון, מכבי לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות גם הפעם. ההימור : 2.

    79. לסטר - נוטינגהאם פורסט

    שמקח שינעל את המחזור ה-19 בצ'מפיונשיפ תארח לסטר את נוטינגהאם פורסט, במשחק שיתמקד בעיקר בבכורה של מספר שחקנים בשתי הקבוצות : השוער כריס קירלנד (העונה עוד פתח 3 שערים בשער של וויגאן בפרמייר-ליג) והקשר הצ'כי רומן בנדאר ששהגיע מווסט ברומיץ', בהרכב של נוטינגהאם יעלו שניים שהגיעו בהשאלה מארסנל - אהרון ראמסי שכבר מוכר לנו היטב ומרכוס טודגאי. חוץ מזה, יהיה לנו גם משחק שבו תנסה נוטינגהאם פורסט להגדיל את מאזנה ל-30 נקודות מה שעשוי להכניס אותה לטופ-6, לסטר צריכה את הנקודות כדי להתרחק מהתחתית. במחזור האחרון נעצרה לסטר לאחר ארבעה משחקים רצופים שהסתיימו ללא הפסד, זה קרה לה מול בריסטול סיטי (חוץ) במשחק שהסתיים 0:2. נוטינגהאם יכולה לעלות בגאווה גדולה למשחק לאחר שלקחה 7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקי הליגה האחרונים מול קבוצות מהטופ-6, בניהם המוליכות קרדיף אותה ניצחה בחוץ בשבוע שעבר (0:2) וקווינס פארק ריינג'רס מול סיימה בתיקו ביתי. אהרון ראמסי יהווה תוספת כוח משמעותית לנוטינגהאם שבהחלט משחררת הצהרת כוונות רציניות עם החתמתו כמושאל ומעניין יהיה לראות כיצד השילוב שלו עם ילד הפלא של נוטינגהאם, לואיס מקוגאן (22, 9 שערים ב-16 משחקים). ההימור : 2.

    80. ברצלונה - ריאל מדריד

    ביום שני שבדרך כלל כל כך נטול מכדורגל מעניין, ייערך הסופר-קלאסיקו, המשחק בין ברצלונה וריאל מדריד - מהמעניינים בהיסטוריה של היבשת. 400 מיליון צופים ברחבי העולם ותקציבים הרבה יותר גבוהים מהמספר הזה, כמות הכוכבים שתתרוצץ על כר הדשא תהיה עצומה. במישור המקצועי ניצחון של ברצלונה יעלה אותה למקום ה-1 על חשבון הבלאנקוס, שאם ינצחו יפתחו פער בן ארבע נקודות בפסגת הליגה. בארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בשנתיים האחרונות בליגה יצאה ברצלונה כשידה על העליונה, הפעם התמונה נראית קצת אחרת וריאל מדריד בעידן ז'וזה מוריניו עדיין ללא הפסד במשחק רשמי. אין ספק שביום נתון כל אחת יכולה לנצח את השנייה, ואפילו אם נעמיד אותם בכמה מפגשים רצופים זו מול זו אני לא יודע אם נמצא הבדלי רמות משמעותיים. ברצלונה כל שנה רק משתפרת וכשכבר חשבנו שראינו הכל, פפ גווארדיולה שולוף עוד איזה קלף מהשרוול כדי לשבור איזה שיא או להביא עוד איזה תואר, מוריניו פותח עונה חלומית בריאל אבל עדיין עומד תחת מבחן גדול, כמו זה מול ברצלונה אותה הוא ידע לנטרל היטב בעבר כמאמן בקבוצות אחרות (אינטר, צ'לסי). לכל אחד יש דעה משלו לגבי הסופר-קלאסיקו וכמובן שלי זו לא תהיה המכריעה, ואני בסה"כ עוד אחד מבין מיליונים בעולם שמהמרים תוצאה על המשחק הזה. אני מאמין בתיקו-רב שערים. ההימור : X.

    82. אנדר/אובר שערים (2-3) - ברצלונה/ריאל מדריד

    בפעמיים האחרונות בהם הסופר-קלאסיקו חצה את רף אובר 3.5 השערים, אחת מהיריבות פירקה, תרתי משמע, את השנייה : לפני שנתיים ברצלונה עשתה זאת בבראנבאו (6:2) ושנה לפני כן באותו איצטדיון ריאל הביסה אותה 1:4. הפעם האחרונה בה ראינו משחק בניהן שהסתיים ללא הכרעה אבל עם כמות נכבדת שערים הייתה ב-2007, אז ריאל ובארסה נפרדו בתיקו 3:3 בקאמפ-נואו. כמובן שהסיכוי שנראה עוד משחק שגרתי של מוריניו נגד ברצלונה יהיה גבוה והוא בעיקר יכוון את הקבוצה שלו לנטרל את ברצלונה עם דגש גדול בקו האחורי, שער מוקדם של הקטאלונים יכול בקלות לפתוח את המשחק הזה והכלים שיש לכל אחת מהן בהתקפה גדולות מידי מול ההגנות. ההימור : 2.

    עוד הרבה המלצות להיום בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    לא חושב שמכבי ת"א תנצח בנתניה (ליין של 3.95 למארחים, לעומת 1.65 לאורחים ... בדיחה!), כמו גם, לסטר לא תפסיד בבית לפורסט.

    בכל אופן, בהצלחה שיהיה.