המלצות ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏28/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    4. ניוקאסל - צ'לסי

    אני כמעט בטוח שצ'לסי עדיין לא ידעה תקופה כל כך רעה בעידן קרלו אנצ'לוטי כמאמן הקבוצה, השיא כמעט הגיע ביום שלישי מול ז'ילינה (ליגת האלופות) בסטמפורד-ברידג' כשעד הדקה ה-51 הבלוז עוד היו בפיגור, ואת המשחק הצליחו להכריע רק בדקה ה-81 (מאלודה, בישול של דרוגבה). לפני כן, צ'לסי הפסידה ב-3 מתוך 4 משחקי הליגה האחרונים שלה (ליברפול, סנדרלנד, בירמינגהאם) וביום שבת גם התדרדרה למקום ה-3 בטבלה לאחר נצחונות של ארסנל ומנצ'סטר יונייטד. מי היה מאמין שאחרי שהוליכה כבר בפערים ניכרים, צ'לסי תירד מהפסדה כל כך מהר ? אני מאמין שכל שחקני צ'לסי, הצוות המקצועי וההנהלה יקחו מבט עמוק על הטבלה האנגלית במדורי הספורט של יום ראשון ואז יבינו את עומק האכזבה. עדיין ללא אסיין, טרי, למפארד ובניון (אלכס חוזר) צ'לסי תקווה להחזיר לעצמה את המקום הראשון בסט.ג'יימס פארק של ניוקאסל, קבוצה שמרשימה לפרקים העונה אבל לא מצליחה לשמור על יציבות. בתחילת החודש היא עוד רשמה לזכות ניצחון ענק על סנדרלנד (1:5) בבית ועוד אחד מדהים מול ארסנל באמרויות, אבל בשלושת המשחקים האחרונים היא לוקחת נקודה אחת ובשבוע שעבר מובסת בריבוק של בולטון, 1:5. מצב החיסורים של ניוקאסל ארוכה בהרבה מזו של צ'לסי, וכנראה גם משמעותית יותר - קולוצ'יני, ברטון, וויליאמסון (מושעים), אמאובי, בן-ארפה, בסט, גוסלינג, הארפר, טיילור (פצועים). ההימור : 2.

    7. אודינזה - נאפולי

    כדי לבסס את מעמדה במקום השלישי בטבלה ובעיקר להוכיח שהיא ראויה לה צריכה נאפולי לנצח את אודינזה במשחק חוץ לא קל בכלל בשייערך בצהרי יום ראשון. נאפולי מאוד יציבה העונה ולמרות שפתחה אותה עם שתי תוצאות תיקו מאכזבות (פיורנטינה, בארי) מאז היא כמעט ולא מאבדת נקודות חוץ מההפסדים ליריבות היחידות שנמצאות מעלייה במקומות 1-2 בטבלה, מילאן ולאציו. אין ספק שצירופו של אדיסון קבאני (מלך שערי הליגה יחד עם אטו) לנאפולי עושה את ההבדל בין הקבוצה החזקה מהשנה, לזו הלא יציבה מאשתקד. אודינזה (מקום 11, 17 נקודות) שיודעת שביום טוב של נאפולי כמעט שאין לה סיכוי נגדה, גם אם היא מארחת את המשחק. המשולש ההתקפי שלה (סאנצ'ז - די נטאלה, פלורו פלורס שנמצא בספק גדול) לא משתווה לזה של נאפולי (האמשיק - לבאצי - קבאני), כאשר לפי הנתונים בטבלה הן דיי שוות בכוח ההגנתי (14 שערי חובה כ''א), ונאפולי ניצחה יותר משחקי חוץ (4) מאשר אודינזה בבית (3). ההימור : 2.

    21. טוטנהאם - ליברפול

    טוטנהאם ממשיכה להוכיח עד כמה היא קבוצה חזקה העונה, הרבה בזכות חוליית קישור קטלנית (בייל, מודריץ', ואן דר וארט, לנון, ג'נאס, קראנצ'ר), ולמרות שהיא מדורגת במקום השישי בלבד (22 נק') המרחק בינה לבין ארסנל שנמצאת במקום השלישי עומד על ארבע נקודות בלבד, והיא עדיין נמצאת מעל ליברפול בטבלה. אני לא חושב שיש מי שיכול לזלזל בטוטנהאם של הארי רדנאפ העונה, ולמרות יכולת לא יציבה יש לציין לזכותה ניצחון מרשים ושתי שלישיות בשני משחקים מול אלופת אירופה, אינטר, עוד נצחונות מרשימים על ורדר ברמן (1:3) וטוונטה (1:4) במשחקי בית בליגת האלופות, וריצה מרשימה בליגה איתה היא מגיעה למשחק מול ליברפול - מהפך מדהים מול ארסנל בדריב הלונדוני בשבוע שעבר (מ-0:2 ל-3:2) וניצחון 2:4 על בלקבורן במשחק הבית האחרון. טוטנהאם ניצחה את כל שלושת הפעמים האחרונות בהן הגיעה ליברפול לבקר בוויט הארט ליין, ההזדמנות לנצח אותה גם הפעם היא בהחלט גדולה מהרגיל וטוטנהאם בעונה טובה הרבה יותר, תנסה לתת הצגה נוספת לעיני הקהל הביתי תוך כדי ניצול חסרונו של סטיבן ג'רארד (פצוע) בצד של האורחת. ההימור : 1.

    34. הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד

    מ.ס. אשדוד תמיד עושה צרות ליריבות מהצמרת, לא לחינם אמר ג'ון גרגורי כי "לפעמים גם דוד מנצח את גוליית" כשהפגין קצת מהרקע שלו בנושא היהדות. ובכן, כנראה שהמאמן האנגלי בהחלט יודע על מה הוא מדבר ולמעט ההפסד הדחוק למכבי ת''א (2:1), מ.ס. אשדוד לא נוצחה ע''י אף אחת מקבוצות הטופ-5 : תיקו 1:1 מול מכבי חיפה בקרית אליעזר, תיקו 2:2 מול קרית שמונה המוליכה וניצחון על הפועל עכו בגרין. ועדיין, כ-חובב שתי הקבוצות, הכף נטויה בצורה ברורה לטובתה של הפועל תל אביב, לה אשדוד הפסידה ב-4 מתוך 5 המשחקים האחרונים בין השתיים. מ.ס. אשדוד אולי תנסה לנצל את העייפות של הפועל ת''א מהניצחון הענק על בנפיקה ביום רביעי, אבל אם ניקח מבט על משחקי הליגה של הפועל לאחר שבוע בו היא שיחקה בליגת האלופות, נגלה כי בשלושת המקרים האחרונים היא הביסה 3:1 את מכבי נתניה בחוץ (לאחר הפסד בליון), ניצחה 2:1 בפתח תקוה את מכבי (לאחר הפסד בגרמניה לשאלקה) וה-2:0 הענק על מכבי חיפה בקרית אליעזר הגיע לאחר התיקו בבלומפילד נגד שאלקה. בניגוד לקבוצות צמרת אחרות, אשדוד תמיד מגלה קושי גדול נגד התל-אביביות שיודעות היטב להתמודד מול הרכב צעיר מאוד שמעלה הקבוצה מהנמל. ההימור : 1.

    44. פאלרמו - רומא

    כמה אוויר לנשימה יכולה להוציא רומא לקראת משחק הבית החוץ בסיציליה מול פאלרמו, באותה מידה שהיא כנראה גם תגלה סימני עייפות מול הנשרים. באמצע השבוע רומא נקלעה לפיגור 2:0 במחצית מול ביירן מינכן וראתה כבר את הדרך החוצה מליגת האלופות. מחצית שנייה טובה, לא גדולה אבל עם המון נחישות, החזירה את רומא לחיים (2:3) ואת הכרטיס לשלב הבא במפעל. בכך רומא המשיכה ברצף של שמונה משחקים ללא הפסד (כל המסגרות), שישה מתוכם היא מנצחת. פאלרמו מגיעה למשחק ברצף של שתי נצחונות ליגה - אחד גדול בדרבי מול קטאניה (1:3) ובשבוע שעבר בחוץ מול צ'נזה, למעט הניצחון הענק שלה בטורינו על יובנטוס (3:1) ואולי גם נצחונות מול פיורנטינה וגנואה, את מירב הנקודות פאלרמו לוקחת מהקבוצות הקטנות, אך היא עדיין סמוכה לרומא בצמרת הטבלה ולקחה רק שתי נקודות פחות ממנה. כמות הכישרון של פאלרמו לא נופלת מזו של רומא, בייחוד כשיש לך בסגל אחד כזה שמבוקש ב-25 מיליון יורו ע''י ריאל מדריד (חבייאר פאסטורה) ומשלימים אותו שחקנים מפתיעים נוספים כמו אילצ'יץ' ופינילה בהתקפה, מיקולי ומאסימו מקארונה הוותיקים וגם הקשר באנצ'ינוביץ' שמבוקש נמרצות ע''י צ'לסי. בתחילת העונה עוד זלזלתי בסגל של פאלרמו בהשוואה לאלה משנים קודמות, אני מודה שטעיתי ולקבוצה הזאת יש לה למכור בכל משחק מול כל קבוצה בסריי-א, לבטח מול הרכב חסר ועייף של רומא לאחר משחק מתיש בליגת האלופות וללא בורדיסו (מושעה) וכנראה גם פרוטה, וויצ'יניץ', אדריאנו, טאדיי ו-גרקו (פצועים). ההימור : 1.

    עוד הרבה המלצות בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0