המלצות לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏27/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    32. אסטון וילה - ארסנל

    שבוע שני ברציפות שארסנל משתתפת במשחק הפתיחה של המחזור השבועי בפרמייר-ליג שמתקיים בשעה 14:45. בשבוע שעבר זה נפתח טוב עם יתרון 2:0 בבית מול טוטנהאם בדרבי הלונדוני, המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמריי וארסנל הפסידה את המשחק 2:3, בהמשך השבוע היא גם נוצחה על ידי בראגה (חוץ) ואיבדה את ראשות הבית בליגת האלופות. אסטון וילה הפסידה 0:2 לבלקבורן (חוץ) במחזור האחרון ובכך נקטע לה רצף בן ארבעה משחקי ליגה ללא הפסד, שלושה מהם הסתיימו בתיקו. קבוצתו של ז'ראר הוויה נמצאת עמוק בחלק התחתון של הטבלה ובמרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, קשה לה מאוד העונה להתמודד בליגה בעיקר בגלל מצבת פציעות בלתי נגמרת וגם במשחק הנוכחי ייעדרו שחקנים משמעותיים מאוד כמו אמיל הסקי, מרטין פטרוב, נייג'ל ריו-קוקר, סטיב סידוול, קרלוס קואלר ואליהם יצטרף גם החלוץ מארק אלברייטון שכבש שני שערים לזכות הקבוצה בארבעת המשחקים האחרונים. ארסנל תשחק ללא עמנואל אבואה והקפטן ססק פברגאס (פצועים), וידעה העונה לא מעט מורדות ועליות בליגה - אבל סגל איכותי ורוטציה ארוכה מאוד כמו זו של ארסן ונגר ידעה גם בהתאם לחזור למסלול הנצחונות, וגם כשהיא עם הגב לקיר היא פייבוריטית גדולה במשחק הזה. ההימור : 2.

    46. הפועל אשקלון - מכבי חיפה

    מכבי חיפה (מקום שלישי, 22 נקודות) סיימה בתיקו את משחק הליגה האחרון שלה נגד הפועל, במשחק שיפתח את המחזור ה-12 בליגת העל, הליגה שלנו, היא יוצאת למשחק חוץ לא פשוט בכלל מול הפועל אשקלון (מקום 12, 10 נקודות). המארחת מגיעה למשחק ברצף של ארבעה הפסדים בהם היא גם לא מצאה את הרשת אפילו פעם אחת ! במשחקים נגד הקבוצות החזקות בליגה, מכבי והפועל ת''א למשל, היא מצאה את עצמה יורדת מובסת - 0:2 לצהובים ו-1:5 לאדומים. מכבי חיפה לא פעם ולא פעמיים במהלך העונה מצאה את עצמה תוסכלת במשחקים מהסוג הזה, הדרבי נגד הפועל חיפה (0:0) הוא דוגמא מובהקת לכך, אבל לזכות הירוקים ייאמר שלמרות עונה לא יציבה עדיין היא לא הגיעה למצב בו היא צוברת רצף של שני משחקי ליגה ללא ניצחון, מה שאומר שהבא בתור אמור לבוא נגד הפועל אשקלון בהרכב חסר ללא רביד גזל, אדיר טובול, קובי מוסא ודרקו לובריץ'. ההימור : 2.

    50. סמפדוריה - מילאן

    אני בטוח שגם בחלומות הכי ורודים שלה מילאן לא הרשתה לעצמה לחלום על רצף כל כך מרשים לאחר התיקו 2:2 מול ריאל מדריד בליגת האלופות, שגם גרר אחריו ימים סוערים בקבוצה. מילאן, או יותר נכון איברהימוביץ', התגברה על הקשיים ומגיעה ברצף של חמישה נצחונות מאז אותו תיקו מול ריאל בסן-סירו. בין הנצחונות המרשימים אפשר לזקוף לזכותה 1:3 על פאלרמו בבית, 2:0 על אוקזר (חוץ) ביום שלישי בליגת האלופות וכמובן את ה-1:0 קטן-גדול על אינטר בדרבי. השאלה היא כמה זמן תוכל מילאן להיות קבוצה של איש אחד, זלאטן איברהימוביץ', שלוקח הכל על עצמו. זה נכון שביום שלישי מול אוקזר רונאלדיניו נכנס כמחליף וכבש שער יפהייפה בדקה ה-90 תוך כדי ניצול של אסיסט מרוביניו, אבל כנראה שעדיין כל הברזילאים שמשחקים כיום ברוסונרי, לא משתווים לקאקה אחד. מילאן תנסה לשמור על המקום הראשון במשחק החוץ בגנואה מול סמפדוריה, שנמצאת במקום השמיני בטבלה עם הכי הרבה תוצאות תיקו בליגה (7/13). מאז השעייתו של אנטוניו קסאנו מהקבוצה, היא מגלה קושי גדול בהתקפה והשלושער של פאציני (שהעלה את מאזנו ל-4 כיבושים בליגה) מול לצ'ה במחזור האחרון היו השערים הראשונים של סמפדוריה בחודש נובמבר, או ליתר דיוק בארבעת המשחקים שקודם לכן. זאורי, סמיולי, פלומבו ו-פדלינו נמצאים בספק גדול אצל סמפדוריה, אינטר תשחק ללא פאטו, אינזאגי וכנראה גם אנדרה פירלו. ההימור : 2.

    56. הפועל קרית שמונה - מכבי פתח תקוה

    מהמקום הראשון בליגה ובזכות עוד עונה מוצלחת שמשחזר רן בן שמעון על הקווים שלה, הפועל קרית שמונה (24 נקודות) מארחת את מכבי פתח תקוה (מקום שביעי, 17 נקודות), כשהמטרה היא ברורה - מקסימום נקודות שיבטיחו לה שבוע נוסף בפסגת הליגה. הפעמיים האחרונות בהם היא אירחה את מכבי פ''ת לא זכורים לה לטובה, באחד היא נוצחה (2:1) ובאחד אחר הן סיימו משחק ללא שערים. קרית שמונה מגיעה בכושר מעולה למשחק וללא שער חובה בשניים האחרונים, בשבוע שעבר היא ניצחה את מכבי תל אביב בבלומפילד והוכיחה שגם במשחקים מול הגדולות היא לא נופלת מהן. מכבי פתח תקוה של פרדי דוד הצליחה לעצור הפתעה אחרת בשבוע שעבר, היא כבר הוליכה בבית על הפועל עכו אבל בתום 90 דקות הקבוצות חילקו את הנקודות, לפני כן היא ניצחה 1:0 את הפועל אשקלון בחוץ. עצם העובדה שמכבי פתח תקוה מחזיקה בסגל איכותי יותר שמשלב שחקנים וותיקים (זנדברג, עומר גולן) לצד צעירים מבטיחים (דמארי, בן חיים) עדיין לא מספיקה לה להתקרב אפילו במעט ליכולת הקבוצתית של קרית שמונה, אבל מה שבטוח היא לא עולה למשחק החוץ בצפון הרחוק מעמדה של אנדר-דוגית. רן בן שמעון צפוי לשחק ללא מלך השערים וויהאם עמאשה (7) שסובל מפציעה, כוכב אחר שנמצא בספק גדול ומחזיק בכשירות מאוד נמוכה למשחק הוא אלרואי כהן (6 שערי ליגה) שצפוי לא לפתוח בהרכב. גם השוער גיא חיימוב ממשיך להיות מוקפא ע''י הקבוצה עקב סכסוך עם המאמן, גם סלאח חסארמה ו-וויליאם נג'ובו נמצאים בספק גדול למשחק. ההימור : X.

    81. אתלטיקו מדריד - אספניול

    מאז ההפסד לריאל מדריד בדרבי משהו טוב קורה לאתלטיקו מדריד, שמנצחת את שני משחקי הליגה האחרונים בצורה מרשימה : 4:2 מול ריאל סוסיאדד (חוץ) ו-0:3 מול אלמריה (בית), דייגו פורלאן וסרחיו אגווארו כובשים 3 שערים כ''א בשני משחקים האלה. זה עדיין לא מספיק לה כדי לעבור את אספניול בטבלה, ולמרות שאני בעצמי מופתע כשאני אומר את זה, ערב המחזור ה-13 כשהיא מארחת את אספניול בויסנטה קלדרון היא נמצאת מתחתייה בטבלה (מקום 6 לעומת 4) עם שתי נקודות פחות. במשחק שכזה הפערים בטבלה לא ישחקו על כר הדשא לטובת אספניול וכמובן שהיא אנדר-דוגית ברורה מול אתלטיקו בחוץ, בייחוד לאור העובדה ש-4/6 משחקי החוץ שלה בליגה הסתיימו בהפסד ואת עיקר הנקודות שלה היא מחלצת ממאזן ביתי מושלם (6/6 בבית). אגווארו ופורלאן יפתחו בחוד גם הפעם ויעשו הרבה בעיות להגנה של אספניול, בכושר הנוכחי וללא עייפות כלשהי מאירופה (לא שיחקה בחמישי) אני לא אתפלא אם המשחק הזה יסתיים בתוצאה זהה לזו מהעונה שעברה, 0:4 לטובתה של אתלטיקו מדריד. ההימור : 1.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/11/10
  2. shupta Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/10
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה את ארסנל מנצחת בחוץ את הוילה..
    כל השאר מסכים איתך