המלצות ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏24/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. רובין קאזאן - פ.צ. קופנהגן

    גם ביום רביעי יריית הפתיחה של ליגת האלופות תגיע בשעה מוקדמת (19:30) על אדמת רוסיה הקרה במשחק שאותו תארח רובין קאזאן בה משחק ביברס נאתכו הישראלי את פ.צ. קופנהאגן מדנמרק. קופנהגן היא ללא צל של ספק ההפתעה הגדולה שהמפעל סיפק לנו עד כה בבתים והיא נמצאת בעמדת עלייה פנטסטית לשמינית הגמר כשערב המחזור החמישי היא מאיישת את המקום השני בבית ונמצאת במרחק ארבע נקודות מקאזאן שנמצאת אחרייה. רובין קאזאן מאוד מאכזבת העונה ותסיים את העונה ברוסיה רק במקום השלישי (פליי-אוף ליגת האלופות), היא ניצחה פעם אחת בשבעת משחקייה האחרונים (כל המסגרות) ובדרך להדחה מאוד מאכזבת מהמפעל. קופנהגן מאוד חזקה העונה ועצם העובדה שלאחר 17 מחזורים בלבד היא מוליכה את הליגה הדנית בפער של 16 נקודות מהמקום השני (אודנסה) מעידה על כך שכרגע היא רמה מעל הליגה ויכולה להתרכז בעיקר בליגת האלופות. קאזאן תשחק ללא הקשר-כוכב קרלוס אדוארדו בעוד השוער סרגיי ריז'יקוב והחלוץ אובפמי מרטינס נמצאים בספק גדול, פחות או יותר השחקנים שצריכים לעשות את ההבדל ברמות האלה. קופנהגן תבוא לשחק על תיקו, קאזאן חייבת את הניצחון אבל מתקשה מאוד להכריע משחקים ואם כדאי לחפש הפתעה ביום רביעי במסגרת הצ'מפיונס זה במשחק הזה, הברזילאי סזאר סנטין והסנגלי דאמה נדויה יכולים להכריע את המשחק לטובת הדנים. ההימור : 2.

    12. אינטר - טוונטה

    תקופה מאוד רעה עובר על אינטר, שהאמת ? מפתיחת העונה עדיין לא הרשימה. אולי זה העייפות שלאחר עונה בה ההרכב הזה זכה בכל תואר אפשרי ורבים מהם שיחקו גם במונדיאל, אולי בגלל שמאז עזיבתו של מוריניו שחקנים כמו מיליטו וסניידר לא מצליחים לשחזר את היכולת מאשתקד והקבוצה, חוץ מסמואל אטו שדווקא פורח, לא מצליחה להתאים את עצמה למאמן החדש רפאל בניטז. היחסים על אינטר רק עולים ועולים בכל מקום אפשרי והפלא ופלא, למשחק בסן-סירו מול טוונטה היא כמעט ולא פייבוריטית. אינטר לא ניצחה חמישה משחקים רצופים בכל המסגרת ואת השניי האחרונים בליגה היא הפסידה (קייבו, מילאן), גם טוונטה מגיעה למשחק ברצף של שני הפסדים בליגה ההולנדית אבל היא עדיין מאיישת בצורה בטוחה את המקום השני ורחוקה שלוש נקודות בלבד מאיינדהובן המוליכה. גם הפעם בניטז צפוי לשחק ללא שחקנים משמעותיים מאוד בסגל הרחב של אינטר : קאוטיניו, מיליטו, אובי, קיבו, סמואל, מייקון, מונטארי, מאריגה וחוליו סזאר לא נכללו בסגל למשחק, טיאגו מוטה נמצא בספק גדול. הבית הזה מאוד צפוף ואינטר לא תרצה לקחת את ההכרעה למחזור האחרון כשתשחק בגרמניה מול ורדר ברמן, היא חייבת לנצח את המשחק הזה אבל ביכולת הזו ועם כל כך הרבה חיסורים, אני מבין היטב את עליית היחסים עלייה בעולם. ההימור : X.

    19. הפועל תל אביב - בנפיקה ליסבון

    במשחק הבית האחרון שלה במפעל ליגת האלופות מארחת הפועל תל אביב את בנפיקה ליסבון, לה הפסידה 0:2 בפורטוגל, במשחק שפתח את שלב הבתים. הפועל סיימה את משחקה האחרון בתיקו מאופס מול שאלקה בבלומפילד, במשחק שדיי הגיע לה לנצח, בנפיקה ליסבון חייבת מקסימום נקודות כדי להישאר בתמונת העלייה לשמינית הגמר. האלופה הפורטוגלית מגיעה לאחר שהביסה 0:4 את נאבאל (בית), אבל לפני כן היא הובסה בצורה משפילה 0:5 על ידי פורטו וכעת היא מביטה עלייה מלמטה עם עשר נקודות פחות, למשחק מול הפועל תחסר בנפיקה את הקשר אירטון והבלם רודריק, מי שמתנדנד בין הרכב לספסל הוא החלוץ אוסקר קרדוזו שהחלים מפציעה ממושכת ועדיין לא כשיר ב-% 100. גם בלעדיהם בנפיקה עדיין מאוד חזקה ונהנית מהתקפה ארגנטינאית מוכשרת מאוד - פאבלו איימאר, ניקולאס גאיטן, חבייאר סביולה - והסיכויים שלה לנצח גם בארץ גדולים מאוד. אני עדיין רוצה להאמין שהפועל יכולה לצאת עם משהו מהמשחק הזה בזכות הביתיות וחזרתו של איתי שכטר להרכב, אבל פערי הרמות נוטים בצורה ברורה לטובתה של בנפיקה, הפועל תתקשה לעמוד בקצב שלה. ההימור : 2.

    24. שאלקה 04 - ליון

    ניצחון של שאלקה וקצת עזרה מהפועל ת''א ולפתע הקבוצה שפתחה בצורה נוראה ואיומה את העונה, עשויה למצוא את עצמה כבר מחר עם הכרטיס לשמינית הגמר. ה"בית הישראלי" מאוד צמוד, ליון עם 9 נקודות, בנפיקה עם 6 נקודות ושאלקה כאמור עם 7 במאזנה. שאלקה ממשיכה בתהליכי השיקום שלה מפתיחת העונה המאוד רעה ו-7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקי הליגה האחרונים נותנים לקבוצה של פליקס מגאת קצת שקט לקראת המשחק החשוב מול ליון, ראול שכבש שלושער בניצחון של ורדר ברמן ביום שבת נכנס לכושר וישחק לצידו של הונטלאר הפורח בחוד ההתקפה, ג'פרסון פרפאן על תקן המבשל וכריסטוף מצלדר מנהיג את הקו האחורי ופתאום כל החיבור הזה שלא עבד בהתחלה, בא לידי ביטוי וגם מניב תוצאות. גם ליון פתחה לא טוב את העונה ומעמדו של קלוד פואל כבר היה מעורער, לפתע הגיע רצף של 5/7 נצחונות בליגה וללא הפסד וכמובן ראשות הבית בליגת האלופות שמעט משכיחים את ההדחה המאכזבת ע''י פאריס סן ז'רמן (בית) בגביע הצרפתי. שתי הקבוצות יהנו מההרכבים החזקים, מי שנמצא בספק למשחק הוא החלוץ ליסנדרו לופז שמשחק בליון. האורחת מצרפת תשמח עם תיקו שיחזיק אותה ראשונה בבית גם אחרי חמישה מחזורים, שאלקה עם דחיפה מהקהל וחיבור מושלם בין הניסיון של ראול והעוצמות של הונטלאר בהתקפה יכולה לקחת פה מקסימום נקודות. ההימור : 1.

    29. גלזגו ריינג'רס - מנצ'סטר יונייטד

    כל תוצאה פרט לניצחון על השדים האדומים באייברקוס וריינג'רס עשויה לסיים את דרכה בליגת האלופות, דווקא בעונה שנפתחה בצורה חלומית. תמונת הבית ערב המחזור החמישי נראית ככה - מנצ'סטר יונייטד 10 נק', ולנסיה 7 נק', ריינג'רס 5 נק' כאשר ולנסיה ככל הנראה תבטיח שלוש נקודות מול בורסאספור החלשה במסטאייה. עד למשחק שלה במסטאייה מול ולנסיה ריינג'רס הייתה בלתי מנוצחת מפתיחת העונה בכמות דו-ספרתית של משחקים בכל המפעלים, היא אפילו הדהימה את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד (0:0) והביסה את סלטיק (חוץ, 3:1) בדרבי הראשון בניהן העונה. מן העבר מנצ'סטר יונייטד עם רגל וחצי בשלב הבא וגם נקודה תבטיח לה את זה, אלכס פרגוסון יתן לחלוץ ווין רוני את חולצת ההרכב הראשון לאחר שהאחרון נכנס כמחליף בדקה ה-56 בניצחון על וויגאן ביום שבת. בניגוד למשחק באולד-טראפורד, ריינג'רס צפויה פחות להסתגר בידיעה שהיא חייבת לכבוש שערים ולנצח את המשחק, מנצ'סטר יונייטד במאזן דיי מפתיע סיימה העונה 6 מתוך 7 משחקי החוץ שלה בליגה ללא הכרעה, כלומר תיקו, וכמו שאמרתי - במקרה הזה נקודה עשויה לשרת דווקא אותה. ההימור : X.

    עוד ים המלצות בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    קופנאהגן נראית מצויין עד כה, אבל קשה לי לראות אותה מנצחת ברוסיה, אבל הלוואי שזה יקרה.
     
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמתי על אינטר, תיקו בין טוטנאהם לברמן, ליסבון ותיקו בין רינג'רס ליונייטד. ווינר ראשון שלי אי פעם.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ווינר זה כמו סקס. ברגע שמתחילים עם זה, אי אפשר להפסיק
     
  5. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    :aaarofl: :aaarofl: :aaarofl:
     
  6. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    ירדן, תסתכל על ה 20 ש"ח שהפסדת כתרומה שלך לבניית איצטדיון באיזו פריפריה, ותפסיק עם זה עכשיו.
    חבל על הזמן והכסף.

    מישהו יכול היה לחזות שטוטנהאם תחזור מפיגור שני שערים מול ארסנל, או שרומא תעשה את אותו הדבר מול באיירן (ועוד אחרי מחצית ראשונה זוועתית מבחינתה)?
    כמובן שלא.

    ההתיימרות שלנו לדעת שקבוצה X תתפוס יום טוב בהתחשב בכל מיני גורמים היא מגוכחת.

    מה שנקרא, לשיקולך http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/peace.Xxx